Ja het is eigenlijk wel een heel verdomd goed liedjequote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:33 schreef ItaloDancer het volgende:
Loreen volledige versie![]()
![]()
WOW.
Beste track tot nu toe dit jaar....
Er zijn twee streams he? (tv beeld en backstage), maar die backstage zet ik uit.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:03 schreef Kantar het volgende:
Ik weet niet wat SVT precies aan het doen is met de livestreams dit jaar, maar ik heb weer geen beeld.Ah well, alleen het geluid op de achtergrond is ook prima, I guess...
Ja, I know, maar ze bleven allebei op zwart hangen bij mij. En net deed dus alleen de backstage-stream het. En nu weer allebei niet...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:06 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Er zijn twee streams he? (tv beeld en backstage), maar die backstage zet ik uit.
Leuke rap van Marie
Ah gelukkigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:07 schreef Kantar het volgende:
[..]
Ja, I know, maar ze bleven allebei op zwart hangen bij mij. En net deed dus alleen de backstage-stream het. En nu weer allebei niet...
Edit: Ah, 'hardwareversnellings-optie' uitgezet bij de Flash-instellingen en het werkt nu prima!
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:12 schreef Kantar het volgende:
Wat ziet Marie er weer smakelijk uit...
x2. Maar Globen moet er helaas wel inzitten...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:16 schreef Kantar het volgende:
Dit is echt niets voor mij (ondanks de goede stem).NEXT!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |