Want Kally weet hoe het is om ballen te hebben?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen; hoe moet ik dat weten?
Kelly weet dat misschien
Het lijkt me iig dat dat heel kut isquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat geen van de twee sekses hier antwoord op kan geven
KEllyquote:
Geen idee, mijn ballen scheer ik nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:43 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Geeft dat hetzelfde gevoel als je ballen scheren?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
KElly
Die alletwee (geweest) is
Lamequote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Geen idee, mijn ballen scheer ik niet
dat geloof ik best , jij hebt inmiddels eelt op je kut.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Op zich valt dat nog best mee, omdat de huid wat harder is.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:46 schreef kitao het volgende:
[..]
dat geloof ik best , jij hebt inmiddels eelt op je kut.
Ik wil die van jou wel doen hoorquote:
Het is een goede garp van Kitaoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:46 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ben altijd huiverig met dit soort geintjes, bij de 'verkeerde'persoon, op het verkeerde tijdstip kan je hier ineens een hoop herrie mee krijgen.quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:46 schreef kitao het volgende:
[..]
Je kunt nog wel ergere dingen zeggen hoor, ben niet zo snel gekwetst. Vooral niet door iemand die ik niet echt ken.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:55 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ben altijd huiverig met dit soort geintjes, bij de 'verkeerde'persoon, op het verkeerde tijdstip kan je hier ineens een hoop herrie mee krijgen.
maar vandaag gelukkig niet.
pfffoeii.
ach, dit is geen singles, het hoeft niet altijd over neuken te gaan toch ?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je kunt nog wel ergere dingen zeggen hoor, ben niet zo snel gekwetst. Vooral niet door iemand die ik niet echt ken.
Hoer.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je kunt nog wel ergere dingen zeggen hoor, ben niet zo snel gekwetst. Vooral niet door iemand die ik niet echt ken.
Daarom is het ook beter om met zulke dingen te wachten tot je weet met wie je te maken hebt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:55 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ben altijd huiverig met dit soort geintjes, bij de 'verkeerde'persoon, op het verkeerde tijdstip kan je hier ineens een hoop herrie mee krijgen.
maar vandaag gelukkig niet.
pfffoeii.
Optyfen.quote:
Geen tijd.quote:
ik weet nog hoe ik op tal sc binnenkwam voor t eerst bij het topic twee potloden op een tiet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daarom is het ook beter om met zulke dingen te wachten tot je weet met wie je te maken hebt.
Lol, moeten ze via de vroege tienermeisjes het imago omhoog krijgen?quote:
Smakelijk.quote:
nog een billy idol.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lol, moeten ze via de vroege tienermeisjes het imago omhoog krijgen?
O wacht, N&S...
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:02 schreef kitao het volgende:
[..]
ik weet nog hoe ik op tal sc binnenkwam voor t eerst bij het topic twee potloden op een tiet.
Bella heette mij toen welkom , ook al weet ze het zelf wrs niet meer.
zulk soort dingen vergeet ik niet gauw.
(en Kally ook trouwens)
Eet zequote:
Nou ja aangezien het een super goed nummer is welquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:06 schreef kitao het volgende:
[..]
nog een billy idol.
is dit vandaag nog ethisch verantwoord ?
toch niet weer een 'kuiken'pizza ?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
en nou ga ik een pizza "rijkelijk belegd" met kipfilet proberen
Een wat?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:21 schreef kitao het volgende:
[..]
toch niet weer een 'kuiken'pizza ?
Oh thuis houden ze die dus ook opquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:19 schreef Kally het volgende:
Mijn kind loopt de hele middag al met een sticker op zijn voorhoofd![]()
Hij had erg goed gepuzzeld op school dus kreeg hem als beloning
Nou ja die van mij welquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh thuis houden ze die dus ook op![]()
!
wat voor kleur dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:28 schreef Cue_ het volgende:
Avond
Vanavond het feest van het werk.. en ik hoop echt dat niet iedereen in spijkerbroek aankomt.. en ik in m'n jurk![]()
sowieso ik en een jurk.. gaan al niet super samen.. en deze is ook nog eens niet zwart![]()
ben als de dood dus
Maar hopelijk wordt het leuk
En hoe is het met jullie?
Volgens mij denkt Fles niet aan vrouwen als kippetjes en kuikentjesquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:30 schreef kitao het volgende:
Flash snapt het nog steeds niet geloof ik.
jij had het net als gisteren over 'rijkelijk belegd' terwijl dit niet zo was.
vervolgens heb je het over kippenfilet op je pizza.
ik maak een zinspeling naar volwassen vrouwen en pubers door dit te vergelijken als kippetjes en kuikentjes , dwz minder vlees op je bordje.
is dit echt zo ingewikkeld of ben ik de enige die mezelf snapt af en toe ?
Ik snap je ook niet...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:30 schreef kitao het volgende:
Flash snapt het nog steeds niet geloof ik.
jij had het net als gisteren over 'rijkelijk belegd' terwijl dit niet zo was.
vervolgens heb je het over kippenfilet op je pizza.
ik maak een zinspeling naar volwassen vrouwen en pubers door dit te vergelijken als kippetjes en kuikentjes , dwz minder vlees op je bordje.
is dit echt zo ingewikkeld of ben ik de enige die mezelf snapt af en toe ?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:29 schreef Kally het volgende:
OMG ik heb echt een baby erbij, met een dekentje op mijn arm
quote:
Ohw zo... ik dacht ff een echte echtequote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:32 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Katertje maar hij zoekt mij op voor slaap en warmte nog
Ik zie geen verschil hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:33 schreef Zeroku het volgende:
Wtf. Is opeens de font anders in de nieuwe layout?
XDDDDDquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
10e die grap maakt:
Ik heb een fluffy hamster in me broek met een heel klein staartje!
Neequote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw zo... ik dacht ff een echte echte
O ik zou vrijdag alles doorbellen, maar zeg dan wel dat er eventueel 1 iemand extra kan komenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop, wordt zaterdag pas beslist.. sorry .
En anders ga ik gewoon zielig alleen aan een andere tafel zittenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:37 schreef Kally het volgende:
O ik zou vrijdag alles doorbellen, maar zeg dan wel dat er eventueel 1 iemand extra kan komen
quote:
quote:
Dat komt wel goed hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:38 schreef Myraela het volgende:
Ik moet morgen werken. Ik vind het kei eng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |