"Snälla, Snälla" van Caroline av Ugglas werd uiteindelijk via AC toch 2equote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:26 schreef ItaloDancer het volgende:
Wat een waardeloze uitslag. Mijn nummer 6 en 7 naar Globenmaar ja, what else is new.
AC is leuk, maar die hebben allemaal al geen schijn van kans meer op de eindoverwinning.
Toen waren er nog duels. In de eerste ronde had Caroline de meeste stemmen, maar in het duel stemden veel mensen tégen haar.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:27 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
"Snälla, Snälla" van Caroline av Ugglas werd uiteindelijk via AC toch 2e
Zelfde!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:27 schreef Kantar het volgende:
Nou, wat een uitslag...Ik ben er in ieder geval vandoor en ben er heel wss volgende week niet bij, maar dan zal ik wel na afloop commentaar leveren.
Fijn weekend, mensen!
joh....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:26 schreef ItaloDancer het volgende:
...........maar die hebben allemaal al geen schijn van kans meer op de eindoverwinning.
Uitzending was vanavond, maar kan het nog nergens vinden. Zal tegen middernacht wel geupload zijn neem ik aan...quote:
Nummer van Eric is gewoon steengoed. En die van Sara Lumholdt is inderdaad ook goed.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:11 schreef ItaloDancer het volgende:
You're the enemy, enemy, enemy!
Deze blijft het meest hangen.
Eric valt een klein beetje tegen, maar ik denk dat het sowieso beter overkomt zaterdag met goede geluidskwaliteit.
Linda Sundblad is ook gewoon lekker Linda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |