Nou ja afronden, derdejaars logistiek iets op het HBO in A'dam aan het doenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:45 schreef bleiblei het volgende:
Wat issie aan het afronden?.
Dat globetrotter was wel duidelijk idd.
Hij heeft 3 jaar uni gedaan nog hequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:11 schreef bleiblei het volgende:
Oooh, dan hettie nog ff.
Maar wel mooi dattie van MBO naar HBO is geswitched in al die jaren.
Yeps.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:57 schreef bleiblei het volgende:
Heeftie een p of bachelor? Zo nee, dan tellen die drie jaar niet.
En die HP is nu verleden tijd?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 08:44 schreef Inu het volgende:
Ik heb een Android telefoonSE Xperia Mini Pro en hijs heel fijn
Ja. Ze wilde daar met Fayantje gaan spelen. Maar dat mocht nit vanmij. Ze probeert hem steeds op te tillen, vind ik niet zo grappig.quote:
quote:hallo
Wij zijn op zoek naar een GRATIS voetenzak voor de buggy.. Het wordt winter en helaas dacht ik dat we er een hadden maar deze kan ik nergens vinden ons zoontje is 6 maandjes en ik vind het zielig als die het koud heeft..Tuurlijk heeft die een jasje aan maar een voetenzak zou helemaal geweldig zijn.. heeft u er eentje liggen die we mogen hebben dan halen we hem graag op..Helaas wel alleen in de buurt van Nijmegen i.v.m vervoer
groetjes
Oh jee, staat mij misschien nog wat te wachten dan hier thuisquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja. Ze wilde daar met Fayantje gaan spelen. Maar dat mocht nit vanmij. Ze probeert hem steeds op te tillen, vind ik niet zo grappig.
Maar ze heeft me meerdere keren weggestuurd. Doei mama. Ga weg.
En alles tegenwoordig 'van mij'
Tja, daar hadden die mensen dan eerder aan moeten denken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze vindt het zielig als hij het koud heeft. Arm ding.
Ze dacht dat ze er een hadquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja, daar hadden die mensen dan eerder aan moeten denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |