abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88013415
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 09:14 schreef SW8810 het volgende:

[..]

High Five !

Ik ben zo klaar met die gast.... maar denken jullie niet dat Beth Young misschien degene is die Paul gaat vermoorden? of....

( trouwens, ik zie veel spoilers tabs; maar dit is toch gewoon het forum voor USA kijkers?)
Dit is t Amerikaanse topic ja. Mensen lezen soms spoilers van spoiler-sites als Ausiello, dus van toekomstige afleveringen die in Amerika worden uitgezonden. Die willen niet iedereen lezen dus doen ze maar in spoiler.

Paul zal denk ik wel het hele seizoen blijven leven ; hij is toch het mysterie van het seizoen. En ik heb ook een vermoeden dat zijn vrouw hem gaat vermoorden ja ; als contactpersoon van Felicia in de gevangenis.
pi_88028657
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 09:14 schreef SW8810 het volgende:

[..]

High Five !

Ik ben zo klaar met die gast.... maar denken jullie niet dat Beth Young misschien degene is die Paul gaat vermoorden? of....

( trouwens, ik zie veel spoilers tabs; maar dit is toch gewoon het forum voor USA kijkers?)
ik denk wel dat die vrouw minder dom is dan ze zich op dit moment voordoet. of ze echter slim genoeg is om paul in de val te laten lopen weet ik niet. die man is nogal ervaren op het gebied van moorden en ontsnappen aan de gevolgen van zijn daden.

[ Bericht 0% gewijzigd door A-noniem op 27-10-2010 18:22:22 ]
pi_88054463
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 09:14 schreef SW8810 het volgende:

[..]

High Five !

Soms worden er al dingen gezegd over wat er volgende week gaat gebeuren, niet iedereen wil dat van te voren weten. :) De rest mag gewoon spoiler-vrij :P

Ik hoop dat Beth Paul gaat vermoorden, en hopelijk snel een beetje :D Ze zal denk ik wel meer in haar schild voeren iig, ze doet zich dommer en braver voor dan ze is denk ik.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_88056253
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 02:49 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Ze zal denk ik wel meer in haar schild voeren iig, ze doet zich dommer en braver voor dan ze is denk ik.
Ja inderdaad, ze wilt niet voor niets geen "intercorse" met Paul... daar zit iets achter!
pi_88058056
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 02:49 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Soms worden er al dingen gezegd over wat er volgende week gaat gebeuren, niet iedereen wil dat van te voren weten. :) De rest mag gewoon spoiler-vrij :P

Ik hoop dat Beth Paul gaat vermoorden, en hopelijk snel een beetje :D Ze zal denk ik wel meer in haar schild voeren iig, ze doet zich dommer en braver voor dan ze is denk ik.
ik denk zeker dat ze dat gaat proberen, maar ben er een klein beetje bang voor dat ze faalt. die kerel had al lang geleden dood moeten blijven, maar toch is hij er nog steeds.
pi_88058157
Ze brengen Paul echt niet terug om halverwege het seizoen vermoord te worden. Het zal vast wel iemand lukken maar dan ook pas echt in de seizoensfinale. Zijn vrouw is logisch ; maar aan de andere kant, het ligt er dik op..
pi_88060797
Fikse spoilers w.b. Paul's vrouw en plan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_88212563
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 12:09 schreef Maartel het volgende:
Fikse spoilers w.b. Paul's vrouw en plan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net de nieuwe aflevering gezien en kreeg door dat telefoongesprek inderdaad al steeds meer dat idee!

De aflevering was wel ok, alleen had er wel weer wat meer Renee in gemogen!
De verhaallijn van Lynette en Tom boeit me voor geen meter. Elke aflevering is er iets nieuws, wat dan vaak dezelfde aflevering alweer wordt opgelost.
Feauteaux
pi_88213323
Zo ik ben eindelijk bij met kijken. Ik vind het wel prettig dat er verhalen zijn die vrij snel worden opgelost. En dat van Gabi en die dochter krijgt vast nog een staartje, anders was het hoe, wie en waarom niet zo snel duidelijk.
pi_88213415
Iets mindere aflevering dit keer. Valt me ook op dat de verhaallijnen naar een vlug einde worden toegewerkt. Ik kan me niet voorstellen dat Mike echt drie maanden wegblijft, dus wat dat betreft zal er nog wel wat gebeuren..
pi_88215725
quote:
2s.gif Op maandag 1 november 2010 16:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Iets mindere aflevering dit keer. Valt me ook op dat de verhaallijnen naar een vlug einde worden toegewerkt. Ik kan me niet voorstellen dat Mike echt drie maanden wegblijft, dus wat dat betreft zal er nog wel wat gebeuren..
Of juist wel, zodat Susan er alleen voor staat en domme dingen gaat doen als Paul moeilijk gaat doen...
Feauteaux
pi_88224752
quote:
Op maandag 1 november 2010 16:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
lijkt er een beetje op alsof ze zoveel verhaallijn hebben voor dit seizoen dat ze geen tijd hebben voor langdradige gebeurtenissen :o
pi_88252960
quote:
2s.gif Op maandag 1 november 2010 16:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond 'm juist wel leuk. An sich was de situatie met Bree & Keith vrij kort, maar wat valt daar meer over te vertellen? Ik geef toch alleen maar om die liefdesscenes, zo cute die 2 samen *;

Gabby is wel dom bezig met Grace, snap Juanita ook helemaal, ik zou ook jaloers worden als ik m'n moeder de hele tijd aan een ander kind zag plukken!

Strijk gegaan door Lee _O- Geweldige vent is dat. En nog 'ns strijk gegaan door Paul met z'n opmerkingen :') ''Time to get the lid of the cookie jar'' _O_ .

Tom z'n moeder is wel een triest verhaal, ik herken het zelf ook van mensen in mijn omgeving en dementie is gewoon een vreselijk iets. Vooral omdat je het zelf vaak niet door hebt.

En ben wel benieuwd hoe Susan het gaat handelen zonder Mike, no way dat hij echt 3 maanden weg blijft, zal vast wel iets gebeuren om 'm terug te krijgen.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_88254279
Ik vond hem ook wel leuk. Al heb ik dan ook nog nooit een DH aflevering niet echt leuk gevonden. Ik kijk gewoon absoluut niet kritisch naar zoiets als ik het voor mijn vermaak kijk. :)
pi_88257057
Oh, ik vond 'm ook leuk hoor. Maar de vorige vond ik echt weer 'ouderwets' goed. Had gehoopt dat deze stijgende lijn zou doorgaan. Maar dat kan natuurlijk nog komen :).
pi_88257690
Ik denk dat Susan doorgaat met Vavavabroom en dat Mike lekker gaat kijken in Alaska.

Ik ben nu trouwens een serie waarin de acteur die Mike speelt de hoofdrol heeft en het is niet echt een hele goede acteur.... Het gaat om het na 1 seizoen gecancelde Threat Matrix. Lily VanderWoodsen uit Gossip Girl speelt de andere hoofdrol.
Spoilers!
pi_88257771
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 18:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik denk dat Susan doorgaat met Vavavabroom en dat Mike lekker gaat kijken in Alaska.

Ik ben nu trouwens een serie waarin de acteur die Mike speelt de hoofdrol heeft en het is niet echt een hele goede acteur.... Het gaat om het na 1 seizoen gecancelde Threat Matrix. Lily VanderWoodsen uit Gossip Girl speelt de andere hoofdrol.
maar de serie is dus niet zo goed als de acteur begrijp ik. het zal niet voor niks gecancelled zijn.
pi_88257974
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 18:52 schreef A-noniem het volgende:

[..]

maar de serie is dus niet zo goed als de acteur begrijp ik. het zal niet voor niks gecancelled zijn.
Het is een slechte combinatie van alles eigenlijk. Maar het is heel bizar om twee mensen die je goed denkt te kennen, zo'n bagger te zien creëren.
Spoilers!
pi_88285941
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 20:59 schreef A-noniem het volgende:

[..]

lijkt er een beetje op alsof ze zoveel verhaallijn hebben voor dit seizoen dat ze geen tijd hebben voor langdradige gebeurtenissen :o
Inderdaad, dat gevoel krijg ik nu ook. Misschien wordt het nu meer opvallender dan normaal? Zou dat misschien kunnen?

Nu Mike weg is ben ik heel benieuwd hoe het met Susan gaat aflopen. Ze zal vast boze moeders tegenkomen! maare... wat was ze goed tegenover paul! Allebei de keren! (muffins en de knots)
pi_88479609
Leuke aflevering :) En ja, zat er op te wachten wanneer het onderwerp 'kinderen' ter sprake kwam bij Bree en vriendje. Leuk trouwens dat Bob en Lee weer samen zijn - nouja, ik ga er tenminste vanuit dat dat gebeurt.
Dat bedrijfje van Renee en Lynette kwam wel een beetje uit het niets? Maar we hebben natuurlijk en tig lijntjes gehad over Lynette's werk (tenminste, dat idee heb ik) dat ze dat misschien een beetje wilden inperken.
  Moderator maandag 8 november 2010 @ 21:48:08 #71
9859 crew  Karina
Woman
pi_88492273
Wat ik niet snap: Susan heeft toch nog steeds dat geld van de bordeelverkoop? Kan ze dat nou niet eens een keertje gebruiken?

En dat van de vrouw van Paul Young zag ik al aankomen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_88493790
Ja inderdaad! Ik snap sowieso niet dat ze dat nooit gebruikt hebben. Mike z'n trots was gekrenkt, en daarvoor zou je dan helemaal verhuizen naar een veel kleiner huis, en dan nu dit? Hmm, was dat helemaal vergeten.. héél vaag inderdaad.
pi_88495323
Sowieso vind ik het onlogisch, want als Susan bij Lynette is om op Page te passen, wie past er dan op MJ? Of heeft die al niemand meer nodig?

Vond het een mwah aflevering, gedoe met Paul zag ik al wel aankomen (ook na de spoilers te hebben gelezen :+).

Bob en Lee weer samen (waarschijnlijk dan) is echt super, echt toffe gasten zijn dat en Bob is best wel cute :9 .
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  maandag 8 november 2010 @ 23:29:55 #74
46613 BaRdmann
Human beings feed on misery
pi_88497967
Ik had het dus al door vanaf aflevering 2 en ik zat dus goed. Beth is de dochter van Felicia :) To easy
#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
pi_88510819
En volgens mij heeft Felicia zich expres op laten pakken. Ik bedoel... een speeding ticket... te makkelijk! Als Paul in de gevangenis had gezeten had zij (of haar dochter) hem niet kunnen vermoorden.
pi_88512031
Lol, wie had dat niet zien aankomen?
Noot noot.
pi_88516283
Ha, dat werd inderdaad aan het begin van het seizoen al bekend gemaakt. Maar daar draait het ook niet om. Het echte mysterie lijkt me iets anders, bv. wat Paul gaat doen als hij erachter komt, of wat er met de huizen gaat gebeuren of met de bewoners die tegen elkaar opgejut gaan worden. Leeft Zach eigenlijk nog? Dat was toch de zoon van Mike?
pi_88527888
quote:
7s.gif Op maandag 8 november 2010 21:48 schreef Karina het volgende:
Wat ik niet snap: Susan heeft toch nog steeds dat geld van de bordeelverkoop? Kan ze dat nou niet eens een keertje gebruiken?

En dat van de vrouw van Paul Young zag ik al aankomen.
Dat geld heeft ze toch moeten betalen om ervoor te zorgen dat die posters niet geplaatst zouden worden?

Dat van Beth en Felicia had ik ook wel verwacht, omdat Felicia aan het begin toch aangaf dat ze iemand in de straat had die het probleem voor haar zou oplossen.

Ik moest wel lachen met Bree. Ik had wel meteen verwacht dat die vrouw de moeder van Keith zou zijn en ja hoor :P Ben benieuwd hoe dat nu verder gaat, met het geen kinderen meer willen enzo. Ik vind Keith wel leuk en ben blij dat Bree eens niet zo'n stijve hark als Orson heeft.

Die Renee is toch wel een bitch he, dat ze Susan belt over dat bedrijfje en dat ze werk voor haar hebben :') Wel tof dat door Susans goede idee die vrouw met ze in zee wilde gaan. Ik hoop eigenlijk wel voor Susan dat ze nog eens van die goede ideeën heeft waardoor ze haar wel moeten aannemen.
Ik vroeg me trouwens ook af waar MJ dan was. Die zit niet tot etenstijd op school en het is natuurlijk niet logisch als Susan een oppas voor hem heeft om zelf op te passen :P Had wel verwacht dat ze hem dan mee zou nemen.
Feauteaux
pi_88530806
zoals al vaak gezegd in dit topic, vind ik het heel vreemd dat susan gaat oppassen terwijl mj nergens te bekennen valt. lijkt me inderdaad niet logisch dat hij ook een oppas heeft terwijl zij oppas is. zou hij dan toch daar zijn geweest zonder dat hij in beeld was?

die relatie van bree en keith is sowieso gedoemd om te mislukken. maar dat wist ik al vanaf het moment dat de relatie begon. waarschijnlijk flipt keith op een dag heel erg uit, of is het een of andere bezitterige maniak die haar niet wil opgeven op het moment dat ze de relatie beëindigd.

ik heb echt weer kunnen lachen om gabby. bob vind ik ook leuk :)
pi_88532203
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:40 schreef A-noniem het volgende:
zoals al vaak gezegd in dit topic, vind ik het heel vreemd dat susan gaat oppassen terwijl mj nergens te bekennen valt. lijkt me inderdaad niet logisch dat hij ook een oppas heeft terwijl zij oppas is. zou hij dan toch daar zijn geweest zonder dat hij in beeld was?
Ik denk dat we daar maar even vanuit moeten gaan omdat kinderen ook maar beperkt mogen werken, dus als hij niet nodig is voor t verhaal is ie gewoon ff nergens te bekennen :P
pi_88533059
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:12 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ik denk dat we daar maar even vanuit moeten gaan omdat kinderen ook maar beperkt mogen werken, dus als hij niet nodig is voor t verhaal is ie gewoon ff nergens te bekennen :P
Neemt niet weg dat het wel slordig is :P En dan was het ook zinloos dat Penny Gaby zag struikelen.
Ze hadden dan minstens iets kunnen verzinnen dat bijvoorbeeld genoemd wordt dat MJ bij een vriendje was spelen ofzo. Anders is het gewoon raar dat moeders de hele dag de nanny gaat spelen en daarna nog gezellig met Lynette gaat wijnen :+
Feauteaux
pi_88533254
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:30 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat het wel slordig is :P En dan was het ook zinloos dat Penny Gaby zag struikelen.
Ze hadden dan minstens iets kunnen verzinnen dat bijvoorbeeld genoemd wordt dat MJ bij een vriendje was spelen ofzo. Anders is het gewoon raar dat moeders de hele dag de nanny gaat spelen en daarna nog gezellig met Lynette gaat wijnen :+
inderdaad, ook nog wijnen. en hoe gaat ze dan naar huis? taxi? dronken achter het stuur lijkt me ook niet verstandig. en zeker niet met een kind. dus dan moet mj wel ergens anders zijn geweest. hoe je het ook went of keert is hier een beetje iets over het hoofd gezien. marja, voor de rest een leuke aflevering weer vond ik :P
  Moderator dinsdag 9 november 2010 @ 22:29:26 #83
9859 crew  Karina
Woman
pi_88536114
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:39 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Dat geld heeft ze toch moeten betalen om ervoor te zorgen dat die posters niet geplaatst zouden worden?

De 6000 dollar die ze moest betalen kwam van het geld dat ze met het strippen had gespaard, dat had ze ook van de gezamenlijke rekening afgehaald, daarom kwam Mike er ook achter.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_88536678
Volgens mij is dat geld van die club allang op aan de schulden, want daarna hadden ze nog 50k geleend van Carlos en daarna pas moesten ze ook nog uit hun huis...
pi_88539113
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:34 schreef A-noniem het volgende:

[..]

inderdaad, ook nog wijnen. en hoe gaat ze dan naar huis? taxi? dronken achter het stuur lijkt me ook niet verstandig. en zeker niet met een kind. dus dan moet mj wel ergens anders zijn geweest. hoe je het ook went of keert is hier een beetje iets over het hoofd gezien. marja, voor de rest een leuke aflevering weer vond ik :P
Dat valt me sowieso op in series, hoe vaak ze gewoon gaan rijden als ze gedronken hebben.

quote:
7s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:29 schreef Karina het volgende:

[..]

De 6000 dollar die ze moest betalen kwam van het geld dat ze met het strippen had gespaard, dat had ze ook van de gezamenlijke rekening afgehaald, daarom kwam Mike er ook achter.
Oh wacht, ik heb te snel gelezen, ik dacht dat je het geld van het strippen bedoelde. Bordeel --> strippen :P
Maar inderdaad ja, wat een shitload aan schulden moeten ze wel niet hebben als zelfs dat geld al op is :{ Ze hadden toch vooral schulden omdat Mike steeds minder werk had? Dat kan toch niet om tonnen gaan :?
Feauteaux
pi_88567877
Afl. gezien. Wat een freak, die Beth. Krijg er de rillingen van. Vooral icm. die brave kleren.
Verder veel gay-grapjes: 'I always go through the backdoor' van Lee en die shot met die witte lotion die uit het pompje spuit :P

[ Bericht 1% gewijzigd door cinnamongirl op 10-11-2010 20:01:08 ]
pi_88568868
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 19:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Afl. gezien. Wat een freak, die Beth. Krijg er de rillingen van. Vooral icm. die brave kleren.
Verder veel gay-grapjes: 'I always go through the backdoor' van Lee en die shot met die witte lotion die uit het pompje spuit :P
hahaha. ja die zin van lee over the backdoor was me ook al opgevallen _O-
pi_88569174
En was die klant van Lynette en Renee -wat ziet die er trouwens oud uit!- niet:

pi_88569561
Dacht het ook al idd..
pi_88570501
Jep dat was 'r, en die is inmiddels ook alweer 41!
pi_88575741
Haha... ik dacht ook meteen aan Baywatch toen ik haar zag!
pi_88575764
Ik ben hier te jong voor volgens mij.
pi_88598129
Die kaaklijn vergeet je niet.
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:34:33 #94
46613 BaRdmann
pi_88628695
Mag ik er even op wijzen dat je na zondag 3 weken zal mogen wachten tot de volgende aflevering?

SPOILER
pi_88634012
Poep :(
pi_88641791
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:34 schreef BaRdmann het volgende:
Mag ik er even op wijzen dat je na zondag 3 weken zal mogen wachten tot de volgende aflevering?

SPOILER
WTF :(
Waarom meteen 3 weken?
Feauteaux
  vrijdag 12 november 2010 @ 18:13:57 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88642385
Is het weer Super Bowl ofzo? :{w.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 12 november 2010 @ 18:43:15 #98
46613 BaRdmann
pi_88643082
Volgende week zenden ze de American Music Awards uit, en weekend erop herhaling. Waarom weet ik nie ...
pi_88674876
Zucht, altijd zo klote dat onze favo series dan moeten wijken.

Ik heb trouwens laatst heel Grey's Anatomy nog eens opnieuw gekeken en was gister bij eind seizoen 6, een aflevering met 2 vrouwen met littekens van brandwonden. Eentje werd gespeeld door die actrice die in DH Beth speelt. Moest even omschakelen, daar had ze niet zo'n te perfect braaf uiterlijk :P
Feauteaux
pi_88748644
Ik zet de aflevering van gisteren net aan, maar voor ik het vergeet...hoe zouden ze dat gedaan hebben met die vingers van Felicia? Het is toch dezelfde actrice?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')