Volgens mij zijn dat er best veel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
We hadden ook kunnen twitteren dat ze om die lesbische [insert maatschappij] stewardess had moeten vragen...
Of ze ook uit de kast zijn is een tweede natuurlijkquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:58 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat er best veel.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:58 schreef lezzer het volgende:
Nu ik er zo over nadenk, Brittie heeft dus het genoegen gehad om Qebbel in een stewardessenuniform te zien. Niet dat ze er verslag van doet he..![]()
Neeeeee, mevrouw moet zo nodig vakantie houden
Ik hou niet echt van meiden met kort haar maar ik hou nog steeds van haar.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
En, hoe is het met de liefde voor Jenny inmiddels?
Gave serie he
Nou, nee.quote:
Dat logo? Of ben jij verder gekomen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:49 schreef skunkasaur het volgende:
Je website ziet er goed uit, Lezzer!
Jezus wat een achterlijk wijf is het ook.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:35 schreef Qebbel het volgende:
Zorg over uitspraken Van Bijsterveldt
Nou, hier zijn we dan mooi klaar mee
QFTquote:
Precies. Het woord schijnheilig is absoluut niet voor niets uitgevonden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:12 schreef wonderer het volgende:
Ik snap het ECHT niet, hoe ze dat kunnen verdedigen. Misschien het personeel een heel klein beetje (hoewel het gewoon achterlijk is als de docent zijn werk goed doet), maar homoseksuele leerlingen van school trappen? Waarom? Puur homoseksueel zijn kunnen ze toch niets aan doen en als ze iets "doen", kunnen ze alle hetero's er ook afmikken want die hebben dan ook seks voor het huwelijk.
Stel idioten, die religieuzen
Wat en wanneer dan? Als 't maar niet zo regent als vandaag!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |