Lijkt me vooral van jouw agenda afhangen he....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:39 schreef wonderer het volgende:
Maareh, wanneer en waar gaan we nou meeten?
Ik zou dan gewoon een datum noemenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:20 schreef wonderer het volgende:
Jullie hebben het drukker dan ik geloof ik...
Weekend of door de week?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:26 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zou dan gewoon een datum noemen
Ik heb mijn mijn awesome-o skills de heuse homohomepage gevondenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat logo? Of ben jij verder gekomen?
Vlucht en auto geregeld, nou nog een hotel
Wel jammer dat je nog niet kunt reagerenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:25 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik heb mijn mijn awesome-o skills de heuse homohomepage gevonden
Maar het ziet er wel tof uit! Is dit al de definitieve versie?
Thee met honing graag. Mn keel doet zeerquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:09 schreef skunkasaur het volgende:
Kopje koffie of thee? Ik ga toch naar de keuken
Nou, omdat jullie er bij zeggen dat het tof is, vind ik dat helemaal niet erg.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:43 schreef Vanyel het volgende:
Koddig hoor, dat nu iedereen lekker op de onaffe website van lezzer rondspookt
Ik loop keiachterquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:28 schreef wonderer het volgende:
lezzer, voor als je terug bent van dansen: http://www.rtl.nl/compone(...)The_Battle_s1_a1.xml
Jamaar gister had ik ook al geen zin!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:44 schreef lezzer het volgende:
Daar hou ik dan altijd rekening mee
Zo heb ik express gisteren de boodschappen gedaan, zodat ik vandaag de deur niet meer uit hoef.
Nee ik sta d'r niet op hoorquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:08 schreef Bakfiets. het volgende:
Iets voor mijn tijd, de Dolly Dots, maar het blijven leuke vrouwen.![]()
Ik vond het ook heel naar toen Ria overleed.
Ben je trouwens op dat filmpje te zien? Dan ga ik namelijk heel erg hard zoeken.
Terwijl ik dat helemaal geen fijne serie vond...quote:It is I, LeClerc! (Usually accompanied by raising his spectacles);
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:49 schreef Vanyel het volgende:
Antwoord weet ik niet, maar in pittige tijden kwam er wel rrrrrrrobert achteraan.
Ik keek het als rechtgeaarde student hoor. Had je tenminste iets om voor op te staan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:53 schreef lezzer het volgende:
Als ik dat zo bekijk qua jaartallen ben ik toch student-af geweest toen eigenlijk...
Ik keek dat altijd terwijl ik nog in bed lag. Uitstekende kater-tvquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik keek het als rechtgeaarde student hoor. Had je tenminste iets om voor op te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |