Lovestoned was fantastisch, dit was niet veel... imo dan...quote:
Vrees dat de Zweden dit wel leuk gaan vinden.. maar heb het HOPELIJK misquote:
Ja precies, ben het helemaal met je eens. Thursdays is een van de liedjes van vorig jaar die ik zo af en toe nog wel eens luister.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:46 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Lovestoned was fantastisch, dit was niet veel... imo dan...
Ik heb zelfs het album gekochtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:48 schreef Kantar het volgende:
[..]
Ja precies, ben het helemaal met je eens. Thursdays is een van de liedjes van vorig jaar die ik zo af en toe nog wel eens luister.
Ah ok, thanks voor de uitleg. Zoiets verwachtte ik ook wel idd, maar toch, het blijft een grappig taaltje waar ik 0,0 van versta.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
Die twee zijn door de minister van Buitenlandse zaken op missie gestuurd om deelnemende artiesten te "testen" om te kijken of ze de druk aankunnen om uitgezonden te worden naar Dusseldorf
Inderdaad, want Eric Saade komt gegarandeerd met een beter nummer.quote:Danny wordt waarschijnlijk eerder de Ola van dit jaar.
Daar ben ik nog niet zo zeker van - dat werd vorig jaar ook gezegd namelijk en "Manboy" was nou ook weer niet zooooo geweldig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:59 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Inderdaad, want Eric Saade komt gegarandeerd met een beter nummer.
onsymphatiek mens ook, maar das mijn meningquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:08 schreef Kantar het volgende:
Muhaha, die Dilba is laatste geworden. xD *evil laugh*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |