Mijn bank was zo mogelijk nog comfortabeler dan mijn bed.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:31 schreef lezzer het volgende:
TV aan bed FTW
Ik had ook geen bank trouwens
Krijgen we nog een link?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:44 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik snap er niets meer van. Ik ben bezig met een website, maar als ik de bestanden en stylesheets upload naar die pagina, is het een hele andere lay-out dan als ik hem gewoon in een mapje op mijn pc heb staan. Er missen ook allerlei dingen.
Edit: Owacht, het ligt dus aan mijn Firefox.![]()
Ga je schamenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:48 schreef lezzer het volgende:
Terwijl ik dat helemaal geen fijne serie vond...
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:52 schreef Donsveertje het volgende:
TT is heel toepasselijk .... Na heel veel ellende afgelopen tijd gaan we als klap op de vuurpijl waarschijnlijk maandag onze hond in laten slapen. *zucht*
Dit meen je ook nog hequote:
Jij ook al?quote:
Nee, 't is een website van school, die je alleen kunt bekijken als je een wachtwoord hebt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:36 schreef lezzer het volgende:
[..]
Krijgen we nog een link?
* lezzer heeft visite vanavond .
Blijkbaar alleen qua seksuele voorkeurquote:
Hopen dat het er inderdaad maar een was...quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
Psies
Klote zeg Donsveertje....![]()
Oh en Wonderer, heul goed van die muis
quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:08 schreef Avey het volgende:
[..]
Blijkbaar alleen qua seksuele voorkeur
Waarschijnlijk niet...quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hopen dat het er inderdaad maar een was...
Ik heb voor de zekerheid de val weer uitgezet.quote:
Meestal komen ze in hele roedels jaquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb voor de zekerheid de val weer uitgezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |