En, hoe is het met de liefde voor Jenny inmiddels?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:57 schreef Addictionnz het volgende:
Wooo ben al bijna bij season 3![]()
Zat gister tot 3 uur nog te kijken.
Jamaar jamaar dan weten ze wel hoe ze praat.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn
Jammer dat je nou niet kunt tweeten naar Claudia van "vraag eens om Qebbel".
Ik bedoel, ik denk dat Qebbel dat niet leuk vind...
We hadden ook kunnen twitteren dat ze om die lesbische [insert maatschappij] stewardess had moeten vragen...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:47 schreef Vanyel het volgende:
Ach, misschien hecht Qebbel niet aan privacy en anonimiteit
Volgens mij zijn dat er best veel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
We hadden ook kunnen twitteren dat ze om die lesbische [insert maatschappij] stewardess had moeten vragen...
Of ze ook uit de kast zijn is een tweede natuurlijkquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:58 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat er best veel.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:58 schreef lezzer het volgende:
Nu ik er zo over nadenk, Brittie heeft dus het genoegen gehad om Qebbel in een stewardessenuniform te zien. Niet dat ze er verslag van doet he..![]()
Neeeeee, mevrouw moet zo nodig vakantie houden
Ik hou niet echt van meiden met kort haar maar ik hou nog steeds van haar.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
En, hoe is het met de liefde voor Jenny inmiddels?
Gave serie he
Nou, nee.quote:
Dat logo? Of ben jij verder gekomen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:49 schreef skunkasaur het volgende:
Je website ziet er goed uit, Lezzer!
Jezus wat een achterlijk wijf is het ook.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:35 schreef Qebbel het volgende:
Zorg over uitspraken Van Bijsterveldt
Nou, hier zijn we dan mooi klaar mee
QFTquote:
Precies. Het woord schijnheilig is absoluut niet voor niets uitgevonden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:12 schreef wonderer het volgende:
Ik snap het ECHT niet, hoe ze dat kunnen verdedigen. Misschien het personeel een heel klein beetje (hoewel het gewoon achterlijk is als de docent zijn werk goed doet), maar homoseksuele leerlingen van school trappen? Waarom? Puur homoseksueel zijn kunnen ze toch niets aan doen en als ze iets "doen", kunnen ze alle hetero's er ook afmikken want die hebben dan ook seks voor het huwelijk.
Stel idioten, die religieuzen
Wat en wanneer dan? Als 't maar niet zo regent als vandaag!quote:
Lijkt me vooral van jouw agenda afhangen he....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:39 schreef wonderer het volgende:
Maareh, wanneer en waar gaan we nou meeten?
Ik zou dan gewoon een datum noemenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:20 schreef wonderer het volgende:
Jullie hebben het drukker dan ik geloof ik...
Weekend of door de week?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:26 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zou dan gewoon een datum noemen
Ik heb mijn mijn awesome-o skills de heuse homohomepage gevondenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat logo? Of ben jij verder gekomen?
Vlucht en auto geregeld, nou nog een hotel
Wel jammer dat je nog niet kunt reagerenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:25 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik heb mijn mijn awesome-o skills de heuse homohomepage gevonden
Maar het ziet er wel tof uit! Is dit al de definitieve versie?
Thee met honing graag. Mn keel doet zeerquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:09 schreef skunkasaur het volgende:
Kopje koffie of thee? Ik ga toch naar de keuken
Nou, omdat jullie er bij zeggen dat het tof is, vind ik dat helemaal niet erg.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:43 schreef Vanyel het volgende:
Koddig hoor, dat nu iedereen lekker op de onaffe website van lezzer rondspookt
Ik loop keiachterquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:28 schreef wonderer het volgende:
lezzer, voor als je terug bent van dansen: http://www.rtl.nl/compone(...)The_Battle_s1_a1.xml
Jamaar gister had ik ook al geen zin!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:44 schreef lezzer het volgende:
Daar hou ik dan altijd rekening mee
Zo heb ik express gisteren de boodschappen gedaan, zodat ik vandaag de deur niet meer uit hoef.
Nee ik sta d'r niet op hoorquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:08 schreef Bakfiets. het volgende:
Iets voor mijn tijd, de Dolly Dots, maar het blijven leuke vrouwen.![]()
Ik vond het ook heel naar toen Ria overleed.
Ben je trouwens op dat filmpje te zien? Dan ga ik namelijk heel erg hard zoeken.
Terwijl ik dat helemaal geen fijne serie vond...quote:It is I, LeClerc! (Usually accompanied by raising his spectacles);
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:49 schreef Vanyel het volgende:
Antwoord weet ik niet, maar in pittige tijden kwam er wel rrrrrrrobert achteraan.
Ik keek het als rechtgeaarde student hoor. Had je tenminste iets om voor op te staan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:53 schreef lezzer het volgende:
Als ik dat zo bekijk qua jaartallen ben ik toch student-af geweest toen eigenlijk...
Ik keek dat altijd terwijl ik nog in bed lag. Uitstekende kater-tvquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik keek het als rechtgeaarde student hoor. Had je tenminste iets om voor op te staan.
Mijn bank was zo mogelijk nog comfortabeler dan mijn bed.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:31 schreef lezzer het volgende:
TV aan bed FTW
Ik had ook geen bank trouwens
Krijgen we nog een link?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:44 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik snap er niets meer van. Ik ben bezig met een website, maar als ik de bestanden en stylesheets upload naar die pagina, is het een hele andere lay-out dan als ik hem gewoon in een mapje op mijn pc heb staan. Er missen ook allerlei dingen.
Edit: Owacht, het ligt dus aan mijn Firefox.![]()
Ga je schamenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:48 schreef lezzer het volgende:
Terwijl ik dat helemaal geen fijne serie vond...
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:52 schreef Donsveertje het volgende:
TT is heel toepasselijk .... Na heel veel ellende afgelopen tijd gaan we als klap op de vuurpijl waarschijnlijk maandag onze hond in laten slapen. *zucht*
Dit meen je ook nog hequote:
Jij ook al?quote:
Nee, 't is een website van school, die je alleen kunt bekijken als je een wachtwoord hebt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:36 schreef lezzer het volgende:
[..]
Krijgen we nog een link?
* lezzer heeft visite vanavond .
Blijkbaar alleen qua seksuele voorkeurquote:
Hopen dat het er inderdaad maar een was...quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
Psies
Klote zeg Donsveertje....![]()
Oh en Wonderer, heul goed van die muis
quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:08 schreef Avey het volgende:
[..]
Blijkbaar alleen qua seksuele voorkeur
Waarschijnlijk niet...quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hopen dat het er inderdaad maar een was...
Ik heb voor de zekerheid de val weer uitgezet.quote:
Meestal komen ze in hele roedels jaquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb voor de zekerheid de val weer uitgezet.
Mogguh Bakmutsquote:
Wtf? En dan?quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:13 schreef Bakfiets. het volgende:
Oah, m'n ouders gaan misschien een derde huis kopen.
quote:
Dan hebben ze er 1 in Nederland en twee in Zweden. Dus gratis vakanties voor de Fiets.quote:
Tsja, ik weet het ook niet. Ik denk dat ze één van de twee gaan opknappen en voor het dubbele gaan verkopen. Of niet. Ze willen sowieso na hun pensioen in Zweden wonen, dus ik denk dat dit meer een opstapje is.quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:18 schreef wonderer het volgende:
Maar wat moet je met twee huizen in zweden? Verhuren?
Precies. Wie wil er nou naar de Costa del Sol terwijl je in Zweden elanden bijna tegen je auto aan kunt krijgen!quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:44 schreef wonderer het volgende:
Ahh. Nou ja, grappig. Weer eens wat anders dan de costa del sol of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |