Maakt niet uit.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:53 schreef kitao het volgende:
[..]
never mind, waar het om draait is dat Flash weinig vlees verwacht op zijn pizza.
*zucht*
Nou eh ja dusquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij siewosie niet het type zulke dingen eng te vinden
Zo ben ik dan weer.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ze vind het wel eng Benny, juist daarom doet ze gek
Van te voren heb het niet over slapenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:54 schreef kitao het volgende:
[..]
heb je nog wel plaats dan ?
en is je afvoerputje nu al ontstopt ?
oh echt?quote:
Dat had ik van jou ook wel verwachtquote:Dit vind ik echt niet eng!
Mensen die dat hebben zijn vaak schattig.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:55 schreef Myraela het volgende:
Zo ben ik dan weer.Ik word heel druk en vervelend als ik nerveus ben.
Juistquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
zeker niet met die luchtige zweefpizza's die hij altijd krijgt voorgeschoteld.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maakt niet uit.Niet alles kan altijd vallen.
Ohw, ja... dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je lijkt me zo'n type die zich wel in elke groep gooit. Zonder gene.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
oh echt?
nah, ik vind het ook best een beetje eng hoor... op het is gewoon mijn op hol geslagen nieuwsgierigheid dat kan ook
[..]
Dat had ik van jou ook wel verwacht
nou mooi toch , ik zit nog steeds met een afgefikte magnetron.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Van te voren heb het niet over slapen![]()
En ja die andere was binnen 5 minuten klaar
Hehe, lekker poesje!quote:
Neequote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:58 schreef iBenny het volgende:
hebben jullie dat ook... dat je chips móet verkruimelen, als je het uit zo'n klein zakje eet?
uhmzzz neequote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:58 schreef iBenny het volgende:
hebben jullie dat ook... dat je chips móet verkruimelen, als je het uit zo'n klein zakje eet?
Ik maak het dan zo klein dat ik het er met een natte vinger uit kan halen. zegmaar.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:58 schreef iBenny het volgende:
9,5 % gemarineerde kipfilet. Dus dat is gauw een gram of 30quote:
Ohw, misschien later, iig niet meteen... maar ik ben eigenlijk heel verlegenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je lijkt me zo'n type die zich wel in elke groep gooit. Zonder gene.
Goede inschatting btw. Lag wel voor de hand, though.
Jawel maar ik blijf erbij dat die 1e dat gewoon had moeten kunnen, gelukkig kost het me niksquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:58 schreef kitao het volgende:
[..]
nou mooi toch , ik zit nog steeds met een afgefikte magnetron.
Die korrels kan je gewoon drinken uit de zakquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik maak het dan zo klein dat ik het er met een natte vinger uit kan halen. zegmaar.Dit klinkt fout. Maar dat deden wij zo op de basisschool.
En als ik alleen ben doe ik het nogsteeds zo.
Ik bloos snelquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, misschien later, iig niet meteen... maar ik ben eigenlijk heel verlegen
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik maak het dan zo klein dat ik het er met een natte vinger uit kan halen. zegmaar.Dit klinkt fout. Maar dat deden wij zo op de basisschool.
Dit meen je niet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:58 schreef iBenny het volgende:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
AHWwwwwwwwww.
Neem je hem mee naar de meet?
Het ging er juist om dat je er zo lang mogelijk mee deed.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die korrels kan je gewoon drinken uit de zak
EN dan? Dan werkt drinken ook niet meerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:00 schreef iBenny het volgende:
eerst wat mayo erin spuiten en dan helemaal verkruimelen
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Dat ja... de nibbit
of naturel... eerst wat mayo erin spuiten en dan helemaal verkruimelen
die weegt 16 jaar.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
9,5 % gemarineerde kipfilet. Dus dat is gauw een gram of 30![]()
Wat weegt dat kuikentje van jou?
Whahaha, mag hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Geef maar niet teveel prijs, hier kan ik ernstig misbruik van maken.
Nee?!quote:
ik ookquote:
Haha, briljant. Heb ik juist niet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee?!
Echt waar?
Ik zie jou echt als zo'n springfiguur, dat als het ff stil valt jij er vol bombarie tussenvalt.
gadver Bennyquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Dat ja... de nibbit
of naturel... eerst wat mayo erin spuiten en dan helemaal verkruimelen
chips drinken?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN dan? Dan werkt drinken ook niet meer
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee?!
Echt waar?
Ik zie jou echt als zo'n springfiguur, dat als het ff stil valt jij er vol bombarie tussenvalt.
Ik ben het met je eens.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
chips drinken?
Nee gewoon eten... je eet het dan wel niet helemaal netjes, maar het is eetbaar
Uiteraard wel op een leuke manier.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahaha, mag hoor![]()
Na wat wijn wordt dat wel minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |