Het is eerder 1 up, 32 to go.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 05:14 schreef Karzai het volgende:
1 down 32 to go, ik kan helaas geen spaans
Ja, ontroerend.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 05:16 schreef NorthernStar het volgende:
En al die stoere kerels met natte ogen.
Er zijn er nog 2. Dit is Fenix2 van 3quote:Op woensdag 13 oktober 2010 05:23 schreef ETA het volgende:
ze moeten wel beetje voorzichtig zijn met de capsule, dat wordt natuurlijk hierna een museum stuk
En deze ontknoping was weer een tv moment om mee te maken.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 05:25 schreef svann het volgende:
[..]
Ja, ontroerend.
Zeer geschikt om te verfilmen dit verhaal.
we zien het zoquote:
Al roepend en grapjes makend.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 06:20 schreef svann het volgende:
Maar hij werd wel horizontaal afgevoerd.
Protocol, want ze ondergaan eerst een medische test.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 06:20 schreef svann het volgende:
Maar hij werd wel horizontaal afgevoerd.
In Chili hebben ze geen nasa héquote:Op woensdag 13 oktober 2010 06:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hier en op BBC noemt iedereen het een capsule en zij spreken gewoon over de "gaula"- kooi.
En nu onderbreken ze gewoon de live uitzendingquote:Op woensdag 13 oktober 2010 06:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Op journaal 24 staat in de tekstbalk ... 33 Chileense mijnwerkers... Zijn er maar 32, want zit ook een Boliviaan bij.
Stelletje prutsers bij de NOS.
Ze hadden toch een toegangsweg voor spullen? Schaartje en een scheermesje is dan wel 1 van de dingen die je vraagt naar beneden te sturen lijkt me.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 06:11 schreef Karzai het volgende:
Die is net naar de kapper geweest, hoe kan dat nou?
Wilders zou hem beneden latenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een oetlul die president. Komt zo de enige buitenlander en gaat ie er vandoor.
Die expert die er nu in zit gaat wel langzaam. Zal onderweg waarschijnlijk goed de buis controleren.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:28 schreef HiDiHo het volgende:
En de kooi is weer onderweg naar beneden
Ik kan hem nog gewoon aanklikken en doet het dan ook.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:39 schreef HiDiHo het volgende:
Je video met de naam ' The first Chilean miner Florencio Avalos rescued from San Jose mine ' bevat mogelijk inhoud die in het bezit is van of wordt beheerd door deze entiteiten:
•Entiteit: Network Ten Inhoudstype: Visuele inhoud
Je video is daarom overal geblokkeerd, behalve op de volgende locaties:
Australia
wtf? Australia ??
Ik heb een dispute_claim ingediend en nu doet ie het weerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik kan hem nog gewoon aanklikken en doet het dan ook.
En ik loop alles dubbel te postenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:21 schreef Maanvis het volgende:
Wat een kut beslissing om dit topique in NWS door te laten lopen ipv het topique in RLS.. nu zit ik hier op mijn werk en had ik een hoop screenshots verwacht van elke miner, maar ik zie er maar 1.
Gelukkig kan ik met een omweg youtube aan op m'n werkquote:
Stream kun je niet zien?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik met een omweg youtube aan op m'n werk
Er staat daar 'Live - naar boven getakeld - boven getakeld - Om...'quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:37 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij is ie blij.......LS vertaal jij het eens even![]()
[ afbeelding ]
Daar hadden ze een procedure voor, eerst de sterkste en daarna de wat minder sterke mannenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoe bepalen ze eigenlijk wie als eerste naar boven mag? En de verdere volgorde?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:26 schreef Maanvis het volgende:
waren dit nou de 4 sterkste en komen hierna de 10 zwaksten?
Ik was ff hondje uitlaten en boodschappen doen, dus heb het niet meegekregen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:37 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij is ie blij.......LS vertaal jij het eens even![]()
[ afbeelding ]
Dit is die ene die het besterft van de zenuwen. Mentaal de zwakste, Ventje van 19.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:51 schreef HiDiHo het volgende:
Hij blijft nu wel lang beneden, is ie aan het bellen ofzo?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Is dat echt waar? Je zou zeggen dat de zwaksten toch als eerste moeten worden geholpen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daar hadden ze een procedure voor, eerst de sterkste en daarna de wat minder sterke mannen
Ik ga ervanuit dat ze daar wel overna hebben gedacht. Misschien als het fout gaat met de zwakkere ofzo?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Is dat echt waar? Je zou zeggen dat de zwaksten toch als eerste moeten worden geholpen.
Ze hebben eerst twee sterken gedaan, dat als er complicaties zouden zijn bij de eerste ritten, dat die dan niet zo snel in paniek raken.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Is dat echt waar? Je zou zeggen dat de zwaksten toch als eerste moeten worden geholpen.
Wie komt er nou in RLS?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:21 schreef Maanvis het volgende:
Wat een kut beslissing om dit topique in NWS door te laten lopen ipv het topique in RLS.. nu zit ik hier op mijn werk en had ik een hoop screenshots verwacht van elke miner, maar ik zie er maar 1.
Ik weet niet waar je die wijsheid vandaan hebt. Maar klopt niets van wat je zegt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:00 schreef Zemi77 het volgende:
Eerst gaan de behendigste om de buis te testen, dan komen de zwaksten en als laatste de sterksten. De voorman gaat als laatste.
Als je dit een RLS vindt?quote:
Dat werd precies zo uitgelegd in een artikel in, volgens mij, NRC.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je die wijsheid vandaan hebt. Maar klopt niets van wat je zegt.
Ik hoorde net op radio1 dat dit zijn eerste keer was in de mijnen, en volgens hem nu ook zijn laatste keer.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dit is die ene die het besterft van de zenuwen. Mentaal de zwakste, Ventje van 19.
RLS is het real life soaps en streams forumquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je dit een RLS vindt?![]()
Dit is gewoon nieuws en geen gescripte RLS.
Ah, de mentaal zwakste is er ook uit. Kijken hoe hij uit de capsule komt.
Ja hoor Maanvis.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
RLS is het real life soaps en streams forum. dit is weldegelijk een real life stream
.
ja ze schakelden wel weer in toen hij eruit kwamquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:17 schreef Nipples het volgende:
[..]
Bij RTLnieuws loopt er ook een stream.
Nee, dat was die hiervoor, die Boliviaan. Die zat er nog maar 5 dagen bij de groep.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoorde net op radio1 dat dit zijn eerste keer was in de mijnen, en volgens hem nu ook zijn laatste keer.
plaats dan ook de screenshots van alles dat er gebeurt, die we normaal in RLS krijgenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:21 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja hoor Maanvis..
Dit is Nieuws. In NWS. Punt.
Komt een camera bovenop denk ik ?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze plakken die capsule nu al (na 5 mijnwerkers boven te hebben) met ducktape aan elkaar.
Nieuwe geleidingswielen lijkt het wel...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:37 schreef kloas_wokkel het volgende:
[..]
Komt een camera bovenop denk ik ?
Lijkt me gewoon onderhoud aan de hoeveelheden vet te zienquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:38 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Nieuwe geleidingswielen lijkt het wel...
"duct tape is like the force... it has a light side, a dark side, and it holds the universe together!"quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze plakken die capsule nu al (na 5 mijnwerkers boven te hebben) met ducktape aan elkaar.
Ik denk dat ie denkt: als de kabel maar niet breekt als de kabel maar niet breekt als de kabel maar niet breekt als de kabel maar niet breekt als de kabel maar niet breekt als de kabel maar niet breekt als de kabel maar niet breekt als de kabel maar niet breekt als de kabel maar niet breekt als de kabel maar niet breekt als de kabel maar niet breekt als de kabel maar niet breekt als de kabel maar niet breekt als de kabel maar niet breekt als de kabel maar niet breekt als de kabel maar niet breekt als de kabel maar niet breekt als de kabel maar niet breekt als de kabel maar niet breekt als de kabel maar niet breekt als de kabel maar niet breekt als de kabel maar niet breekt als de kabel maar niet breekt als de kabel maar niet breekt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:26 schreef Frutsel het volgende:
Zullen we het maar gewoon weer over het NIEUWS uit Chili hebben?
Hoe zou diegene zich voelen die als laatste aan de beurt is? Zou die denken:"opschieten gvd ik wil eruit"... of "ik wacht nu al zolang, kan nog wel een dag langer wachten"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |