quote:Dit is t Amerikaanse topic ja. Mensen lezen soms spoilers van spoiler-sites als Ausiello, dus van toekomstige afleveringen die in Amerika worden uitgezonden. Die willen niet iedereen lezen dus doen ze maar in spoiler.Op woensdag 27 oktober 2010 09:14 schreef SW8810 het volgende:
[..]
High Five !
Ik ben zo klaar met die gast.... maar denken jullie niet dat Beth Young misschien degene is die Paul gaat vermoorden? of....
( trouwens, ik zie veel spoilers tabs; maar dit is toch gewoon het forum voor USA kijkers?)
quote:ik denk wel dat die vrouw minder dom is dan ze zich op dit moment voordoet. of ze echter slim genoeg is om paul in de val te laten lopen weet ik niet. die man is nogal ervaren op het gebied van moorden en ontsnappen aan de gevolgen van zijn daden.Op woensdag 27 oktober 2010 09:14 schreef SW8810 het volgende:
[..]
High Five !
Ik ben zo klaar met die gast.... maar denken jullie niet dat Beth Young misschien degene is die Paul gaat vermoorden? of....
( trouwens, ik zie veel spoilers tabs; maar dit is toch gewoon het forum voor USA kijkers?)
quote:Soms worden er al dingen gezegd over wat er volgende week gaat gebeuren, niet iedereen wil dat van te voren weten.Op woensdag 27 oktober 2010 09:14 schreef SW8810 het volgende:
[..]
High Five !
quote:Ja inderdaad, ze wilt niet voor niets geen "intercorse" met Paul... daar zit iets achter!Op donderdag 28 oktober 2010 02:49 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ze zal denk ik wel meer in haar schild voeren iig, ze doet zich dommer en braver voor dan ze is denk ik.
quote:ik denk zeker dat ze dat gaat proberen, maar ben er een klein beetje bang voor dat ze faalt. die kerel had al lang geleden dood moeten blijven, maar toch is hij er nog steeds.Op donderdag 28 oktober 2010 02:49 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Soms worden er al dingen gezegd over wat er volgende week gaat gebeuren, niet iedereen wil dat van te voren weten.De rest mag gewoon spoiler-vrij
Ik hoop dat Beth Paul gaat vermoorden, en hopelijk snel een beetjeZe zal denk ik wel meer in haar schild voeren iig, ze doet zich dommer en braver voor dan ze is denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:09 schreef Maartel het volgende:
Fikse spoilers w.b. Paul's vrouw en plan:Net de nieuwe aflevering gezien en kreeg door dat telefoongesprek inderdaad al steeds meer dat idee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De aflevering was wel ok, alleen had er wel weer wat meer Renee in gemogen!
De verhaallijn van Lynette en Tom boeit me voor geen meter. Elke aflevering is er iets nieuws, wat dan vaak dezelfde aflevering alweer wordt opgelost.Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
Of juist wel, zodat Susan er alleen voor staat en domme dingen gaat doen als Paul moeilijk gaat doen...quote:Op maandag 1 november 2010 16:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Iets mindere aflevering dit keer. Valt me ook op dat de verhaallijnen naar een vlug einde worden toegewerkt. Ik kan me niet voorstellen dat Mike echt drie maanden wegblijft, dus wat dat betreft zal er nog wel wat gebeuren..
lijkt er een beetje op alsof ze zoveel verhaallijn hebben voor dit seizoen dat ze geen tijd hebben voor langdradige gebeurtenissenquote:Op maandag 1 november 2010 16:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Iets mindere aflevering dit keer. Valt me ook op dat de verhaallijnen naar een vlug einde worden toegewerkt. Ik kan me niet voorstellen dat Mike echt drie maanden wegblijft, dus wat dat betreft zal er nog wel wat gebeuren..
Ik vond 'm juist wel leuk. An sich was de situatie met Bree & Keith vrij kort, maar wat valt daar meer over te vertellen? Ik geef toch alleen maar om die liefdesscenes, zo cute die 2 samenquote:Op maandag 1 november 2010 16:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
maar de serie is dus niet zo goed als de acteur begrijp ik. het zal niet voor niks gecancelled zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik denk dat Susan doorgaat met Vavavabroom en dat Mike lekker gaat kijken in Alaska.
Ik ben nu trouwens een serie waarin de acteur die Mike speelt de hoofdrol heeft en het is niet echt een hele goede acteur.... Het gaat om het na 1 seizoen gecancelde Threat Matrix. Lily VanderWoodsen uit Gossip Girl speelt de andere hoofdrol.
Het is een slechte combinatie van alles eigenlijk. Maar het is heel bizar om twee mensen die je goed denkt te kennen, zo'n bagger te zien creëren.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:52 schreef A-noniem het volgende:
[..]
maar de serie is dus niet zo goed als de acteur begrijp ik. het zal niet voor niks gecancelled zijn.
Inderdaad, dat gevoel krijg ik nu ook. Misschien wordt het nu meer opvallender dan normaal? Zou dat misschien kunnen?quote:Op maandag 1 november 2010 20:59 schreef A-noniem het volgende:
[..]
lijkt er een beetje op alsof ze zoveel verhaallijn hebben voor dit seizoen dat ze geen tijd hebben voor langdradige gebeurtenissen
Dat geld heeft ze toch moeten betalen om ervoor te zorgen dat die posters niet geplaatst zouden worden?quote:Op maandag 8 november 2010 21:48 schreef Karina het volgende:
Wat ik niet snap: Susan heeft toch nog steeds dat geld van de bordeelverkoop? Kan ze dat nou niet eens een keertje gebruiken?
En dat van de vrouw van Paul Young zag ik al aankomen.
Ik denk dat we daar maar even vanuit moeten gaan omdat kinderen ook maar beperkt mogen werken, dus als hij niet nodig is voor t verhaal is ie gewoon ff nergens te bekennenquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:40 schreef A-noniem het volgende:
zoals al vaak gezegd in dit topic, vind ik het heel vreemd dat susan gaat oppassen terwijl mj nergens te bekennen valt. lijkt me inderdaad niet logisch dat hij ook een oppas heeft terwijl zij oppas is. zou hij dan toch daar zijn geweest zonder dat hij in beeld was?
Neemt niet weg dat het wel slordig isquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:12 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik denk dat we daar maar even vanuit moeten gaan omdat kinderen ook maar beperkt mogen werken, dus als hij niet nodig is voor t verhaal is ie gewoon ff nergens te bekennen
inderdaad, ook nog wijnen. en hoe gaat ze dan naar huis? taxi? dronken achter het stuur lijkt me ook niet verstandig. en zeker niet met een kind. dus dan moet mj wel ergens anders zijn geweest. hoe je het ook went of keert is hier een beetje iets over het hoofd gezien. marja, voor de rest een leuke aflevering weer vond ikquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:30 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het wel slordig isEn dan was het ook zinloos dat Penny Gaby zag struikelen.
Ze hadden dan minstens iets kunnen verzinnen dat bijvoorbeeld genoemd wordt dat MJ bij een vriendje was spelen ofzo. Anders is het gewoon raar dat moeders de hele dag de nanny gaat spelen en daarna nog gezellig met Lynette gaat wijnen
De 6000 dollar die ze moest betalen kwam van het geld dat ze met het strippen had gespaard, dat had ze ook van de gezamenlijke rekening afgehaald, daarom kwam Mike er ook achter.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:39 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Dat geld heeft ze toch moeten betalen om ervoor te zorgen dat die posters niet geplaatst zouden worden?
Dat valt me sowieso op in series, hoe vaak ze gewoon gaan rijden als ze gedronken hebben.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:34 schreef A-noniem het volgende:
[..]
inderdaad, ook nog wijnen. en hoe gaat ze dan naar huis? taxi? dronken achter het stuur lijkt me ook niet verstandig. en zeker niet met een kind. dus dan moet mj wel ergens anders zijn geweest. hoe je het ook went of keert is hier een beetje iets over het hoofd gezien. marja, voor de rest een leuke aflevering weer vond ik
Oh wacht, ik heb te snel gelezen, ik dacht dat je het geld van het strippen bedoelde. Bordeel --> strippenquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
De 6000 dollar die ze moest betalen kwam van het geld dat ze met het strippen had gespaard, dat had ze ook van de gezamenlijke rekening afgehaald, daarom kwam Mike er ook achter.
hahaha. ja die zin van lee over the backdoor was me ook al opgevallenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Afl. gezien. Wat een freak, die Beth. Krijg er de rillingen van. Vooral icm. die brave kleren.
Verder veel gay-grapjes: 'I always go through the backdoor' van Lee en die shot met die witte lotion die uit het pompje spuit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:34 schreef BaRdmann het volgende:
Mag ik er even op wijzen dat je na zondag 3 weken zal mogen wachten tot de volgende aflevering?WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom meteen 3 weken?Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |