Alle sletjes zijn alweer terug van vakantie blijkbaar.quote:
nouja red mijn vakantie... DIT. NOOIT. MEER!!!quote:
want?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nouja red mijn vakantie... DIT. NOOIT. MEER!!!
Ja, maar pas na Peter R de Vriesquote:
Ik eis een TT veranderingquote:
Nee.quote:
quote:
Nee, jullie zijn stomquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hier cherso kijken vanavond?
Pepernotenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:58 schreef roos85 het volgende:
nog een maandje en dan is de Sint weer in het land
ick wil alleenen de originelen extreem taaien peepernootenquote:
Zoetquote:
Ze heeft onlangs nog gepostquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
xxiessiexx is helemaal verdwenen he...?
Waar heb jij het nou weer overquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
xxiessiexx is helemaal verdwenen he...?
Omdat dat baas is.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:34 schreef TheKC het volgende:
Waarom staat er eigenlijk nog SBS in de TT?
We moeten sterk zijnquote:
Verdwenen uit het rijk der dommenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:26 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over
Crap, ik dacht dat het om 21.55 zou beginnenquote:
Ja same here.. wtfquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Crap, ik dacht dat het om 21.55 zou beginnen
Gelukkig komt er nog minstens 1 RMV afleveringquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
We moeten sterk zijnZo zou Alberto het gewild hebben
Gefeliciteerdquote:
Jeej, nog minstens 1x fappenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:58 schreef TheKC het volgende:
[..]
Gelukkig komt er nog minstens 1 RMV aflevering. En UiN zal ook niet lang meer duren
wtfquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:59 schreef Maraca het volgende:
Jeej, nog minstens 1x fappeneeeh.. ik bedoel kijken
Allang gedaan johquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wtf?
SMS alberto anders ff wanneer UIN weer komt
Wat gaan we dan doen voor hem?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
we gaan weer richting 20 Februari
wat is er dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
we gaan weer richting 20 Februari
Dan is Alberto jarigquote:
Nu zo'n megakaart van 10 euroquote:
Gaan we weer painten of doen we dit keer iets dat minder gênant is?quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nu zo'n megakaart van 10 euro![]()
Allemaal wat meebetalen
En dan een nieuwe uitgebreidere paint maken
Zie hierbovenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gaan we weer painten of doen we dit keer iets dat minder gênant is?
Verzin maar vast watquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
jij gaat je verstoppen in een taart, die bij Alberto wordt afgeleverdquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zei minder gênantquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
jij gaat je verstoppen in een taart, die bij Alberto wordt afgeleverd
Moeten we niet ff checken ofquote:
Peter Rudolf de Vries (Aalsmeer, 14 november 1956)quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Moeten we niet ff checken of
Peter
Koos
André
Rob
Pepijn
Niet toevallig binnenkort jarig zijn![]()
?
Eens kijken:quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Moeten we niet ff checken of
Peter
Koos
André
Rob
Pepijn
Niet toevallig binnenkort jarig zijn![]()
?
Dat ga ik maandag al doenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar dan kan je hem gelijk ten huwelijk vragen
Haha, nee volgens mij nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:20 schreef Maraca het volgende:
Goed.. paint opstarten dan maar?![]()
Peter had volgens mij een eigenpoppetje. Had Pepijn die ook?
Tijd gaat snel!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan is Alberto jarigVorig jaar hebben we hem een kaartje gestuurd
Jaquote:
ik blijf het taart idee toch wel leuk vindenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:29 schreef Maraca het volgende:
Die stomme greetz ofzo laat je geen megakaarten makenHeb tot nu toe alleen een webwinkel voor mega trouwkaarten..
Hij is jarig op een zondag. Dan bezorgt TNT geen taartenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik blijf het taart idee toch wel leuk vinden
Ook geen kaartenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij is jarig op een zondag. Dan bezorgt TNT geen taarten
dan laat je je bezorgenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij is jarig op een zondag. Dan bezorgt TNT geen taarten
Daarom doen we hem ook die vrijdag op de post. Dan krijgt hij hem zaterdag of leest hij het maandag. Maandag zou ik hem zelf nog even af kunnen geven bij de receptiequote:
Nopequote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:35 schreef tralalala het volgende:
Is bij jullie de indexpagina ook leeg?
[ afbeelding ]
Denk je dat hij het vertrouwd?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:35 schreef roos85 het volgende:
misschien dat we een taart kunnen laten bezorgen
als het van Fok! komt vast welquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Denk je dat hij het vertrouwd?Hij heeft genoeg vijanden
Maar is het dan een mega kaart (wat lastig gaat worden om te maken) én een taart of alleen een taart (misschien met het Fok! logo erop?quote:
Ik zeg afgeven, maar dan wel vragen of Alberto er isquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Daarom doen we hem ook die vrijdag op de post. Dan krijgt hij hem zaterdag of leest hij het maandag. Maandag zou ik hem zelf nog even af kunnen geven bij de receptie
Ok. Ik denk wel dat ik het durf af te gevenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:39 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik zeg afgeven, maar dan wel vragen of Alberto er is![]()
een taart met de paint kaart eropquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar is het dan een mega kaart (wat lastig gaat worden om te maken) én een taart of alleen een taart (misschien met het Fok! logo erop?) of een taart en een normale kaart? Of gaan we met z'n allen naar Zwolle? Of? Of? Of?
Dat kan ook nog jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
een taart met de paint kaart erop
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:35 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
FoKsilver wordt stukje bij beetje afgebrokenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:35 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwequote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor lay out?
Ga je dan met me mee naar Alberto?quote:
Hoe komt het dat je die had?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:54 schreef tralalala het volgende:
Die nieuwe is echt bloedirritant, gelijk die stomme renew functie uitgezet.
Foksilver
Kan jij als wiki-mod niet regelen dat wij die nieuwe layout ook krijgen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:57 schreef PiRANiA het volgende:
En de renewfunctie is geniaal in de nieuwe lay. Nooit meer F5'enPosts komen er gewoon vanzelf bij
Zal wel gewoon even wennen zijn denk ik, ik vond het in die paar uurtjes dat we hem mochten proberen irritant.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:57 schreef PiRANiA het volgende:
En de renewfunctie is geniaal in de nieuwe lay. Nooit meer F5'enPosts komen er gewoon vanzelf bij
Gaan we weer wat doen dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:00 schreef Irritatie100 het volgende:
En op die kaart in de OP sta ik niet om een of andere duistere rede, dus dit jaar wil ik wel meedoen met iets voor Alberto
Mega kaart en taart zijn de opties tot nu toequote:
Oh niet ver genoeg teruggelezen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Daar werd toch over gesproken een paar posts tterug?
Wil je mee?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh niet ver genoeg teruggelezen.
Ik wil wel, maar ik schijt al 3 kleuren stront bij het idee.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wil je mee?
Kan Alberto gelijk zeggen wie hij het leukst vindt
Niet bang zijnquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar ik schijt al 3 kleuren stront bij het idee.
Okequote:
Anderhalf uur voor jou, uur en een kwartier voor mijquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oke![]()
Pfff is wel ver weg zeg.
Maar je had het over taart met FOK!logo, lijkt me dat je dat niet zomaar zonder toestemming mag gebruikenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Anderhalf uur voor jou, uur en een kwartier voor mij
Mocht dat het worden dan gaat er netjes een mail naar Danny om toestemming te vragenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar je had het over taart met FOK!logo, lijkt me dat je dat niet zomaar zonder toestemming mag gebruiken?
Anders komt Danny dalijk: PARDON???!!! PARDON???!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mocht dat het worden dan gaat er netjes een mail naar Danny om toestemming te vragen
En dan krijgen we een banquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Anders komt Danny dalijk: PARDON???!!! PARDON???!!
OH NOES, M'N LEVEN WAT DOE JE?!!quote:
Daarom!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
OH NOES, M'N LEVEN WAT DOE JE?!!
Haha ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Daarom!Nee, we doen niks zonder toestemming van Danny
We hebben gelukkig nog even de tijd om te bedenken wat we aan gaan doen![]()
Ok, als we dit serieus gaan doen wil ik morgen wel contact opnemen met Dannyquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar de toestemming moet dan wel bijtijds gevraagd worden zodat we plan B kunnen invoeren als het niet mag.
Ik vind het iig wel een leuk idee!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ok, als we dit serieus gaan doen wil ik morgen wel contact opnemen met Danny
Ik ookquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vind het iig wel een leuk idee!
Ja dat moet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ookAlleen dan moet Alberto er eigenlijk wel zijn..
Misschien dat we iets kunnen regelen met zijn collega'squote:
Ja iets met collega's zat ik ook al aan te denken.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Misschien dat we iets kunnen regelen met zijn collega'sDie vonden het ook een leuk initiatief van het kaartje. Vragen we of we de taart persoonlijk mogen geven en hij even aan wil geven wie van ons het leukst is. Dan hebben we dat ook weer gehad
Jaahquote:
Goeie vraag.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:44 schreef Maraca het volgende:
Wanneer kunnen we het beste mailen? We hebben nog 4 maanden
Hihi nee. Ik hoef niet zonodig met mijn hoofd op tv.quote:
Een paint kaart a la Alberto?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dr. Phil, nnneeeee
En gaan we bierenbroodspot nog doen?
Koffie is viesquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:58 schreef Maraca het volgende:
Koffie![]()
Hopelijk heeft de uitvinder hiervan een nobelprijs ontvangen
wat dacht je van warme choco met slagroomquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:16 schreef Maraca het volgende:
Warme chocomelkmet pepernoten terwijl de kaarsjes branden en Alberto op tv is
Dat klinkt zelfs beterquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
wat dacht je van warme choco met slagroomen marshmellow
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
wat dacht je van warme choco met slagroomen marshmellow
maar niet zo heftig als vorig jaarquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:25 schreef Studiotje het volgende:
[..]
![]()
Tijd voor sneeuw en koude winteravonden!
is wel goed excuses om niet te werkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:29 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Juist wel! Lekker dat soort drama
Sneeuwvrijquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:30 schreef TheKC het volgende:
[..]
Als er veel valt dan wel zoveel dat je thuis kan blijven vanwege gladde wegen en alles
Tsja, als je ver weg van je huis werktquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
is wel goed excuses om niet te werken
ja, zo'n 60 kmquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:31 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Tsja, als je ver weg van je huis werkt5 minuten heb je niet echt zo'n goede smoes..
Dat heb ik dus ook, maar het moetquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:33 schreef Maraca het volgende:
Blegh. Heb helemaal geen zin om iets aan school te doen vandaagMaar gisteren heb ik ook al een vrije dag genomen
![]()
Dan kun je zondag wel 2 minuten meepostenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:40 schreef Maraca het volgende:
Woei, mijn accu doet het weerNa 2 minuten is hij weer leeg, maar dit is wel fantastisch
Scheelt weer gedoe
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:48 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dan kun je zondag wel 2 minuten meeposten![]()
Zo herkenbaar ditquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, normaal gesproken moet ik de laptop afsluiten en opnieuw opstarten als ik hem wil verplaatsen. Als de accu het twee minuten vol kan houden dan hoeft dat niet meer
Wutquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, normaal gesproken moet ik de laptop afsluiten en opnieuw opstarten als ik hem wil verplaatsen. Als de accu het twee minuten vol kan houden dan hoeft dat niet meer
Het is niet aantrekkelijk om hem te verplaatsen, maar ik wil hem nog wel eens aansluiten op de tv om een film te kijken of te gamen. Dus dan is het wel noodzakelijk om hem te verplaatsenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:54 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jewel, maar als het zo gaat verplaats je hem toch nooit?
Logitech heeft ook zoietsquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is niet aantrekkelijk om hem te verplaatsen, maar ik wil hem nog wel eens aansluiten op de tv om een film te kijken of te gamen. Dus dan is het wel noodzakelijk om hem te verplaatsen
Argh.. mijn handen jeuken om dit toetsenbord te kopen
[ afbeelding ]
Maar het is van Trust
Tsja, misschien zo'n mediabox aanschaffen dat je kan streamen vanaf je laptop?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is niet aantrekkelijk om hem te verplaatsen, maar ik wil hem nog wel eens aansluiten op de tv om een film te kijken of te gamen. Dus dan is het wel noodzakelijk om hem te verplaatsen
Argh.. mijn handen jeuken om dit toetsenbord te kopen
[ afbeelding ]
Maar het is van Trust
Nou, ik heb mijn tv een beetje heel erg geselecteerd op de functie om een laptop aan te kunnen sluitenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:07 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Tsja, misschien zo'n mediabox aanschaffen dat je kan streamen vanaf je laptop?
En die toetsenbord is best nice... maar trust
Dan koop je ook nog een consolequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, ik heb mijn tv een beetje heel erg geselecteerd op de functie om een laptop aan te kunnen sluitenEn met een mediastream kan ik toch niet gamen
Dan kan ik niet WoW'enquote:
zozo, jij bent van de gadgets, DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan kan ik niet WoW'enEn ik heb al een Wii en een Xbox
Gadgetsquote:
WoW, nee tochquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan kan ik niet WoW'enEn ik heb al een Wii en een Xbox
Ja tochquote:
ik geef niks om gadgets...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gadgets
http://www.logitech.com/nl-nl/keyboards/keyboard/devices/3616
Deze is ook wel tof60 euro wat zelfs goedkoper is dan die van Trust (70 euro). Alleen wel speciaal voor de PS3. Vraag me af of hij dmv die bluetooth ook met mijn laptop kan werken
edit: deze is gewoon geil![]()
http://www.logitech.com/nl-nl/keyboards/keyboard/devices/192
Logitech diNovoquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja toch
En zie nu dat die Logitech diNovo Edge voor 129 al te koop is. Oeh, mijn handen jeuken
Mijn huidige toetsenbord kostte ook iets van 120 euroquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:25 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Logitech diNovomaar te duur voor een toetsenbord
Jeetjequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn huidige toetsenbord kostte ook iets van 120 euroMaar het is een geweldig ding!
Ik ben een nerd dus ik wilde een toetsenbord met LCD scherm en macro-knoppenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:28 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jeetjemijne koste net 20 euro en doet zijn werk
hoop voor je dat Alberto ook zo van de gadgets isquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben een nerd dus ik wilde een toetsenbord met LCD scherm en macro-knoppen
Maar ik lees nu net een review van de PS3 toetsenbord en ik ben verkochtPrijs is prima, normaal formaat, werkt met PC's en heeft de juiste kleur.
Ik heb vriendjes gehad die niks van computers en gadgets moesten wetenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
hoop voor je dat Alberto ook zo van de gadgets is
Arme jijquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb vriendjes gehad die niks van computers en gadgets moesten wetenMobieltje uit het jaar 0 (ja, maar hij belt toch?) en computers waren eng. Vind het toch een behoorlijke afknapper
Nou ja, het is toch wel handig als je een beetje dezelfde interesses hebt héquote:
Maar het slimmer overkomen dan de andere is toch ook wel leuk?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, het is toch wel handig als je een beetje dezelfde interesses hebt hé
Oh nee, ik heb liever dat de man slimmer is dan ikquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:37 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Maar het slimmer overkomen dan de andere is toch ook wel leuk?
Wait, whut!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh nee, ik heb liever dat de man slimmer is dan ikAnders ga ik me ergeren aan dat soort dingen
Ja, daar val ik opquote:
Ieder zo zijn dingquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, daar val ik opKan er ook niks aan doen..
Thee is viesquote:
Sorry, dan ben jij mijn type nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Kut, ik heb een 3,5 jaar oude telefoon, een 6 jaar oude mp3-speler, een 2 jaar oude laptop en alleen een Wii
pff luxeprobleemquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Kut, ik heb een 3,5 jaar oude telefoon, een 6 jaar oude mp3-speler, een 2 jaar oude laptop en alleen een Wii![]()
Alberto had een leuk telefoontje meende ikquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
straks heeft Alberto geen gadgets, of alleen hele oude!
voor de opnames ja, misschien is hij in real life erg back to basicquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Alberto had een leuk telefoontje meende ik
soggenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:57 schreef roos85 het volgende:
oh help, ben weer teveel aan het soggen
Kapitalist is een groot woordquote:
Ja jij hebt de kans om kritisch te zijn, sommige mensen missen sociale skills of uiterlijk/charismaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kapitalist is een groot woordHet gaat erom dat ik het belangrijk vind dat mijn partner een beetje dezelfde interesses heeft als ik. Ik ben gek op gadgets en als mijn partner rondloopt met een Nokia 3310 en computers met tegenzin gebruikt en constant vraagt hoe je iets moet doen, dan vind ik dat een afknapper. Dat geldt ook voor als hij de ballen verstand heeft van financiën. Zijn belangrijke dingen in mijn leven die ik wil delen met mijn partner. Heb vriendjes gehad die geen verstand hadden van computers en financiën. Nou ja, dan mis ik dat teveel.
Beter nog, ik vind dat mensen wel eens wat kritischer mogen zijn als het gaat om het kiezen van een partner.
Iedereen heeft de kansquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja jij hebt de kans om kritisch te zijn, sommige mensen missen sociale skills of uiterlijk/charisma
En hoeveel vriendjes heb je gehad
Ok, met hoeveel mannen/vrouwen heb je seks gehadquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Iedereen heeft de kansAlleen sommigen zijn zo "wanhopig" op zoek naar een relatie dat ze veel te snel akkoord gaan. En hoeveel vriendjes ik heb gehad is niet relevant
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ok, met hoeveel mannen/vrouwen heb je seks gehad?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ok, met hoeveel mannen/vrouwen heb je seks gehad?
Is dat niet een beetje klein? Zo kunnen er maar een paar opquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Painten maar!
Hmm, we zijn ook niet met zo heel veel toch..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje klein? Zo kunnen er maar een paar op
Klopt, maar op de Alberto kaart staan ook aardig wat mensen (waarvan een groot gedeelte hier niet eens postquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hmm, we zijn ook niet met zo heel veel toch..
Nouja ga painten en dan zien we welquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Klopt, maar op de Alberto kaart staan ook aardig wat mensen (waarvan een groot gedeelte hier niet eens post)
je UIquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga vanavond eens painten
Alleen wat zal ik painten
paint isquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:41 schreef Maraca het volgende:
Je paint doet het niet
Maar best heftig.. heb ook zoiets meegemaakt. Dan raak je inderdaad een beetje in shock
Maarvoor je handelen
Staat op mijn to-do lijstjequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Niemand nog iets voor Pepijn gemaakt?
mm dat zal wel schrikken geweest zijn!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:39 schreef Stephan1237 het volgende:
Zoo daar ben ik weer, wat er gisteren is gebeurd en nee het is geen klaagtopic![]()
Ik was aan het fietsen , er rijd zo een scooter voor mij , ik fiets gewoon door, komt er opeens een fietser van link en die klapt middenop die scooter. Dus die scooter /fietser maken een smak. Ik stapte gelijk van mijn fiets af om hulp aan te bieden.Die scooterman (om het maar zo te noemen) voelde zijn been niet meer en bloedde aan zijn hoofd. Ik had mijn telefoon niet bij mij dus ik heb maar de mobiel van die scooter-rijder gepakt en 112 gebeld en gezegd wat er aan de hand is. De fietser had zelf niks, alleen in shock. In de fietstas zaten wat plastic/stoffen tasjes dus die heb ik op de wond gedrukt van de scooter-rijder. Na een paar minuten kwam gelukkig de ambulance/politie en die namen het over. Ik moest wel een verklaring afleggen.
Het lag vlakbij een openbare weg, er stopten direct ook 2 auto's om hulp te bieden.
Toen ik weer weg mocht ging ik direct naar huis, was ook beetje in shock
Nog een paint gemaakt ,
[ afbeelding ]
Maar ik ben weer terug
Klinkt bekend in de orenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:14 schreef roos85 het volgende:
net weer paar uur geslapen en gewoon nog moe zijn
Maar.. kan je vanavond dan nog wel slapen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:14 schreef roos85 het volgende:
net weer paar uur geslapen en gewoon nog moe zijn
ja hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar.. kan je vanavond dan nog wel slapen?
Thnx, en dat met een touchpad.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
dankje! die van jou is wel goed gelukt zeg!
die van mij is ook met touchpad, werkt niet zo fijn.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Thnx, en dat met een touchpad.
Wow, zou je niet zeggen dat die van jou ook daarmee is gemaakt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
die van mij is ook met touchpad, werkt niet zo fijn.
dankjequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wow, zou je niet zeggen dat die van jou ook daarmee is gemaakt.Is niet fijn idd, maar ik was te lui om achter m'n pc te kruipen, want dan kan ik geen tv kijken.
De mijne kan ermee door, maar het had mooier gekund. Maar ik had al zo lang zitten pielen dat ik het zo wel goed vond.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
dankjevind het hem zelf niet zo mooi, maar ben ook niet zo snel tevreden met soort dingen.
die van jou vind ik echt super goed gelukt, zeker dat ie gemaakt is mbv touchpad.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De mijne kan ermee door, maar het had mooier gekund. Maar ik had al zo lang zitten pielen dat ik het zo wel goed vond.
Was ff gaan zoeken, maar ik wist nieteens dat hij een eigen site heeft.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iemand een adres van Pepijn?
Mijn is ook touchpadquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
die van jou vind ik echt super goed gelukt, zeker dat ie gemaakt is mbv touchpad.
en voor de rest QFT
Ja dat was ik er ff vergeten bij te zeggen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijn is ook touchpad
Op de site van Pepijn staat geen adres helaas
dat wordt maar mailen danquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijn is ook touchpad
Op de site van Pepijn staat geen adres helaas
Ik gebruik bijna alleen maar touchpadquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ook trouwens goeie touchpadcreatie sinterklaasje
*knuf*quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Er is al amper ruimte op de paint voor mij
Paint is voor Pepijn .. en je post toch niet alleen maar puur voor het kaartje hé?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:17 schreef 9611Niels het volgende:
Dankzij sinterklaaskapoentje heb ik besloten hier weer vaker te postenhoe zit het met die paint, voor wie, en mag ik ook meedoen?
http://glamour4life.hyves.nl/quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Het is altijd zo laatquote:
Laatquote:
Ja, ik moet op maandag altijd vroeg opstaan, en om dan tot 12 uur TV te kijken vind ik te laatquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Laat?
Maar er zijn zoveel programma's waar hij voice-over is, echt heerlijk.
Truequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:16 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ja, ik moet op maandag altijd vroeg opstaan, en om dan tot 12 uur TV te kijken vind ik te laat
quote:
We hebben nog geen adresquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:37 schreef 9611Niels het volgende:
Wie gaat hem eigenlijk opsturen, sinterklaas weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Alhoewel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Alhoewel
Zal hij hier wonen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:50 schreef Netsplitter het volgende:
irritatie100: 48 uur wegens adblock
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |