ik zei toch, party!!!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:02 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat was mij vanmorgen al duidelijk...
arme hondjes...quote:
als je al zoveel wisselende berichten leest, waarom heb je dan onze, overigens zeer kundige, menings nodig om er niet te gaan bestellen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:38 schreef Inu het volgende:
Vraag om alles terug te zetten staat al op het forum
Heeft iemand hier ooit iets op Belnu.nl besteld? Kan daar verlengen met goedkopere telefoon nl(jaja, schraper, was al vastgesteld
) maar er zijn zoveel wisselende berichten over de website...
ga jij es gewoon werken en van waarde zijn voor de maatschappij (dat zijn wij) ipv allerlei snoepreisjes makenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:52 schreef Inu het volgende:
Vet, kom net een master opleiding tegen over Digital Library Learning waarbij je een half jaar in Oslo studeert, dan een half jaar in Tallinn en dan een half jaar in Parma
ze zijn zo dik dat je naar je shirt moet kijken om te zien aan welke kant de kop zitquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:06 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Al geef ik ze een week geen eten. Kunnen ze makkelijk hebben. Ze zijn nu vierkant.
je hebt die jas besteldquote:
Nja, het enige slechte wat er eigenlijk staat is dat het lang duurt voordat je iets hebt en ff wachten vind ik geen punt, als het maar komtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
als je al zoveel wisselende berichten leest, waarom heb je dan onze, overigens zeer kundige, menings nodig om er niet te gaan bestellen?
Dat is studeren, geen snoepreisjes makenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
ga jij es gewoon werken en van waarde zijn voor de maatschappij (dat zijn wij) ipv allerlei snoepreisjes maken
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
ze zijn zo dik dat je naar je shirt moet kijken om te zien aan welke kant de kop zit
Of hij blijft hier zonder geld of hij gaat mee.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Nja, het enige slechte wat er eigenlijk staat is dat het lang duurt voordat je iets hebt en ff wachten vind ik geen punt, als het maar komt
[..]
Dat is studeren, geen snoepreisjes makenMaar ik denk niet dat ik Job mee krijg hierin
en terecht, voor hij het in de gaten heeft ben je al door een of andere Bjorn, Max of Guiseppe aan de haak geslagen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Nja, het enige slechte wat er eigenlijk staat is dat het lang duurt voordat je iets hebt en ff wachten vind ik geen punt, als het maar komt
[..]
Dat is studeren, geen snoepreisjes makenMaar ik denk niet dat ik Job mee krijg hierin
Zo'n vaart zal dat niet lopen hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
en terecht, voor hij het in de gaten heeft ben je al door een of andere Bjorn, Max of Guiseppe aan de haak geslagen.
enne....huh huh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |