Ik vind de meet kei engquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:38 schreef Myraela het volgende:
Ik moet morgen werken. Ik vind het kei eng.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:39 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga off, misschien tot vanavond laat![]()
quote:
Het merendeel eet daar, dus we zulllen je hoogstwaarschijnlijk niet opeten...quote:
sommige mensen weten van hun hobby hun werk te maken , die benijd ik wel.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat moet ook niet kunnen... anders is het allemaal maar te gewoontjes
Neequote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het merendeel eet daar, dus we zulllen je hoogstwaarschijnlijk niet opeten...
heb ik je gerustgesteld?
Later Tombo.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:39 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga off, misschien tot vanavond laat![]()
Ook niet een klein beetje?quote:
U uh, ik ook.quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook niet een klein beetje?
Nah, maar serieus... volgens mij is het voor de meeste de eerste keer. En maar een enkeling heeft elkaar al eerder gezien. Dus ik denk niet dat je de enige bent die het een beetje eng, spannend of wat dan ook bent
En mij. Hoi.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:46 schreef charmed_angel het volgende:
Gelukkig meet ik een klein groepje eerder
Kally, Symp en patrique
Ik bijt graagquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het merendeel eet daar, dus we zulllen je hoogstwaarschijnlijk niet opeten...
heb ik je gerustgesteld?
Ja maar ik zie ze eerst bij Kally thuisquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:46 schreef charmed_angel het volgende:
Gelukkig meet ik een klein groepje eerder
Kally, Symp en patrique
Die uitdrukking heb ik nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik gelukkig Miauw... anders kwam ik waarschijnlijk ook maar met een volle broek aan.
Ik geloof dat ik daar te oud voor ben om het eng te vindenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook niet een klein beetje?
Nah, maar serieus... volgens mij is het voor de meeste de eerste keer. En maar een enkeling heeft elkaar al eerder gezien. Dus ik denk niet dat je de enige bent die het een beetje eng, spannend of wat dan ook bent
Ik kon er ook niets mee.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:30 schreef kitao het volgende:
is dit echt zo ingewikkeld of ben ik de enige die mezelf snapt af en toe ?
In de trein welquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:47 schreef charmed_angel het volgende:
Pgr denk maar zo je bent niet de enige !
Bennyquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik gelukkig Miauw... anders kwam ik waarschijnlijk ook maar met een volle broek aan.
Myr is niet eng , dat is een knap jong ding.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ik zie ze eerst bij Kally thuisjou zie ik wat later, heb ik wijn op en vind ik het minder eng
Niet dat jij eng ben hoor
Ik spoor niet dus ik doe wel gek op het station ben je zo op je gemakquote:
Nee, ik trein wel alleen, bel als ik op Utrecht CS sta Kally wel.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan kom je ook naar rotterdam
O dat kan ook jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan kom je ook naar rotterdam
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik spoor niet dus ik doe wel gek op het station ben je zo op je gemak
nomknabbelnomnomquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vaduz gaat al aan mij knabbelen
En jij bijt
Ik spoor soms ook niet hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:51 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij siewosie niet het type zulke dingen eng te vindenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik daar te oud voor ben om het eng te vinden
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:52 schreef Zeroku het volgende:
Ik ga stiekem de SC in m'n eentje volposten. [ afbeelding ]
never mind, waar het om draait is dat Flash weinig vlees verwacht op zijn pizza.quote:
Dat dacht ik van jou ook niet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij siewosie niet het type zulke dingen eng te vinden
Maakt niet uit.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:53 schreef kitao het volgende:
[..]
never mind, waar het om draait is dat Flash weinig vlees verwacht op zijn pizza.
*zucht*
Nou eh ja dusquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij siewosie niet het type zulke dingen eng te vinden
Zo ben ik dan weer.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ze vind het wel eng Benny, juist daarom doet ze gek
Van te voren heb het niet over slapenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:54 schreef kitao het volgende:
[..]
heb je nog wel plaats dan ?
en is je afvoerputje nu al ontstopt ?
oh echt?quote:
Dat had ik van jou ook wel verwachtquote:Dit vind ik echt niet eng!
Mensen die dat hebben zijn vaak schattig.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:55 schreef Myraela het volgende:
Zo ben ik dan weer.Ik word heel druk en vervelend als ik nerveus ben.
Juistquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
zeker niet met die luchtige zweefpizza's die hij altijd krijgt voorgeschoteld.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maakt niet uit.Niet alles kan altijd vallen.
Ohw, ja... dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je lijkt me zo'n type die zich wel in elke groep gooit. Zonder gene.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
oh echt?
nah, ik vind het ook best een beetje eng hoor... op het is gewoon mijn op hol geslagen nieuwsgierigheid dat kan ook
[..]
Dat had ik van jou ook wel verwacht
nou mooi toch , ik zit nog steeds met een afgefikte magnetron.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Van te voren heb het niet over slapen![]()
En ja die andere was binnen 5 minuten klaar
Hehe, lekker poesje!quote:
Neequote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:58 schreef iBenny het volgende:
hebben jullie dat ook... dat je chips móet verkruimelen, als je het uit zo'n klein zakje eet?
uhmzzz neequote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:58 schreef iBenny het volgende:
hebben jullie dat ook... dat je chips móet verkruimelen, als je het uit zo'n klein zakje eet?
Ik maak het dan zo klein dat ik het er met een natte vinger uit kan halen. zegmaar.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:58 schreef iBenny het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |