Dat laatste denk ik, de zus van mijn vriendin heeft ook eens meegedaan en die zei dat het echt veel moeilijker is daar dan vanaf thuis.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:08 schreef Paul-89 het volgende:
Hij weet wel heel weinig, of zou het de druk zijn ?
Echt, de hele tijd hequote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:04 schreef alors het volgende:
Achteraf quasi nonchalant doen alsof je het antwoord wel wist
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:10 schreef Pino112 het volgende:
'Dat zou ik moeten weten, maar ik weet het niet'![]()
Antwoord op de vraag waarom hij mee doetquote:@EdwinPasv Omdat er een kandidaat was uitgevallen. En ik werk om de hoek. Dus doe mee met een spel dat ik niet begrijp
3 minutes ago via TweetDeck
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Antwoord op de vraag waarom hij mee doet
Laat het ome Andries maar niet horen dat onze Tjibbe van de herenliefde isquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:14 schreef Paul-89 het volgende:
Tjibbe op tv onder de vlag van de EO wie had dat ooit gedacht.
ik LOLdequote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:14 schreef 3rdRock het volgende:
ik zeg: tv-ster voor die man. wat een held is tjibbe!
ik niet....wrom? :squote:
qftquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:21 schreef gerbenp het volgende:
Tim Knol - SAMblijft een heerlijk nummer
Wij zijn al een tijdje bezig hoorquote:
hans wordt getuige zijn onderschrift ook ee ndagje ouder...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Wij zijn al een tijdje bezig hoor
Ik heb em klaarstaanquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:25 schreef -Hans- het volgende:
Van Gelder zometeen @ ned 3. Ben benieuwd.
hierboven of in t vorige topic staat al een link. gepost door hole[jaartal]quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:37 schreef Sersjee het volgende:
@TT: ah, dat was ik dus vergeten... Uitzending Gemist, doe je ding!
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:37 schreef Sersjee het volgende:
@TT: ah, dat was ik dus vergeten... Uitzending Gemist, doe je ding!
http://player.omroep.nl/?aflid=11533217quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hierboven of in t vorige topic staat al een link. gepost door hole[jaartal]
Heb ik gezien, dank.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hierboven of in t vorige topic staat al een link. gepost door hole[jaartal]
Die geeft aan of er een beller is op de interne lijn.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:47 schreef gerbenp het volgende:
Waarvoor is dat blauwe flikkerende lampje?
Ah, ok. Weten we dat ook weer!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Die geeft aan of er een beller is op de interne lijn.
docu over Yuri van Gelder.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:02 schreef Againzender het volgende:
wat een rust trouwens hier. is er wat op TV ofzo?
hm. OK. nou, daar zet ik de radio niet voor uitquote:
Zeker ja, als je ziet wat het hem kost om zover te komen snap je niet wat hem heeft bezield om weer in die situatie te komen...quote:
Onbegrijpelijk inderdaadquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:20 schreef alors het volgende:
[..]
Zeker ja, als je ziet wat het hem kost om zover te komen snap je niet wat hem heeft bezield om weer in die situatie te komen...
Maarja hij schijnt morgen met een verklaring te komen...
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:38 schreef Timo20 het volgende:
Nieuwe N*E*R*D*!!! geweldige track, gemaakt door Daft Punk
Goed bezig !quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:46 schreef alors het volgende:
[..]
Gelukkig is daar Spotify met Saybia
Saybiaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:46 schreef alors het volgende:
[..]
Gelukkig is daar Spotify met Saybia
Klopt. Bijna met pensioenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hans wordt getuige zijn onderschrift ook ee ndagje ouder...
whehe. Sorryquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Wij zijn al een tijdje bezig hoor
Gaat goedquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:09 schreef hole1988 het volgende:
en nu zijn er 2/3 mijnwerkers gered.
Wees blij dat het niet de live uitvoering isquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:13 schreef alors het volgende:
Waaaaaarommmmmmmmmmmm????????? Waaarooooom????
Iets te heftig iddquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jody Bernal die een headshot krijgt, moet voor Tjibbe wel heftig zijn.
Gelukkig maar. Marijke is wel tofquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet nu hoor, maar marijke leeft dus nog
Ze produceert tegenwoordig bij Sander Guis (quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet nu hoor, maar marijke leeft dus nog
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:14 schreef JandeHoop het volgende:Hallo allemaal. De hele dag uit de lucht geweest omdat iemand mijn account had ingepikt. Na heel veel mailtjes naar twitter nu terug!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Klopt ! Jammer dat Guis de mic van haar niet even open zet..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ze produceert tegenwoordig bij Sander Guis () Ik zag haar zondag nog op de webcam.
Ejquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:22 schreef miieejj het volgende:
simon neil heeft z'n haren geblondeerd..![]()
vanmorgen waren ze bij giel.. alles gehoord, maar nog niks gezien, en nu wel
Die clip ook hequote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:24 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAA dit is zo'n toffe plaat !!!!!!!!!
Nee joh, dat gaat allemaal ten koste van zijn ontzettend leuke jingles.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt ! Jammer dat Guis de mic van haar niet even open zet..
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:27 schreef alors het volgende:
[..]
Nee joh, dat gaat allemaal ten koste van zijn ontzettend leuke jingles.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:30 schreef RoelJewel het volgende:Vanwege medische redenen van persoonlijke aard schenk ik nog een heerlijke rode wijn in
. #Altano #2008
Wat een baas is het toch ook.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:29 schreef alors het volgende:
Jongens, Rudy is weer ouderwetsch heersend bezig hoor![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:35 schreef alors het volgende:
[..]
Hihi is dat Roel? Hij lijkt wel op Gerald Sibon op dat plaatje
+ 1quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
tweet van 3rdrocknl
@rudymackay als je maar niet zo'n joekel van een bril neemt zoals @paul3fm en @giel3fm neemt....no offence Paul en Giel
+1 als ik een vrouw (of homo) was zou ik het wel weten! lekker kROELen!quote:
wie zingt dit in vredesnaam?quote:
lily allen op een mark ronson productie dus. mwoahquote:
Nou, ik weet niet of Roel sinds 20 juni veel is aangekomen, maar toen leek ie echt van geen kant op Roemer!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is een compliment, want hij is mijn held
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of Roel sinds 20 juni veel is aangekomen, maar toen leek ie echt van geen kant op Roemer!
Wat een heldquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:54 schreef alors het volgende:
Bigmouth Strikes Again, Rudy houdt maar niet op he![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:54 schreef alors het volgende:
Bigmouth Strikes Again, Rudy houdt maar niet op he![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of Roel sinds 20 juni veel is aangekomen, maar toen leek ie echt van geen kant op Roemer!
er stond een verkeerd adres in het draaiboek (die van CAS), en aangezien Bert er geen zin in had om verslag te doen heeft hij niks gezegd.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:52 schreef naatje_1 het volgende:
Dat had ik gehoord, door baukema de verkeerde kant opgestuurd
nou ben ik toch aardig benieuwd wel adres er dan in dat draaiboek stond....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
er stond een verkeerd adres in het draaiboek (die van CAS), en aangezien Bert er geen zin in had om verslag te doen heeft hij niks gezegd.
zeeland, neeltje jans veld, voor een heel ander festivalquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou ben ik toch aardig benieuwd wel adres er dan in dat draaiboek stond....
dan zijn ze dus echt bewust verekerd geredenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zeeland, neeltje jans veld, voor een heel ander festival
quote:Het was weer bal tijdens het 3fm bowlingavondje... En nu kom ik ook nog met een kegel thuis! Spare me!
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:36 schreef kleinevis het volgende:Kut! Ik hoop dat m'n eigen schoenen er nog staan .... Bowlinguitje #3FM
http://yfrog.com/5z4isrj
er gaan nu wel geruchten dat deze foto op de bowlingbaan is genomenquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:42 schreef antiroos het volgende:@gerardekdom @kleinevis leer mij die kleine vis kennen. Die heeft al uren voorpret met die foto ;-)
Sterker nog: 10 in Rotterdam en 1 in Breda.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 07:26 schreef -Hans- het volgende:
10 graden in Groningen en 0.7 in Limburg !
Ej !quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:18 schreef Salamando het volgende:
Hans praat weer met al zijn vrienden
Mogge
Die mist !quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:32 schreef JDude het volgende:Hansel
In Brabant was het vooral mistig.
Elke keer als die presentator 'Tjibbe' zei hoopte ik dat die jingle zou komen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Tjibbe kreeg z'n ass best wel kicked gister.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:56 schreef themauster het volgende:
Kane de beste band van nederland!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:55 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Elke keer als die presentator 'Tjibbe' zei hoopte ik dat die jingle zou komen.
Nooit van sarcasme gehoord kijk eens naar mijn PI die er bijstaatquote:
Ik heb er zeker wel van gehoord maar ik schrok heel ergquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:08 schreef themauster het volgende:
[..]
Nooit van sarcasme gehoord kijk eens naar mijn PI die er bijstaat
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:15 schreef Roel_Jewel het volgende:![]()
Eddie Money
![]()
![]()
Take Me Home Tonight
![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:15 schreef Roel_Jewel het volgende:![]()
Eddie Money
![]()
![]()
Take Me Home Tonight
![]()
quote:
HET IS DE KLOON VAN ROEL!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:14 schreef Waalwijker het volgende:
Voicemail in je programma.Hoe jaren 20 is dat.
Kut, verkeerde account.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:14 schreef Waalwijker het volgende:
Voicemail in je programma.Hoe jaren 20 is dat.
quote:
Je moet klagen over jingles tussendoor, en de megahit deze week afkraken.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:19 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Hmm. Wat moet ik verder nog zeggen? Dat de muziek wel goed is enzo?
Yup. En duidelijk laten blijken hoe kut bepaalde items zijn. Dan kom je er welquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:19 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Hmm. Wat moet ik verder nog zeggen? Dat de muziek wel goed is enzo?
Allright, thanks voor de tips.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. En duidelijk laten blijken hoe kut bepaalde items zijn. Dan kom je er wel.
Hier had dus bijvoorbeeldquote:
Africaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hier had dus bijvoorbeeld
Africa
moeten staan
Nee joh. Roel is juist wel van de klassiekers. Al die nieuwe, hippe Nederlandse bandjes, daar moet ie niks van hebben.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hier had dus bijvoorbeeld
Africa
moeten staan
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee joh. Roel is juist wel van de klassiekers. Al die nieuwe, hippe Nederlandse bandjes, daar moet ie niks van hebben.
Oh ja da's waar. Dan doe ik het wel.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee joh. Roel is juist wel van de klassiekers. Al die nieuwe, hippe Nederlandse bandjes, daar moet ie niks van hebben.
Ach, in elke geschiedenis zijn fouten gemaakt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:40 schreef naatje_1 het volgende:
Roel vind ook de Red Hot Chili Peppers erg fijne muziek maken
Vullen we elkaar mooi aan, want ikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ikop dingen die hip zijn om het hip zijn.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vullen we elkaar mooi aan, want ikweer op dingen die zogenaamd klassiekers zijn
.
Maar domien is een lekker wijfquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Dus onze meningen bij elkaar: het hele programma is kut
Radio is het einde.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Die meningen bij elkaar zouden het einde van radio betekenen als iedereen zo zou denken.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neen.
Maar ter compensatie:
[ afbeelding ]
Huh, leefde hij toen niet dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:46 schreef Sersjee het volgende:
Af en toe heb ik bij Roel het idee dat als ie begin jaren '60 had geleefd, hij de Beatles en de Stones langharig, werkschuw, takkeherrie makend tuig had gevonden.
The Stones welquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:46 schreef Sersjee het volgende:
Af en toe heb ik bij Roel het idee dat als ie begin jaren '60 had geleefd, hij de Beatles en de Stones langharig, werkschuw, takkeherrie makend tuig had gevonden.
kijk, smaakquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neen.
Maar ter compensatie:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Dit is dus bagger van de bovenste plank.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:53 schreef borisz het volgende:
Leuk toch dat Journey een plaat van Jaap covert.
Toch triest dat alle gillende tienermeisjes dat serieus denken.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:53 schreef borisz het volgende:
Leuk toch dat Journey een plaat van Jaap covert.
Jaap had het toch uit Glee gejat?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:56 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Toch triest dat alle gillende tienermeisjes dat serieus denken.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Hmm, de reclame klinkt weer prima.
Nee man. Hij heeft 'm samen met Miss Montreal geschreven en uitgebracht. Journey heeft 'm toen gecoverd en meteen alle stotterwoorden eruit gehaald. Toen was die plaat meteen 50 minuten korter.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:57 schreef Salamando het volgende:
[..]
Jaap had het toch uit Glee gejat?
Ha. Ha. Ha.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:00 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nee man. Hij heeft 'm samen met Miss Montreal geschreven en uitgebracht. Journey heeft 'm toen gecoverd en meteen alle stotterwoorden eruit gehaald. Toen was die plaat meteen 50 minuten korter.
Wel door een lekker dingquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Tjibbe kreeg z'n ass best wel kicked gister.
ach nu weten ze het antwoord iig eens een keerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gelukkig maakt ie 't niet zo makkelijk.
.
.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |