Faction Change (evenals Server Transfer of zelfs Name Change) kan een paar uur tot een paar dagen duren.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:50 schreef Windigo het volgende:
Ik ben zo slim geweest om vandaag een faction change te doen, die natuurlijk niet goed is gegaan. Kan niet meer inloggen op mn char maar volgens de transfer status zijn ze er nog niet eens aan begonnen. Natuurlijk kan ik de klantenservice niet bereiken, ik kom niet eens door de queue. Is dat iemand hier ooit gelukt?
Mja ik heb nog nooit meegemaakt dat het zo lang duurde, de vorige keren altijd binnen 10 minutenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:15 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Faction Change (evenals Server Transfer of zelfs Name Change) kan een paar uur tot een paar dagen duren.
Ja, maar die helpen je als het goed is niet met de status van een [insert transfer/change here].quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:18 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mja ik heb nog nooit meegemaakt dat het zo lang duurde, de vorige keren altijd binnen 10 minutenMaar t is dus niet ongewoon?
En heeft iemand ooit de callcenter van Blizzard kunnen spreken?
Ik krijg serieus altijd als ik blizzard bel te horen ''we could not accept more calls into the queue''quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:19 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ja, maar die helpen je als het goed is niet met de status van een [insert transfer/change here].
Edit: Het is niet ongewoon nee. Blue posts ook op het forum dat het langer kan duren i.v.m. de patch, maar het is doorgepassed aan het betreffende team die het moet fixen dus we wachten.
Ik heb ze een week lang al 10 keer gebeld en ik krijg ze nooit te pakken? Wanneer belde je dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:27 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb 1x gebeld en kreeg ze direct te pakken, wel ff wennen in het Engels bellenVroeg nog of ze "dutch" spraken maar dat niet. En het antwoord op mn secret question is iets heel anders, en dan achterstevoren, spel dat dan maar ff blind in het Engels
Mwah, wist de mijne ook niet meer, kopie van mijn rijbewijs gingen ze ook mee akkoord.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:32 schreef Windigo het volgende:
Nu je t zegt weet ik het antwoord op mn secret question trouwens niet meer, mn account is al 5 jaar oud en ik heb t nooit opgeschreven
Nu hopen dat ze me nooit hacken![]()
Je kan je wachtwoord volgens mij ook terughalen door de laatste 4-5 digits van je classic serial key in te voeren op de website.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:32 schreef Windigo het volgende:
Nu je t zegt weet ik het antwoord op mn secret question trouwens niet meer, mn account is al 5 jaar oud en ik heb t nooit opgeschreven
Kun je volgens mij in je control panel zo wijzigen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:32 schreef Windigo het volgende:
Ben ik laatst geweest idd, maar tegenwoordig staat hij er helemaal niet meer tussen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:07 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Kun je volgens mij in je control panel zo wijzigen.
Kan je nog steeds met talents in de Enhancement tree instant maken.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:46 schreef Karina het volgende:
Volgens mij ben ik op mijn Shaman een glyph kwijt en ik kom er net achter dat ghostwolf een 1.93 sec (of zoiets) cast time heeft
Ah ok moet ik even kijken, was me nog niet opgevallen, ik heb geen points meer over trouwens, volgende "ronde".quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:55 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Kan je nog steeds met talents in de Enhancement tree instant maken.
Door op 'lock' te drukken bij dat uitschuifbare balkjequote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ok moet ik even kijken, was me nog niet opgevallen, ik heb geen points meer over trouwens, volgende "ronde".
En kan iemand mij vertellen hoe ik die rand om de groups wegkrijg? Ik heb zitten zoeken onder frames, etc. maar ik krijg ze niet weg, ik wil alleen de partymembers "blokjes ZONDER die rand eromheen.
[ afbeelding ]
Mmm volgens mij had ik dat geprobeerd, maar ik weet het niet zeker, nog even kijken zometeen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:17 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Door op 'lock' te drukken bij dat uitschuifbare balkje
Omdat de balans weg is , iedereen gaat qqen, dus aardig leeg.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:46 schreef Dibble het volgende:
Waarom duren die BG ques zo hoere lang
Ik heb ook weinig last van weinig dps, je moet gewoon dat holy power even doorkrijgen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ret pallies doen weinig dps? Ik had toch mooi 9.2k op Rotface in icc10 in mn matige gear (4500 gs).
Pauperquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:03 schreef Dibble het volgende:
Sapstengel = Lolret
Anyways, pala's horen te healen of te tanken, dps moet je overlaten aan andere classes. Srsly.
Ik kwam er ook niet uit straks, crits van 12kquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:04 schreef Ulreazj het volgende:
Ik ben op mage bezig, OP fire spec valt wel mee, doe wel hoger. Misschien weet ik geheime trucs niet ?
Ja holy heb ik natuurlijk als tweede spec, maar ik wil naast al mn casters ook gewoon een melee dps en dan het liefst een hybrid.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:03 schreef Dibble het volgende:
Sapstengel = Lolret
Anyways, pala's horen te healen of te tanken, dps moet je overlaten aan andere classes. Srsly.
Idd, bij mij op de server ook. Rotatie is alleen AB spam.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:12 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik kwam er ook niet uit straks, crits van 12kmet arcane haal ik crits die 3.5 keer zo hoog zijn
Night Elf ftwquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:51 schreef Sapstengel het volgende:
Gaat bij jullie dat vliegen wanneer je dood bent ook zo gruwelijk langzaam?
Bij ons welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |