6 uur morgenochtend NL tijd beginnen ze..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:42 schreef Paul het volgende:
Ik hoorde dat je live kon kijken hoe de mijnwerkers boven komen, iemand een idee hoelaat dat begint vanavond?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
6 uur morgenochtend NL tijd beginnen ze..
Wat zeur je nou, jij maakt een kloon aan met de naam lonkerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:28 schreef lonker3.0 het volgende:
JOngens, ik ben nog steeds geband. Zouden jullie mij niet willen veraden, het geen jullie op deze manier doen. Dankjewel
Vaag, ze storten net allemaal cementzakken leeg in die koker .quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:06 schreef Noelle06 het volgende:
Hier, http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insb.xml kan je vast live meekijken.
Ja, iddquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vaag, ze storten net allemaal cementzakken leeg in die koker .
Anders zou het te makkelijk worden, ze willen wel een uitdaging natuurlijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vaag, ze storten net allemaal cementzakken leeg in die koker .
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:31 schreef __Saviour__ het volgende:
waarom wappert daar een Canadese vlag
Er is nu ook nog niet veel te zien. Een man staat een belspelletje te presenteren. Ze weten het wel uit te buitenquote:Het kwam toch ook op journaal24? Rik leest nu nog gewoon het nieuws daar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |