Jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
doen jullie dan mee aan de sponsorloterij?
jammer dat Zanger Petro en Grad Damen niet komen, anders was ik zeker gegaan!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:27 schreef ColtZ40 het volgende:
[TK] Kaarten Dutch Oktoberfest Eindhoven
Klinkt goed.
Volgens mij heet dat toch anders.... kijk even wat er altijd bij mij afgeschreven wordt...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:24 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Niet dan?
Dan is er niks aan het handje.
niets mis mee, maar je wordt erg afgeleid door mensen als Kroes, DJ Coenio e.dquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:30 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam mis met bier en tieten?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Volgens mij heet dat toch anders.... kijk even wat er altijd bij mij afgeschreven wordt...
Oktoberfest, ik ga mee in Dirndl.![]()
Ik zal vast een kilo kipfilet halen!![]()
Na 10 bier is het leuk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
niets mis mee, maar je wordt erg afgeleid door mensen als Kroes, DJ Coenio e.d
jamaar daar vragen ze vast ook nog 5 pleuro per pul voor, als het niet meer is.quote:
Ja, das nog veel leuker!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar daar vragen ze vast ook nog 5 pleuro per pul voor, als het niet meer is.
Kunnen we niet ons eigen Oktoberfest organiseren?
na 2 bier slaap ik al.quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
Haal nog maar wat extra kipfilet dan. FUFR hoeft niet.
en dan jullie jaloers zijn omdat die jurk me zo goed staat..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dan de vrouwen in lederhozen en de mannen in zo'n vrouwenpakkie dirndl unit!
Precies!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jammer dat Zanger Petro en Grad Damen niet komen, anders was ik zeker gegaan!
overdag?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:45 schreef Blueman het volgende:
Werken gaat
Gucken of die Deutsche leute allen komen Bingo spielen!
Welk merk bier hebben ze, tis een belangrijke vraag.quote:
Eindhoven. Bavaria/Dommelsch neem ik aan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:53 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Welk merk bier hebben ze, tis een belangrijke vraag.
Maja ik ga naar het Oktoberfeest in Sittard, Eerdinger en Brand bier
Het wordt georganiseerd door zo'n partyhoerenbedrijf, gok maar op Heinekenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:55 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Eindhoven. Bavaria/Dommelsch neem ik aan.
Jongens, het gaat niet door.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het wordt georganiseerd door zo'n partyhoerenbedrijf, gok maar op Heineken
waaromquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:05 schreef ColtZ40 het volgende:![]()
Ik denk dat ik de rooie poeder uit het noodles pakje een keer in de chili gooi.
Omdat mijn bek in de fik staat.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
waarom![]()
je hebt ook een slaatje he!
*kijkt in de koelkast, laat je maar weg.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
waarom![]()
je hebt ook een slaatje he!
Eerste poeder in mijn mond gedaan daarna de noodles en toen kokend water.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Heb je alleen de poeder opgegeten?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:14 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Eerste poeder in mijn mond gedaan daarna de noodles en toen kokend water.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:14 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Eerste poeder in mijn mond gedaan daarna de noodles en toen kokend water.
je kijkt maar of je hem opvreet!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:13 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
*kijkt in de koelkast, laat je maar weg.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
je kijkt maar of je hem opvreet!
kan pas om half een, even wat oplossen bij receptie.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:37 schreef ColtZ40 het volgende:
Netjes.![]()
Zal ik zo eens ff komen kijken naar je nieuwe kantoor?
Geeft niet. Als je binnen komt alsmaar rechtdoor?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
kan pas om half een, even wat oplossen bij receptie.
ben alweer terug. 2e ingang nemen is makkelijkerder. if toch eerste dan langs de echtscheidingswinkel de gang in achteraan rechts.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Geeft niet. Als je binnen komt alsmaar rechtdoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |