quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:44 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! En je gaat haar live zien ook...
quote:Vem var bäst i kväll?
Ställningen just nu:
Pernilla Andersson (15.0 %)
Swingfly (25.4 %)
Danny (26.7 %)
Dilba (5.2 %)
Rasmus Viberg (3.6 %)
Jonas Matsson (1.1 %)
Le Kid (5.3 %)
Jenny Silver (17.7 %)
Totalt har 16929 personer röstat.
Ssst...quote:Op zondag 6 februari 2011 21:40 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik heb Le Kid nu een paar keer gehoord en dan niet naar hun optreden gekeken. Dan is het liedje veel leuker eigenlijk!
Overigens doet SVT wel erg z'n best om de vier liedjes exclusief te houden. Ik kan ze niet meer vinden op youtube
waaaaaaaaat... ik vond het optreden juist het leukst!quote:Op zondag 6 februari 2011 21:40 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik heb Le Kid nu een paar keer gehoord en dan niet naar hun optreden gekeken. Dan is het liedje veel leuker eigenlijk!
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:44 schreef grazz het volgende:
[..]
Ssst...
http://www.dailymotion.co(...)g-in-your-eyes_music
http://www.dailymotion.co(...)me-and-my-drum_music
andere optredens staan er volgens mij ook op.. maar voor hoelang
Echt? Ik krijg hem maar niet uit mijn hoofd, zo leuk!quote:Op maandag 7 februari 2011 10:17 schreef TheVulture het volgende:
Dat hele Swingfly... wat een amateuristisch kutnummer
Toch stukken leuker dan alle andere liedjes in die voorronde.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:17 schreef TheVulture het volgende:
Dat hele Swingfly... wat een amateuristisch kutnummer
In dat fragmentje was het echt drie keer niks, neequote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:13 schreef TheArt het volgende:
Dat liedje van Brolle lijkt echt nergens op.
Ja, volgens mij ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:14 schreef TheVulture het volgende:
Die Christian Walz heeft toch al eens een hit gehad hier in NL?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik loop net tegen mijn favoriete liedje in 2005 aan... waar blijft de tijd
Het kwam niet eens in de finale, waarschijnlijk door de hele saaie performance
Ja het is eigenlijk wel een heel verdomd goed liedjequote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:33 schreef ItaloDancer het volgende:
Loreen volledige versie![]()
![]()
WOW.
Beste track tot nu toe dit jaar....
Er zijn twee streams he? (tv beeld en backstage), maar die backstage zet ik uit.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:03 schreef Kantar het volgende:
Ik weet niet wat SVT precies aan het doen is met de livestreams dit jaar, maar ik heb weer geen beeld.Ah well, alleen het geluid op de achtergrond is ook prima, I guess...
Ja, I know, maar ze bleven allebei op zwart hangen bij mij. En net deed dus alleen de backstage-stream het. En nu weer allebei niet...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:06 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Er zijn twee streams he? (tv beeld en backstage), maar die backstage zet ik uit.
Leuke rap van Marie
Ah gelukkigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:07 schreef Kantar het volgende:
[..]
Ja, I know, maar ze bleven allebei op zwart hangen bij mij. En net deed dus alleen de backstage-stream het. En nu weer allebei niet...
Edit: Ah, 'hardwareversnellings-optie' uitgezet bij de Flash-instellingen en het werkt nu prima!
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:12 schreef Kantar het volgende:
Wat ziet Marie er weer smakelijk uit...
x2. Maar Globen moet er helaas wel inzitten...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:16 schreef Kantar het volgende:
Dit is echt niets voor mij (ondanks de goede stem).NEXT!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |