kids wekken meer symphatiequote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:25 schreef DrDentz het volgende:
Huh, waarom doen ze alsof het de droom van hun zoontje is
Hij zit inderdaad zijn tenen te krommen daarquote:
Zenden ze die programma;s niet zelf uit?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:26 schreef tralalala het volgende:
Dexter, Lost, Prison Break
Het mag wat kosten.
half uurtje screentime gepaktquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:26 schreef Stickertje het volgende:
hoe lang zou hij daar zijn geweest?
Die bakjes chips, worst en kaas zijn nog vol..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:26 schreef Stickertje het volgende:
hoe lang zou hij daar zijn geweest?
ssstt... ik wil niet bepaalde beelden gaan zienquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:27 schreef DrDentz het volgende:
Deur achter je kont dichtmaken.
Ze gaan toch nog niet?
Nee.
Natuurlijk niet, dit is kwaliteitstv!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:30 schreef ShevaJB het volgende:
Ik dacht dat ik de enige debiel was die daar naar aan het kijken is
Geen Frans Duijts?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Volgende week fans van zanger Petro?
overtreft die de aflevering van die Thomas Berge fan?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:30 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Fantastische aflevering dit ..... alhoewel het het natuurlijk niet haalt bij de K3-aflevering. Die is meesterlijk.![]()
Wie is er volgende week?
K3 is een goeie 2equote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
overtreft die de aflevering van die Thomas Berge fan?
Nooit gezien, maar het lijkt me sterk dat er ook maar iets over die K3-aflevering heen gaat ..... van welke serie dan ook!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
overtreft die de aflevering van die Thomas Berge fan?
Dude, probleemwijken nooit gezienquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:32 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Nooit gezien, maar het lijkt me sterk dat er ook maar iets over die K3-aflevering heen gaat ..... van welke serie dan ook!
De eerste.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
Welk topic doen we aangezien er 2 topics zijn nu?
Wat een aflevering weer trouwens.
Nee.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dude, probleemwijken nooit gezien?
DIE OOOOK JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAA DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Hoogtijdagen van sbs 6! Jammer dat het tweede seizoen niet doorging.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dude, probleemwijken nooit gezien?
Dries ontvoeren voor zijn spermaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:36 schreef DrDentz het volgende:
Geen Dries Roelvink fans zoals in I Love Dries?
Nee, dat zou ook nog wel een mooie aflevering van 'Fans' op kunnen leveren ..... waarschijnlijk is het moeilijk om een fan van hem te vinden!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:36 schreef DrDentz het volgende:
Geen Dries Roelvink fans zoals in I Love Dries?
Moet het perse een zanger/band zijn?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:39 schreef roos85 het volgende:
van welke zanger/band zou er een aflevering moeten komen?
voor jou nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Moet het perse een zanger/band zijn?
Ik denk dat dit toch wel het mooiste stukje TV ooit gemaakt is. Er wordt 5/6 jaar na uitzending nog steeds regelmatig over gepraatquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:34 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Nee.![]()
Sorry, kijk normaal niet zoveel tv. Wordt misschien toch eens tijd.
quote:Maandag 18 oktober, 22.00 uur: Aflevering 8 – Frans Bauer
Frans Bauer-fans Helma, Carla en Jacqueline noemen zichzelf de 'Bauer-zusjes'. Ze zijn al 180 keer naar een optreden van Frans geweest en hierdoor is een hechte vriendschap ontstaan tussen de drie vrouwen. In 2005 was er een actie waarbij je een overnachting in de tuin van Frans kon winnen. Helma en Carla wonnen de actie, maar Jacqueline niet. Hier was ze erg teleurgesteld over. Nu proberen de Bauer-zusjes Frans na een optreden aan te spreken om alsnog bij hem in de tuin te overnachten. Maar er zijn kapers op de kust! Frans Bauer-fan Marcel wil namelijk ook bij Frans in de tuin slapen. Wie van de twee zal het lukken?
SBS levert gewoon structureel kwaliteits-tv af, kan er niets anders van maken.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik denk dat dit toch wel het mooiste stukje TV ooit gemaakt is. Er wordt 5/6 jaar na uitzending nog steeds regelmatig over gepraat
dit kan ook nog een aardige aflevering wordenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
Volgende week Frans Bauer fans![]()
[..]
Ga dan met z'n vieren in die tuin liggen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Oh, die ken ik wel ja! Maar alleen door de stukjes op Fok!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik denk dat dit toch wel het mooiste stukje TV ooit gemaakt is. Er wordt 5/6 jaar na uitzending nog steeds regelmatig over gepraat
Oh yeah!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
dit kan ook nog een aardige aflevering worden
Dat doet 'ie toch niet meer?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
het zou wel een goede banasplitgrap zijn
dat zal wel komen doordat mensen met een uitkering vaak netto meer overhouden, ze krijgen diverse toeslagen, vrijstelling van de gemeentelijke belasting, vrijstelling waterschapsbelasting enzovoort..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:24 schreef rubje het volgende:
even los van het programma en het geluk voor die gast.
ik vind wel dat iemand met een uitkering erg royaal leeft...bedoel check al die alcoholische dranken bij zijn bar en alle toebehoren. Ik bedoel elk normaal mens moet keihard werken om zoiets te krijgen en meneer heeft met niks doen het al voor elkaar..![]()
![]()
quote:Dat jaOp woensdag 20 oktober 2010 21:57 schreef Alouette het volgende:
Ik heb straks nog een paar dagen Heb je even voor mij in mijn hoofd.
quote:ruikt kei vies zekerOp woensdag 20 oktober 2010 21:59 schreef Max-Westerman het volgende:
Die parfum heb ik jaren geleden moeten verpakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |