Jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
doen jullie dan mee aan de sponsorloterij?
jammer dat Zanger Petro en Grad Damen niet komen, anders was ik zeker gegaan!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:27 schreef ColtZ40 het volgende:
[TK] Kaarten Dutch Oktoberfest Eindhoven
Klinkt goed.
Volgens mij heet dat toch anders.... kijk even wat er altijd bij mij afgeschreven wordt...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:24 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Niet dan?
Dan is er niks aan het handje.
niets mis mee, maar je wordt erg afgeleid door mensen als Kroes, DJ Coenio e.dquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:30 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam mis met bier en tieten?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Volgens mij heet dat toch anders.... kijk even wat er altijd bij mij afgeschreven wordt...
Oktoberfest, ik ga mee in Dirndl.![]()
Ik zal vast een kilo kipfilet halen!![]()
Na 10 bier is het leuk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
niets mis mee, maar je wordt erg afgeleid door mensen als Kroes, DJ Coenio e.d
jamaar daar vragen ze vast ook nog 5 pleuro per pul voor, als het niet meer is.quote:
Ja, das nog veel leuker!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar daar vragen ze vast ook nog 5 pleuro per pul voor, als het niet meer is.
Kunnen we niet ons eigen Oktoberfest organiseren?
na 2 bier slaap ik al.quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
Haal nog maar wat extra kipfilet dan. FUFR hoeft niet.
en dan jullie jaloers zijn omdat die jurk me zo goed staat..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dan de vrouwen in lederhozen en de mannen in zo'n vrouwenpakkie dirndl unit!
Precies!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jammer dat Zanger Petro en Grad Damen niet komen, anders was ik zeker gegaan!
overdag?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:45 schreef Blueman het volgende:
Werken gaat
Gucken of die Deutsche leute allen komen Bingo spielen!
Welk merk bier hebben ze, tis een belangrijke vraag.quote:
Eindhoven. Bavaria/Dommelsch neem ik aan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:53 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Welk merk bier hebben ze, tis een belangrijke vraag.
Maja ik ga naar het Oktoberfeest in Sittard, Eerdinger en Brand bier
Het wordt georganiseerd door zo'n partyhoerenbedrijf, gok maar op Heinekenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:55 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Eindhoven. Bavaria/Dommelsch neem ik aan.
Jongens, het gaat niet door.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het wordt georganiseerd door zo'n partyhoerenbedrijf, gok maar op Heineken
waaromquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:05 schreef ColtZ40 het volgende:![]()
Ik denk dat ik de rooie poeder uit het noodles pakje een keer in de chili gooi.
Omdat mijn bek in de fik staat.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
waarom![]()
je hebt ook een slaatje he!
*kijkt in de koelkast, laat je maar weg.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
waarom![]()
je hebt ook een slaatje he!
Eerste poeder in mijn mond gedaan daarna de noodles en toen kokend water.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Heb je alleen de poeder opgegeten?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:14 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Eerste poeder in mijn mond gedaan daarna de noodles en toen kokend water.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:14 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Eerste poeder in mijn mond gedaan daarna de noodles en toen kokend water.
je kijkt maar of je hem opvreet!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:13 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
*kijkt in de koelkast, laat je maar weg.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
je kijkt maar of je hem opvreet!
kan pas om half een, even wat oplossen bij receptie.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:37 schreef ColtZ40 het volgende:
Netjes.![]()
Zal ik zo eens ff komen kijken naar je nieuwe kantoor?
Geeft niet. Als je binnen komt alsmaar rechtdoor?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
kan pas om half een, even wat oplossen bij receptie.
ben alweer terug. 2e ingang nemen is makkelijkerder. if toch eerste dan langs de echtscheidingswinkel de gang in achteraan rechts.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Geeft niet. Als je binnen komt alsmaar rechtdoor?
Hij is al op hoor.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
altijd maar dan ook altijd als ik eens iets liefs doe is het niet goed!
tja, ik spreek uit ervaring als ik zeg dat het een van de moeilijkste drugs is om vanaf te komen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:16 schreef febster het volgende:
En vnv zegt hij in de docu over hem (tussen hangen en opstaan) dat hij geen junk wil zijn, nou dat is dan niet echt gelukt.
ik zei toch, party!!!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:02 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat was mij vanmorgen al duidelijk...
arme hondjes...quote:
als je al zoveel wisselende berichten leest, waarom heb je dan onze, overigens zeer kundige, menings nodig om er niet te gaan bestellen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:38 schreef Inu het volgende:
Vraag om alles terug te zetten staat al op het forum
Heeft iemand hier ooit iets op Belnu.nl besteld? Kan daar verlengen met goedkopere telefoon nl(jaja, schraper, was al vastgesteld
) maar er zijn zoveel wisselende berichten over de website...
ga jij es gewoon werken en van waarde zijn voor de maatschappij (dat zijn wij) ipv allerlei snoepreisjes makenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:52 schreef Inu het volgende:
Vet, kom net een master opleiding tegen over Digital Library Learning waarbij je een half jaar in Oslo studeert, dan een half jaar in Tallinn en dan een half jaar in Parma
ze zijn zo dik dat je naar je shirt moet kijken om te zien aan welke kant de kop zitquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:06 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Al geef ik ze een week geen eten. Kunnen ze makkelijk hebben. Ze zijn nu vierkant.
je hebt die jas besteldquote:
Nja, het enige slechte wat er eigenlijk staat is dat het lang duurt voordat je iets hebt en ff wachten vind ik geen punt, als het maar komtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
als je al zoveel wisselende berichten leest, waarom heb je dan onze, overigens zeer kundige, menings nodig om er niet te gaan bestellen?
Dat is studeren, geen snoepreisjes makenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
ga jij es gewoon werken en van waarde zijn voor de maatschappij (dat zijn wij) ipv allerlei snoepreisjes maken
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
ze zijn zo dik dat je naar je shirt moet kijken om te zien aan welke kant de kop zit
Of hij blijft hier zonder geld of hij gaat mee.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Nja, het enige slechte wat er eigenlijk staat is dat het lang duurt voordat je iets hebt en ff wachten vind ik geen punt, als het maar komt
[..]
Dat is studeren, geen snoepreisjes makenMaar ik denk niet dat ik Job mee krijg hierin
en terecht, voor hij het in de gaten heeft ben je al door een of andere Bjorn, Max of Guiseppe aan de haak geslagen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Nja, het enige slechte wat er eigenlijk staat is dat het lang duurt voordat je iets hebt en ff wachten vind ik geen punt, als het maar komt
[..]
Dat is studeren, geen snoepreisjes makenMaar ik denk niet dat ik Job mee krijg hierin
Zo'n vaart zal dat niet lopen hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
en terecht, voor hij het in de gaten heeft ben je al door een of andere Bjorn, Max of Guiseppe aan de haak geslagen.
enne....huh huh
Hij hoeft ook niet waterdichtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:38 schreef FUFR het volgende:
Daar had ik zelf ook op kunnen komen maar je krijgt m niet meer waterdicht
Dat gat zit al maanden zonder die jet. Nergens last van gehad.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:47 schreef FUFR het volgende:
Maar een lek onder je bad betekent opnieuw tegelen.
Ik verwacht dat de volgende bewoners de badkamer wel zullen vervangen...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:14 schreef bleiblei het volgende:
Herinner mij eraan dat ik een printje van deze pagina bij de nieuwe bewoners door de brievenbus schuif.
ja, zo'n grote muurstickerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Doe jij dat ook als jij je piemel wil verbergen?
Dat lijkt me verkooptechnisch geen goed plan.
Bijvijlen nog wel.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:34 schreef bleiblei het volgende:
Kortom, ik zou kijken naar een nieuwe mits ze niet zo duur zijn.
En anders ff duwen, trekken, koken, bijvijlen.
9 november komt de volgende modern warfare..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:45 schreef bleiblei het volgende:
Godverdomme.
Gran Turismo 5 #7 Waar we moeten wachten tot december :(
Hoe moeilijk is het om een game uit te brengen op de datum die je wereldkundig hebt gemaakt.
jah best knapquote:
Medal of honor is uit, gisteren ff gespeeldquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
9 november komt de volgende modern warfare..
op 9/11
ik heb die gebetaad. ik vond m maar mwah.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Medal of honor is uit, gisteren ff gespeeld
quote:
ikook, was vergeten dat ik een nieuwe had gekochtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:39 schreef ArTiC het volgende:
ik heb gewoon dezelfde winterjas als vorig jaar
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:40 schreef FUFR het volgende:
je zal inu als vriendin hebben, loopt ze buiten een rondje in dr winterjas, komt ze met een koude doos thuis
je jas is te kort!
Maar toch meisje, je blaas!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:42 schreef Inu het volgende:
[..]Daar hebben ze een broek voor uitgevonden
Ik hou niet van lange winterjassen
Blaasontsteking krijg je alleen van een bacterie die zich omhoog kruipen via je plasbuis of in je urine verder groeien, dus als je je verkeerd om afveegt, niet alles uitplast of niet plast na de seksquote:
dat weet ik, maar het werd weer es tijd wat onzinnigs te zeggenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Blaasontsteking krijg je alleen van een bacterie die zich omhoog kruipen via je plasbuis of in je urine verder groeien, dus als je je verkeerd om afveegt, niet alles uitplast of niet plast na de seks
alsof ik iedere keer plas na de sexquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Blaasontsteking krijg je alleen van een bacterie die zich omhoog kruipen via je plasbuis of in je urine verder groeien, dus als je je verkeerd om afveegt, niet alles uitplast of niet plast na de seks
x2quote:
Ik wel, anders heb ik meteen een blaasontstekingquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:25 schreef -moppie- het volgende:
[..]
alsof ik iedere keer plas na de sex
Maar wat voor een dan? Mn moeder wilde graag zo'n Michelinmannetjes-jas, die vind ik zo lelijkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
x2
behalve in de auto idd...maar sowieso is een jas kut tijdens het autorijden
het is sperma, geen bacterie hequote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik wel, anders heb ik meteen een blaasontsteking
[..]
Maar wat voor een dan? Mn moeder wilde graag zo'n Michelinmannetjes-jas, die vind ik zo lelijk
Ja, en sperma is nu niet bepaald lichaamseigen bij een vrouwquote:
wol of suede. Lange ski-jacks zijn pauperquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik wel, anders heb ik meteen een blaasontsteking
[..]
Maar wat voor een dan? Mn moeder wilde graag zo'n Michelinmannetjes-jas, die vind ik zo lelijk
ben je niet gewoon allergisch voor dat spul?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, en sperma is nu niet bepaald lichaamseigen bij een vrouwIk weet ook de biologische details niet, maar als ik het niet doe heb ik gegarandeerd een blaasontsteking...
niet? Ik moet altijd enorm pissen na een hoogtepuntquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:25 schreef -moppie- het volgende:
[..]
alsof ik iedere keer plas na de sex
vergeet je louis vuitton neppert nektasje niet!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:36 schreef ArTiC het volgende:
een jas met een bontkraagje en dan psst psst wolla wolla doen
Leren jassen vind ik echt niksquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wol of suede. Lange ski-jacks zijn pauper
Nee, gewoon gevoelig voor blaasontstekingquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
ben je niet gewoon allergisch voor dat spul?
squirten dusquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet? Ik moet altijd enorm pissen na een hoogtepunt
Ik zeik ook zonder een hoogtepunt te hebben gehad.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
squirten dus
|k moet ook altijd enorm zeiken erna. en mijn collega ook vertelde ze me.
ja man, waarom eerst een hoogtepunt faken als je ze ook zo onder kan pissen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zeik ook zonder een hoogtepunt te hebben gehad.
quote:
Nou...zet PDG13 maar op funda danquote:
even over MOH dan, vind je die beterder dan mw2? Mooier? vrijere gameplay?quote:
Nee, MW2 is leukerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
even over MOH dan, vind je die beterder dan mw2? Mooier? vrijere gameplay?
eens.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, MW2 is leuker
maar dat gezeik op MOH is overdreven, je kan je er best goed mee vermaken
Net als dat je gaat zeiken dat je Golf een kutauto is ten opzichte van een Ferrari
Nee.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:33 schreef bleiblei het volgende:
Verwachten jullie er voorwaarde op te pakken ama? Jullie wonen er nu 4 jaar toch?
Maar wel meer dan dat wij er voor betaald hebben iig.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:33 schreef bleiblei het volgende:
Verwachten jullie er voorwaarde op te pakken ama? Jullie wonen er nu 4 jaar toch?
gooi er een bom op.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar wel meer dan dat wij er voor betaald hebben iig.
Alleen jammer dat nr 7 ook gaat verkopen. En ik vermoed voor zo'n ruim 20/25k minder dan dat van ons.
geen gunningscriteria? Dat doe je de wijk toch niet aan?quote:
Tja. De oud bewoner is recent overleden. Heeft er ruim 50 jaar gewoont. Daarnaast woont haar zus die er ook al een jaar of 50 woont. Het huis 1 miljoen + is nog familie bezit en verhuurd....quote:
nieuw mokkel?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:41 schreef bleiblei het volgende:
Wie is dat nieuwe mokkel in Oh oh Cherso?
ehquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:55 schreef bleiblei het volgende:
Ja, een dunne Barbiekloon met burberry rokjes en zoon lillike geverfde pijpbek.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:55 schreef bleiblei het volgende:
Ja, een dunne Barbiekloon met burberry rokjes en zoon lillike geverfde pijpbek.
quote:Vroeger werd gezongen en gefloten in de straat
had de slagersjongen nog een opera paraat
de metselaar kon zingend op de steiger staan
de melkboer lengde fluitend zijn melk een beetje aan
Hilversum iii bestond nog niet
maar ieder had zijn eigen stem
op elke steiger klonk een lied
van paljas of jeruzalem
Alle venters hadden eigen aria`s
voor sprot en haring voor begonia`s
zelf in fabrieken kwam van overal
toch weer een liedje door de grote hal
van paljas of jeruzalem
Tussen `t geratel van machines door
klonk in de confectie een mooi meisjeskoor
dromend van de prins van weet ik veel
die ze zal ontvoeren naar zijn luchtkasteel
van paljas of jeruzalem
van paljas of jeruzalem
waarom lees ik dat hier?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:12 schreef bleiblei het volgende:
Kreeg vandaag trouwens een mailtje dat een collega van mij tumoren in zijn hersenen heeft en de verwachting is dat ie niet meer terug komt. Hij zou over een jaar met pensioen gaan...
Werken met oude lullen sucks.
En het is wel echt goed klote. Wel raar. Voelt ook anders dan een jaar of bijna 4 terug...
Het meest gekke is juist dat het confronterender was toen ik het hoorde.
quote:"If I Ever Leave This World Alive"
If I ever leave this world alive
I'll thank for all the things you did in my life
I'll come back down and sit beside your
feet tonight
Wherever I am you'll always be
More than just a memory
I'll take on all the sadness
That I left behind
The madness that you feel will soon subside
So in a word don't shed a tear
I'll be here when it all gets weird
So when in doubt just call my name
Just before you go insane
If I ever leave this world
Hey I may never leave this world
But if I ever leave this world alive
She says I'm okay; I'm alright,
Though you have gone from my life
You said that it would,
Now everything should be all right
She says I'm okay; I'm alright,
Though you have gone from my life
You said that it would,
Now everything should be all right
Yeah should be alright
mooi kut ja...mijn oude baas viel ook ineens dood neer een jaar voor zijn pensioen...voelt idd klote.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:12 schreef bleiblei het volgende:
Kreeg vandaag trouwens een mailtje dat een collega van mij tumoren in zijn hersenen heeft en de verwachting is dat ie niet meer terug komt. Hij zou over een jaar met pensioen gaan...
Werken met oude lullen sucks.
En het is wel echt goed klote. Wel raar. Voelt ook anders dan een jaar of bijna 4 terug...
Het meest gekke is juist dat het confronterender was toen ik het hoorde.
quote:
De mijne hebben allemaal al geworpen...of 2x, of 3xquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
damn. Da's nog erger dan AL je oud-klasgenoten zwanger zien op haifs
Dat is ook goed klotequote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:18 schreef ArTiC het volgende:
vond trouwens laatst een oud klasgenoot terug (via twitter) en die had ook al kanker gehad ondertussen
![]()
En dan hebben we het dus over een jonge sterke vent gewoon, altijd gezond, sporten etc...niemand is veilig
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is ook goed klote.
Lijkt me ook het kutte van ouder worden, dat je omgeving om valt op een gegeven moment. Dat begint zo vanaf je 50ste volgens mij en dat houdt pas op tot je zelf omvalt.
Oud klasgenoten van Feb en mij gaan trouwens gewoon de pijp uit omdat ze met hun zatte kop over de snelweg heen lopen.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:09 schreef Netsplitter het volgende:
ColtZ40: 48 uur, genoeg gezuig en getroll.
Eenschquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:30 schreef ArTiC het volgende:
ff wat anders..ik zat in K&W te loeren en wat is die MMach toch een koning zeg...als ik 10% van zijn klusskills had
Hij doet het idd. erg goed. Minimale investering, weinig fatsoenlijk gereedschap, veel resultaat in korte tijd en een minder okee situatie. Al vraag ik me wel vaak af wat zijn afwerkingsniveau is. Ik heb gemerkt met onze kluskwaliteiten dat foto's veel verhullenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:30 schreef ArTiC het volgende:
ff wat anders..ik zat in K&W te loeren en wat is die MMach toch een koning zeg...als ik 10% van zijn klusskills had
eensch dat ik niet kan klussen?quote:
afwerking zie je idd alleen in het echt goed ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hij doet het idd. erg goed. Minimale investering, weinig fatsoenlijk gereedschap, veel resultaat in korte tijd en een minder okee situatie. Al vraag ik me wel vaak af wat zijn afwerkingsniveau is. Ik heb gemerkt met onze kluskwaliteiten dat foto's veel verhullen.
Alleen recht vs. scheef zie je direct terug op foto's.
Gelukkig heb ik die niet zelf gemaaktquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
afwerking zie je idd alleen in het echt goed ja.
vooral die penis in lood is een grote fail bij jullie
Nee, maar die monnik in 1911 wel...de vuilspuiertquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die niet zelf gemaakt.
Ik kan klussen ja, maar grote projecten kan ik niet aan. Traplades e.d. zijn geen probleem.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
eensch dat ik niet kan klussen?![]()
jij kan het wel..zie je traplades en kattenren
en het is klaarquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:41 schreef ArTiC het volgende:
zucht...importje gemaakt, getest: duurde 11 minuten
ik flikker hem bij de klant op de server, start de import...is nu al een uur bezig
doe jij het licht buiten ff aan?quote:
okayquote:
thuiswerken ftw!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga straks op mijn werk nog een tweede keer
lekker bij je ballen gepakt wordenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:50 schreef febster het volgende:
Morgen
Op naar de controle door de dok
Door een manquote:
ik wist wel dat je er een wasquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:30 schreef febster het volgende:
En al weer klaar. Ik ben genezen verklaard.
Dok is wel een droge lul. Ik: "hoe kun je het voorkomen?"
Dok: "Ja goed kauwen en niet roken"
Ik:
de mijne pakt een tang en doet dan net of ie (aan de verkeerde kant) iets gaat trekken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
mijn tandarts is er ook zunne ja
Tandarts, ik heb last van deze kies als ik zoete dingen eet.
TA: dan moet je geen zoete dingen eten...
zijn vast geen hellimonders danquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
hard werkende tuinmannen in mijn rookpauze, dat zie ik ook graag
.quote:
Heb weer 8m toiletpapier te declarerenquote:
Het ging om het bukken Sjuup..Helmonders bukken niequote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het ging om het bukken Sjuup..Helmonders bukken nie
krijgen ze last van hun rug van.
Gisteren van 8 uur 's ochtends tot 2 uur 's nachtsquote:
Dat is idd kut jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
kuhuuuuuut kut kut!!!! Ze hebben mijn halloweenspullen naar mijn oude adres verstuurd. En guess what, het pakje is aangenomen!
note to self: altijd controleren of ze het juiste adres nog in het systeem hebben staanquote:
gaylordquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:00 schreef febster het volgende:
Ik kon die mooie dure trenchcoat niet laten hangen
sinds er een man aan zijn ballen gezeten heeft is ie los iddquote:
Pics?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:00 schreef febster het volgende:
Ik kon die mooie dure trenchcoat niet laten hangen
Heb je hier ooit een serieuze post over Eindhoven gezien dan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom staat dit eigenlijk niet in Stad en Streek?
ik zit er iedere dag zelf aan, is meer dan genoegquote:
Oh da's waar.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb je hier ooit een serieuze post over Eindhoven gezien dan?
you go girl!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:09 schreef febster het volgende:
Ik heb schoenen met van die klik klak hakken
Maar nu heb ik weer genoeg nette kleren, nu een party outfit scoren
*tonguitsteeksmiley*quote:
note to sq: go get it.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
note to self: altijd controleren of ze het juiste adres nog in het systeem hebben staan
zielverkoper *fluistersmiley*quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:03 schreef febster het volgende:
Gewoon aanpassen. Ik zeg in Maastricht gewoon hajje en in A'dam wat op dat moment gebruikelijk is
Voor zn dochter?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
kuhuuuuuut kut kut!!!! Ze hebben mijn halloweenspullen naar mijn oude adres verstuurd. En guess what, het pakje is aangenomen!
Kom hier met je geld, wolla?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:03 schreef febster het volgende:
en in A'dam wat op dat moment gebruikelijk is
Fawaka, superdoei, mazzol (met dik adams accent) dat soort dingetjes iddquote:
Nee, duitsquote:
Hoiiequote:
hoest met je pakje?quote:
wel fijn dat ze het voor je aannemen, doet het ook heel goed volgens de Postwet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen idee want ze waren niet thuis, heb een briefje in de bus gedaan.
ze hadden het idd nooit aan mogen nemen. Ik hoop maar dat ze gaan bellenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
wel fijn dat ze het voor je aannemen, doet het ook heel goed volgens de Postwet.
Gewoon strafbaar, maar van de andere kant had je anders voor de kat zn ding porto betaald.
Nou ja afronden, derdejaars logistiek iets op het HBO in A'dam aan het doenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:45 schreef bleiblei het volgende:
Wat issie aan het afronden?.
Dat globetrotter was wel duidelijk idd.
Hij heeft 3 jaar uni gedaan nog hequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:11 schreef bleiblei het volgende:
Oooh, dan hettie nog ff.
Maar wel mooi dattie van MBO naar HBO is geswitched in al die jaren.
Yeps.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:57 schreef bleiblei het volgende:
Heeftie een p of bachelor? Zo nee, dan tellen die drie jaar niet.
En die HP is nu verleden tijd?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 08:44 schreef Inu het volgende:
Ik heb een Android telefoonSE Xperia Mini Pro en hijs heel fijn
Ja. Ze wilde daar met Fayantje gaan spelen. Maar dat mocht nit vanmij. Ze probeert hem steeds op te tillen, vind ik niet zo grappig.quote:
quote:hallo
Wij zijn op zoek naar een GRATIS voetenzak voor de buggy.. Het wordt winter en helaas dacht ik dat we er een hadden maar deze kan ik nergens vinden ons zoontje is 6 maandjes en ik vind het zielig als die het koud heeft..Tuurlijk heeft die een jasje aan maar een voetenzak zou helemaal geweldig zijn.. heeft u er eentje liggen die we mogen hebben dan halen we hem graag op..Helaas wel alleen in de buurt van Nijmegen i.v.m vervoer
groetjes
Oh jee, staat mij misschien nog wat te wachten dan hier thuisquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja. Ze wilde daar met Fayantje gaan spelen. Maar dat mocht nit vanmij. Ze probeert hem steeds op te tillen, vind ik niet zo grappig.
Maar ze heeft me meerdere keren weggestuurd. Doei mama. Ga weg.
En alles tegenwoordig 'van mij'
Tja, daar hadden die mensen dan eerder aan moeten denken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze vindt het zielig als hij het koud heeft. Arm ding.
Ze dacht dat ze er een hadquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja, daar hadden die mensen dan eerder aan moeten denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |