quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:08 schreef Vanyel het volgende:
Lezzer nog nooit paard of nog nooit zuurvlees? In beide gevallen mis je iets hoor.
Vroegah werkten er paarden in de mijnen. Die arme beestjes moesten natuurlijk door tot ze er dood bij neervielen. Dan was het vlees inmiddels niet meer zo mals, dus werd dat uitgebreid in azijn gekookt en gemarineerd, tot het weer kauwbaar werd.
Vandaar paard.
Fietsje, vanuit Amsterdam is Utrecht best ver voor een hapje zuurvlees, niet?
Er zit ook paard in de meeste frikandellen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:16 schreef lezzer het volgende:
Geen paard in ieder geval (denk ik), en zuurvlees weet ik niet zeker.
Dat is toch in stukjes?
Mijn vrouw maakt wel van dat suddervlees wat uren op moet.
En waar de keuken dan zo lekker de hele middag naar ruikt
Goeie struisvogelbiefstukquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:22 schreef Vanyel het volgende:
Toch iets minder herkenbaar dan.
Goeie paardenbiefstuk
Ik doe gewoon net alsof van nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:21 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Er zit ook paard in de meeste frikandellen.
Ja, ik ben dan één van die mensen die dat gevoelsmatig niet wil.quote:
Ja!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:31 schreef Vanyel het volgende:
Dit dus
[ afbeelding ]
En dit
[ afbeelding ]
Mjam![]()
Dat zou tof zijnquote:
En, hoe is het met de liefde voor Jenny inmiddels?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:57 schreef Addictionnz het volgende:
Wooo ben al bijna bij season 3![]()
Zat gister tot 3 uur nog te kijken.
Jamaar jamaar dan weten ze wel hoe ze praat.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn
Jammer dat je nou niet kunt tweeten naar Claudia van "vraag eens om Qebbel".
Ik bedoel, ik denk dat Qebbel dat niet leuk vind...
We hadden ook kunnen twitteren dat ze om die lesbische [insert maatschappij] stewardess had moeten vragen...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:47 schreef Vanyel het volgende:
Ach, misschien hecht Qebbel niet aan privacy en anonimiteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |