Alle sletjes zijn alweer terug van vakantie blijkbaar.quote:
nouja red mijn vakantie... DIT. NOOIT. MEER!!!quote:
want?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nouja red mijn vakantie... DIT. NOOIT. MEER!!!
Ja, maar pas na Peter R de Vriesquote:
Ik eis een TT veranderingquote:
Nee.quote:
quote:
Nee, jullie zijn stomquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hier cherso kijken vanavond?
Pepernotenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:58 schreef roos85 het volgende:
nog een maandje en dan is de Sint weer in het land
ick wil alleenen de originelen extreem taaien peepernootenquote:
Zoetquote:
Ze heeft onlangs nog gepostquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
xxiessiexx is helemaal verdwenen he...?
Waar heb jij het nou weer overquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
xxiessiexx is helemaal verdwenen he...?
Omdat dat baas is.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:34 schreef TheKC het volgende:
Waarom staat er eigenlijk nog SBS in de TT?
We moeten sterk zijnquote:
Verdwenen uit het rijk der dommenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:26 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over
Crap, ik dacht dat het om 21.55 zou beginnenquote:
Ja same here.. wtfquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Crap, ik dacht dat het om 21.55 zou beginnen
Gelukkig komt er nog minstens 1 RMV afleveringquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
We moeten sterk zijnZo zou Alberto het gewild hebben
Gefeliciteerdquote:
Jeej, nog minstens 1x fappenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:58 schreef TheKC het volgende:
[..]
Gelukkig komt er nog minstens 1 RMV aflevering. En UiN zal ook niet lang meer duren
wtfquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:59 schreef Maraca het volgende:
Jeej, nog minstens 1x fappeneeeh.. ik bedoel kijken
Allang gedaan johquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wtf?
SMS alberto anders ff wanneer UIN weer komt
Wat gaan we dan doen voor hem?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
we gaan weer richting 20 Februari
wat is er dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
we gaan weer richting 20 Februari
Dan is Alberto jarigquote:
Nu zo'n megakaart van 10 euroquote:
Gaan we weer painten of doen we dit keer iets dat minder gênant is?quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nu zo'n megakaart van 10 euro![]()
Allemaal wat meebetalen
En dan een nieuwe uitgebreidere paint maken
Zie hierbovenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gaan we weer painten of doen we dit keer iets dat minder gênant is?
Verzin maar vast watquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
jij gaat je verstoppen in een taart, die bij Alberto wordt afgeleverdquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zei minder gênantquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
jij gaat je verstoppen in een taart, die bij Alberto wordt afgeleverd
Moeten we niet ff checken ofquote:
Peter Rudolf de Vries (Aalsmeer, 14 november 1956)quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Moeten we niet ff checken of
Peter
Koos
André
Rob
Pepijn
Niet toevallig binnenkort jarig zijn![]()
?
Eens kijken:quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Moeten we niet ff checken of
Peter
Koos
André
Rob
Pepijn
Niet toevallig binnenkort jarig zijn![]()
?
Dat ga ik maandag al doenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar dan kan je hem gelijk ten huwelijk vragen
Haha, nee volgens mij nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:20 schreef Maraca het volgende:
Goed.. paint opstarten dan maar?![]()
Peter had volgens mij een eigenpoppetje. Had Pepijn die ook?
Tijd gaat snel!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan is Alberto jarigVorig jaar hebben we hem een kaartje gestuurd
Jaquote:
ik blijf het taart idee toch wel leuk vindenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:29 schreef Maraca het volgende:
Die stomme greetz ofzo laat je geen megakaarten makenHeb tot nu toe alleen een webwinkel voor mega trouwkaarten..
Hij is jarig op een zondag. Dan bezorgt TNT geen taartenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik blijf het taart idee toch wel leuk vinden
Ook geen kaartenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij is jarig op een zondag. Dan bezorgt TNT geen taarten
dan laat je je bezorgenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij is jarig op een zondag. Dan bezorgt TNT geen taarten
Daarom doen we hem ook die vrijdag op de post. Dan krijgt hij hem zaterdag of leest hij het maandag. Maandag zou ik hem zelf nog even af kunnen geven bij de receptiequote:
Nopequote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:35 schreef tralalala het volgende:
Is bij jullie de indexpagina ook leeg?
[ afbeelding ]
Denk je dat hij het vertrouwd?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:35 schreef roos85 het volgende:
misschien dat we een taart kunnen laten bezorgen
als het van Fok! komt vast welquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Denk je dat hij het vertrouwd?Hij heeft genoeg vijanden
Maar is het dan een mega kaart (wat lastig gaat worden om te maken) én een taart of alleen een taart (misschien met het Fok! logo erop?quote:
Ik zeg afgeven, maar dan wel vragen of Alberto er isquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Daarom doen we hem ook die vrijdag op de post. Dan krijgt hij hem zaterdag of leest hij het maandag. Maandag zou ik hem zelf nog even af kunnen geven bij de receptie
Ok. Ik denk wel dat ik het durf af te gevenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:39 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik zeg afgeven, maar dan wel vragen of Alberto er is![]()
een taart met de paint kaart eropquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar is het dan een mega kaart (wat lastig gaat worden om te maken) én een taart of alleen een taart (misschien met het Fok! logo erop?) of een taart en een normale kaart? Of gaan we met z'n allen naar Zwolle? Of? Of? Of?
Dat kan ook nog jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
een taart met de paint kaart erop
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:35 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
FoKsilver wordt stukje bij beetje afgebrokenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:35 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwequote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor lay out?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |