quote:Did you guys hire all those ex-Duke Nukem programmers?
Holiday season = met de feestdagen = is dit jaar.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Holiday season is ook zo lekker vaag. Oftwel de periode november-januari.
In andere woorden: het wordt dus gewoon 2011.
En dan krijgen we van die melding zoals F1 2010quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:40 schreef DeeBee het volgende:
Wow, dit is nu wel echt heel triest hoor.
Pff, nog langer wachten...had dan gewoon niks gezegd over die releasedates, je moet ze gewoon halen als je ze stelt. Breng dan in december maar een update uit of iets, dit lijkt ook nergens naar en alleen maar koren op de molen van alle trolls.
quote:Sony promised a new release date by the end of the month.
Wat ik schofterig vind, dit nieuws was al langer bekend bij Sony. Zoiets komt niet uit de lucht vallen.quote:
100% mee eens.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:02 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Wat ik schofterig vind, dit nieuws was al langer bekend bij Sony. Zoiets komt niet uit de lucht vallen.
Vorige week nog in Room 299 geweest bij Sony HQ. Dit moeten ze toen al geweten hebben. Heb ik GT5 kunnen spelen, denkend deze na 3 weken in huis te hebben.....
Nu achteraf heb ik zoiets van " Was ik maar niet gegaan."
Ik baal hier echt gigantisch van tot het punt waar ik denk "Hoever gaat mijn liefde voor de GT serie".
Ik wil geen perfecte game. Een game kan NOOIT perfect zijn omdat iedereen andere verwachtingen heeft.
Ik wil een nieuwe Gran Turismo, geen auto museum in elkaar gezet door autistische perfectionisten.
Laat mij GT5 spelen en zelf beslissen wat IK de perfecte game vind. Ik heb een eigen mening, ik wil er geen 1 door mijn strot geduwd krijgen.
Ik betwijfel of ze het al wisten. Ik heb vandaag bij Sony samen met een hele hoop andere pers de game uitgebreid gespeeld en een presentatie gekregen waarbij nadrukkelijk werd gemeld dat hij in november dan eindelijk uit ging komenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:02 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Wat ik schofterig vind, dit nieuws was al langer bekend bij Sony. Zoiets komt niet uit de lucht vallen.
Vorige week nog in Room 299 geweest bij Sony HQ. Dit moeten ze toen al geweten hebben. Heb ik GT5 kunnen spelen, denkend deze na 3 weken in huis te hebben.....
Ik baal hier echt gigantisch van tot het punt waar ik denk "Hoever gaat mijn liefde voor de GT serie".
Ik wil geen perfecte game. Een game kan NOOIT perfect zijn omdat iedereen andere verwachtingen heeft.
Ik wil een nieuwe Gran Turismo, geen auto museum in elkaar gezet door autistische perfectionisten.
Laat mij GT5 spelen en zelf beslissen wat IK de perfecte game vind. Ik heb een eigen mening, ik wil er geen 1 door mijn strot geduwd krijgen.
Ze vertelden vorige week dat ze de eerste reviewexemplaren die week binnen kregen. De game is al helemaal klaar en moet alleen nog verscheept worden. Ik denk dat ze daarmee iets vertraging hebben opgelopen, maar zoveel zal dat niet zijn. Nu nog uitstellen naar 2011 zal het iig niet worden, want de game is al helemaal af. Sony Benelux had vandaag de presentatie van GT5 en daar is ook helemaal niets over gezegd, dus ik verwacht dat het allemaal wel mee zal vallen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:02 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Kan je beter F1 2010 halen denk ik.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:31 schreef DrDentz het volgende:
Is Ferrari Challenge leuk? Om den tijd te doden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |