kids wekken meer symphatiequote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:25 schreef DrDentz het volgende:
Huh, waarom doen ze alsof het de droom van hun zoontje is
Hij zit inderdaad zijn tenen te krommen daarquote:
Zenden ze die programma;s niet zelf uit?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:26 schreef tralalala het volgende:
Dexter, Lost, Prison Break
Het mag wat kosten.
half uurtje screentime gepaktquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:26 schreef Stickertje het volgende:
hoe lang zou hij daar zijn geweest?
Die bakjes chips, worst en kaas zijn nog vol..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:26 schreef Stickertje het volgende:
hoe lang zou hij daar zijn geweest?
ssstt... ik wil niet bepaalde beelden gaan zienquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:27 schreef DrDentz het volgende:
Deur achter je kont dichtmaken.
Ze gaan toch nog niet?
Nee.
Natuurlijk niet, dit is kwaliteitstv!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:30 schreef ShevaJB het volgende:
Ik dacht dat ik de enige debiel was die daar naar aan het kijken is
Geen Frans Duijts?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Volgende week fans van zanger Petro?
overtreft die de aflevering van die Thomas Berge fan?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:30 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Fantastische aflevering dit ..... alhoewel het het natuurlijk niet haalt bij de K3-aflevering. Die is meesterlijk.![]()
Wie is er volgende week?
K3 is een goeie 2equote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
overtreft die de aflevering van die Thomas Berge fan?
Nooit gezien, maar het lijkt me sterk dat er ook maar iets over die K3-aflevering heen gaat ..... van welke serie dan ook!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
overtreft die de aflevering van die Thomas Berge fan?
Dude, probleemwijken nooit gezienquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:32 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Nooit gezien, maar het lijkt me sterk dat er ook maar iets over die K3-aflevering heen gaat ..... van welke serie dan ook!
De eerste.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
Welk topic doen we aangezien er 2 topics zijn nu?
Wat een aflevering weer trouwens.
Nee.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dude, probleemwijken nooit gezien?
DIE OOOOK JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAA DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Hoogtijdagen van sbs 6! Jammer dat het tweede seizoen niet doorging.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dude, probleemwijken nooit gezien?
Dries ontvoeren voor zijn spermaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:36 schreef DrDentz het volgende:
Geen Dries Roelvink fans zoals in I Love Dries?
Nee, dat zou ook nog wel een mooie aflevering van 'Fans' op kunnen leveren ..... waarschijnlijk is het moeilijk om een fan van hem te vinden!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:36 schreef DrDentz het volgende:
Geen Dries Roelvink fans zoals in I Love Dries?
Moet het perse een zanger/band zijn?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:39 schreef roos85 het volgende:
van welke zanger/band zou er een aflevering moeten komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |