Het is eerder 1 up, 32 to go.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 05:14 schreef Karzai het volgende:
1 down 32 to go, ik kan helaas geen spaans
Ja, ontroerend.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 05:16 schreef NorthernStar het volgende:
En al die stoere kerels met natte ogen.
Er zijn er nog 2. Dit is Fenix2 van 3quote:Op woensdag 13 oktober 2010 05:23 schreef ETA het volgende:
ze moeten wel beetje voorzichtig zijn met de capsule, dat wordt natuurlijk hierna een museum stuk
En deze ontknoping was weer een tv moment om mee te maken.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 05:25 schreef svann het volgende:
[..]
Ja, ontroerend.
Zeer geschikt om te verfilmen dit verhaal.
we zien het zoquote:
Al roepend en grapjes makend.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 06:20 schreef svann het volgende:
Maar hij werd wel horizontaal afgevoerd.
Protocol, want ze ondergaan eerst een medische test.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 06:20 schreef svann het volgende:
Maar hij werd wel horizontaal afgevoerd.
In Chili hebben ze geen nasa héquote:Op woensdag 13 oktober 2010 06:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hier en op BBC noemt iedereen het een capsule en zij spreken gewoon over de "gaula"- kooi.
En nu onderbreken ze gewoon de live uitzendingquote:Op woensdag 13 oktober 2010 06:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Op journaal 24 staat in de tekstbalk ... 33 Chileense mijnwerkers... Zijn er maar 32, want zit ook een Boliviaan bij.
Stelletje prutsers bij de NOS.
Ze hadden toch een toegangsweg voor spullen? Schaartje en een scheermesje is dan wel 1 van de dingen die je vraagt naar beneden te sturen lijkt me.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 06:11 schreef Karzai het volgende:
Die is net naar de kapper geweest, hoe kan dat nou?
Wilders zou hem beneden latenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een oetlul die president. Komt zo de enige buitenlander en gaat ie er vandoor.
Die expert die er nu in zit gaat wel langzaam. Zal onderweg waarschijnlijk goed de buis controleren.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:28 schreef HiDiHo het volgende:
En de kooi is weer onderweg naar beneden
Ik kan hem nog gewoon aanklikken en doet het dan ook.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:39 schreef HiDiHo het volgende:
Je video met de naam ' The first Chilean miner Florencio Avalos rescued from San Jose mine ' bevat mogelijk inhoud die in het bezit is van of wordt beheerd door deze entiteiten:
•Entiteit: Network Ten Inhoudstype: Visuele inhoud
Je video is daarom overal geblokkeerd, behalve op de volgende locaties:
Australia
wtf? Australia ??
Ik heb een dispute_claim ingediend en nu doet ie het weerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik kan hem nog gewoon aanklikken en doet het dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |