quote:Ik hoop het...Op donderdag 14 oktober 2010 20:24 schreef Fred_B het volgende:
Zal het Linda Bengtzing eindelijk een keer gaan lukken?
quote:Gaaf
quote:Op donderdag 25 november 2010 02:57 schreef acapulco het volgende:
Shit as usual. This country betrays me every year over and over again.
Verklaar je nader...quote:Op donderdag 25 november 2010 02:57 schreef acapulco het volgende:
Shit as usual. This country betrays me every year over and over again.
Dan hoop ik voor je dat je een leuke line-up krijgt. Lasse Stefanz of zo...quote:Op maandag 29 november 2010 10:39 schreef ItaloDancer het volgende:
En ik ben er gewoon bij in de finale... woooooooooooooohhhhhhhhhhh![]()
![]()
![]()
Denk dat ik oversla, vond "kom" geen leuk nummerquote:Op maandag 6 december 2010 21:26 schreef ItaloDancer het volgende:
Timoteij wilde dit jaar ook weer mee doen, maar die mogen een jaartje overslaan.
Als je het album (Längtan) nog niet geluisterd hebt, moet je dat maar eens doen, want er staan nog wel meer leuke liedjes op.
Nice!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:16 schreef grazz het volgende:
http://svtplay.se/v/2318014/try_again_med_dilba
De volledige versies staan online
lol WUT?!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:55 schreef grazz het volgende:
862 mensen hebben in de Luleå arena hun stem uitgebracht na de generale:
8. Dilba - Try Again: 7 stemmen (0,8%)
Dat vond ik dus ook, verrassend leuk eigenlijk. Kijken wat ie er straks van bakt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:47 schreef ItaloDancer het volgende:
Me & My Drum klinkt echt veeeeel beter in de hele studio versie.![]()
Misschien wel mijn favoriet??
Ja, met die robotarmquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:25 schreef Kantar het volgende:
Is dat dezelfde Jenny als die vorig jaar meedeed?
Denk je?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:43 schreef grazz het volgende:
Social butterfly vind ik een rip-off van Fairytale... zal helaas wel doorgaan ?
Lovestoned was fantastisch, dit was niet veel... imo dan...quote:
Vrees dat de Zweden dit wel leuk gaan vinden.. maar heb het HOPELIJK misquote:
Ja precies, ben het helemaal met je eens. Thursdays is een van de liedjes van vorig jaar die ik zo af en toe nog wel eens luister.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:46 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Lovestoned was fantastisch, dit was niet veel... imo dan...
Ik heb zelfs het album gekochtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:48 schreef Kantar het volgende:
[..]
Ja precies, ben het helemaal met je eens. Thursdays is een van de liedjes van vorig jaar die ik zo af en toe nog wel eens luister.
Ah ok, thanks voor de uitleg. Zoiets verwachtte ik ook wel idd, maar toch, het blijft een grappig taaltje waar ik 0,0 van versta.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
Die twee zijn door de minister van Buitenlandse zaken op missie gestuurd om deelnemende artiesten te "testen" om te kijken of ze de druk aankunnen om uitgezonden te worden naar Dusseldorf
Inderdaad, want Eric Saade komt gegarandeerd met een beter nummer.quote:Danny wordt waarschijnlijk eerder de Ola van dit jaar.
Daar ben ik nog niet zo zeker van - dat werd vorig jaar ook gezegd namelijk en "Manboy" was nou ook weer niet zooooo geweldig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:59 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Inderdaad, want Eric Saade komt gegarandeerd met een beter nummer.
onsymphatiek mens ook, maar das mijn meningquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:08 schreef Kantar het volgende:
Muhaha, die Dilba is laatste geworden. xD *evil laugh*
Je hebt op Swingfly gestemd?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:16 schreef Knutknuttsson het volgende:
Grappig, als je stemt dan krijg je desbetreffende artiest aan de lijn
Ja, maar ook omdat ik er ook geld op gezet heb Er zit dus een heel groot deel eigen belang bij, hahaquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:21 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ja, maar ook omdat ik er ook geld op gezet heb Er zit dus een heel groot deel eigen belang bij, haha
??quote:
Hij hield er mee op tijdens de reprise van Swingflyquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:31 schreef grazz het volgende:
[..]
??
Had nergens last van vanavond...is ook wel eens anders geweest hehe..
Ik zag haar het eerst!quote:
Je hebt gelijk! En je gaat haar live zien ook...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:39 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Hij hield er mee op tijdens de reprise van Swingflyniet gemerkt?
[..]
Ik zag haar het eerst!
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:44 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! En je gaat haar live zien ook...
quote:Vem var bäst i kväll?
Ställningen just nu:
Pernilla Andersson (15.0 %)
Swingfly (25.4 %)
Danny (26.7 %)
Dilba (5.2 %)
Rasmus Viberg (3.6 %)
Jonas Matsson (1.1 %)
Le Kid (5.3 %)
Jenny Silver (17.7 %)
Totalt har 16929 personer röstat.
Ssst...quote:Op zondag 6 februari 2011 21:40 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik heb Le Kid nu een paar keer gehoord en dan niet naar hun optreden gekeken. Dan is het liedje veel leuker eigenlijk!
Overigens doet SVT wel erg z'n best om de vier liedjes exclusief te houden. Ik kan ze niet meer vinden op youtube
waaaaaaaaat... ik vond het optreden juist het leukst!quote:Op zondag 6 februari 2011 21:40 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik heb Le Kid nu een paar keer gehoord en dan niet naar hun optreden gekeken. Dan is het liedje veel leuker eigenlijk!
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:44 schreef grazz het volgende:
[..]
Ssst...
http://www.dailymotion.co(...)g-in-your-eyes_music
http://www.dailymotion.co(...)me-and-my-drum_music
andere optredens staan er volgens mij ook op.. maar voor hoelang
Echt? Ik krijg hem maar niet uit mijn hoofd, zo leuk!quote:Op maandag 7 februari 2011 10:17 schreef TheVulture het volgende:
Dat hele Swingfly... wat een amateuristisch kutnummer
Toch stukken leuker dan alle andere liedjes in die voorronde.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:17 schreef TheVulture het volgende:
Dat hele Swingfly... wat een amateuristisch kutnummer
In dat fragmentje was het echt drie keer niks, neequote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:13 schreef TheArt het volgende:
Dat liedje van Brolle lijkt echt nergens op.
Ja, volgens mij ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:14 schreef TheVulture het volgende:
Die Christian Walz heeft toch al eens een hit gehad hier in NL?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik loop net tegen mijn favoriete liedje in 2005 aan... waar blijft de tijd
Het kwam niet eens in de finale, waarschijnlijk door de hele saaie performance
Ja het is eigenlijk wel een heel verdomd goed liedjequote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:33 schreef ItaloDancer het volgende:
Loreen volledige versie![]()
![]()
WOW.
Beste track tot nu toe dit jaar....
Er zijn twee streams he? (tv beeld en backstage), maar die backstage zet ik uit.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:03 schreef Kantar het volgende:
Ik weet niet wat SVT precies aan het doen is met de livestreams dit jaar, maar ik heb weer geen beeld.Ah well, alleen het geluid op de achtergrond is ook prima, I guess...
Ja, I know, maar ze bleven allebei op zwart hangen bij mij. En net deed dus alleen de backstage-stream het. En nu weer allebei niet...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:06 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Er zijn twee streams he? (tv beeld en backstage), maar die backstage zet ik uit.
Leuke rap van Marie
Ah gelukkigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:07 schreef Kantar het volgende:
[..]
Ja, I know, maar ze bleven allebei op zwart hangen bij mij. En net deed dus alleen de backstage-stream het. En nu weer allebei niet...
Edit: Ah, 'hardwareversnellings-optie' uitgezet bij de Flash-instellingen en het werkt nu prima!
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:12 schreef Kantar het volgende:
Wat ziet Marie er weer smakelijk uit...
x2. Maar Globen moet er helaas wel inzitten...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:16 schreef Kantar het volgende:
Dit is echt niets voor mij (ondanks de goede stem).NEXT!
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:44 schreef Kantar het volgende:
Ik kan niet beslissen of ik dit nu enigszins aanstekelijk of juist ontzettend irritant vind.
En dan gaat ze ook nog dood op het eind...wat een lijdensweg, hahaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:49 schreef ItaloDancer het volgende:
Haha ze heeft niet echt de tijd om adem te halen
Ja! Ik versta er totaal niets van maar vind ze echt alsnog heel vermakelijk! Kudos to SVT, dat ze er toch weer zoveel moeite voor doen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:47 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik vind die tussenfilmpjes echt leuk, ook al versta ik de helft niet
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:57 schreef Kantar het volgende:
[..]
Echt?Ik vind deze toch best slecht eigenlijk. Op melodi #2 en #7 na.
Ja tis gewoon zo Zweeds en zovaak eerder gedaan (tis echt een cliché lied!)en als ik eerlijk ben vind ik Loreen er toch boven uit stekenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:13 schreef Kantar het volgende:
[..]
Haha, ik ben blij dat jij er in ieder geval wel van kan genieten!
"Snälla, Snälla" van Caroline av Ugglas werd uiteindelijk via AC toch 2equote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:26 schreef ItaloDancer het volgende:
Wat een waardeloze uitslag. Mijn nummer 6 en 7 naar Globenmaar ja, what else is new.
AC is leuk, maar die hebben allemaal al geen schijn van kans meer op de eindoverwinning.
Toen waren er nog duels. In de eerste ronde had Caroline de meeste stemmen, maar in het duel stemden veel mensen tégen haar.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:27 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
"Snälla, Snälla" van Caroline av Ugglas werd uiteindelijk via AC toch 2e
Zelfde!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:27 schreef Kantar het volgende:
Nou, wat een uitslag...Ik ben er in ieder geval vandoor en ben er heel wss volgende week niet bij, maar dan zal ik wel na afloop commentaar leveren.
Fijn weekend, mensen!
joh....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:26 schreef ItaloDancer het volgende:
...........maar die hebben allemaal al geen schijn van kans meer op de eindoverwinning.
Uitzending was vanavond, maar kan het nog nergens vinden. Zal tegen middernacht wel geupload zijn neem ik aan...quote:
Nummer van Eric is gewoon steengoed. En die van Sara Lumholdt is inderdaad ook goed.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:11 schreef ItaloDancer het volgende:
You're the enemy, enemy, enemy!
Deze blijft het meest hangen.
Eric valt een klein beetje tegen, maar ik denk dat het sowieso beter overkomt zaterdag met goede geluidskwaliteit.
Linda Sundblad is ook gewoon lekker Linda
Inderdaadquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:22 schreef TheVulture het volgende:
Dat liedje van Eric Saade is wel leuk als je hem helemaal hoort
Idd!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:23 schreef grazz het volgende:
Simon Försberg: Eerder gehoord, niet bijzonder. Laat maar lekker in de semi blijven.
Lijkt ook erg op För att du finns van Sonja Alden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |