Dat geld heeft ze toch moeten betalen om ervoor te zorgen dat die posters niet geplaatst zouden worden?quote:Op maandag 8 november 2010 21:48 schreef Karina het volgende:
Wat ik niet snap: Susan heeft toch nog steeds dat geld van de bordeelverkoop? Kan ze dat nou niet eens een keertje gebruiken?
En dat van de vrouw van Paul Young zag ik al aankomen.
Ik denk dat we daar maar even vanuit moeten gaan omdat kinderen ook maar beperkt mogen werken, dus als hij niet nodig is voor t verhaal is ie gewoon ff nergens te bekennenquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:40 schreef A-noniem het volgende:
zoals al vaak gezegd in dit topic, vind ik het heel vreemd dat susan gaat oppassen terwijl mj nergens te bekennen valt. lijkt me inderdaad niet logisch dat hij ook een oppas heeft terwijl zij oppas is. zou hij dan toch daar zijn geweest zonder dat hij in beeld was?
Neemt niet weg dat het wel slordig isquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:12 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik denk dat we daar maar even vanuit moeten gaan omdat kinderen ook maar beperkt mogen werken, dus als hij niet nodig is voor t verhaal is ie gewoon ff nergens te bekennen
inderdaad, ook nog wijnen. en hoe gaat ze dan naar huis? taxi? dronken achter het stuur lijkt me ook niet verstandig. en zeker niet met een kind. dus dan moet mj wel ergens anders zijn geweest. hoe je het ook went of keert is hier een beetje iets over het hoofd gezien. marja, voor de rest een leuke aflevering weer vond ikquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:30 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het wel slordig isEn dan was het ook zinloos dat Penny Gaby zag struikelen.
Ze hadden dan minstens iets kunnen verzinnen dat bijvoorbeeld genoemd wordt dat MJ bij een vriendje was spelen ofzo. Anders is het gewoon raar dat moeders de hele dag de nanny gaat spelen en daarna nog gezellig met Lynette gaat wijnen
De 6000 dollar die ze moest betalen kwam van het geld dat ze met het strippen had gespaard, dat had ze ook van de gezamenlijke rekening afgehaald, daarom kwam Mike er ook achter.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:39 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Dat geld heeft ze toch moeten betalen om ervoor te zorgen dat die posters niet geplaatst zouden worden?
Dat valt me sowieso op in series, hoe vaak ze gewoon gaan rijden als ze gedronken hebben.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:34 schreef A-noniem het volgende:
[..]
inderdaad, ook nog wijnen. en hoe gaat ze dan naar huis? taxi? dronken achter het stuur lijkt me ook niet verstandig. en zeker niet met een kind. dus dan moet mj wel ergens anders zijn geweest. hoe je het ook went of keert is hier een beetje iets over het hoofd gezien. marja, voor de rest een leuke aflevering weer vond ik
Oh wacht, ik heb te snel gelezen, ik dacht dat je het geld van het strippen bedoelde. Bordeel --> strippenquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
De 6000 dollar die ze moest betalen kwam van het geld dat ze met het strippen had gespaard, dat had ze ook van de gezamenlijke rekening afgehaald, daarom kwam Mike er ook achter.
hahaha. ja die zin van lee over the backdoor was me ook al opgevallenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Afl. gezien. Wat een freak, die Beth. Krijg er de rillingen van. Vooral icm. die brave kleren.
Verder veel gay-grapjes: 'I always go through the backdoor' van Lee en die shot met die witte lotion die uit het pompje spuit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:34 schreef BaRdmann het volgende:
Mag ik er even op wijzen dat je na zondag 3 weken zal mogen wachten tot de volgende aflevering?WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom meteen 3 weken?Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |