En ik loop alles dubbel te postenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:21 schreef Maanvis het volgende:
Wat een kut beslissing om dit topique in NWS door te laten lopen ipv het topique in RLS.. nu zit ik hier op mijn werk en had ik een hoop screenshots verwacht van elke miner, maar ik zie er maar 1.
Gelukkig kan ik met een omweg youtube aan op m'n werkquote:
Stream kun je niet zien?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik met een omweg youtube aan op m'n werk
Er staat daar 'Live - naar boven getakeld - boven getakeld - Om...'quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:37 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij is ie blij.......LS vertaal jij het eens even![]()
[ afbeelding ]
Daar hadden ze een procedure voor, eerst de sterkste en daarna de wat minder sterke mannenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoe bepalen ze eigenlijk wie als eerste naar boven mag? En de verdere volgorde?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:26 schreef Maanvis het volgende:
waren dit nou de 4 sterkste en komen hierna de 10 zwaksten?
Ik was ff hondje uitlaten en boodschappen doen, dus heb het niet meegekregen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:37 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij is ie blij.......LS vertaal jij het eens even![]()
[ afbeelding ]
Dit is die ene die het besterft van de zenuwen. Mentaal de zwakste, Ventje van 19.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:51 schreef HiDiHo het volgende:
Hij blijft nu wel lang beneden, is ie aan het bellen ofzo?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Is dat echt waar? Je zou zeggen dat de zwaksten toch als eerste moeten worden geholpen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daar hadden ze een procedure voor, eerst de sterkste en daarna de wat minder sterke mannen
Ik ga ervanuit dat ze daar wel overna hebben gedacht. Misschien als het fout gaat met de zwakkere ofzo?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Is dat echt waar? Je zou zeggen dat de zwaksten toch als eerste moeten worden geholpen.
Ze hebben eerst twee sterken gedaan, dat als er complicaties zouden zijn bij de eerste ritten, dat die dan niet zo snel in paniek raken.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Is dat echt waar? Je zou zeggen dat de zwaksten toch als eerste moeten worden geholpen.
Wie komt er nou in RLS?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:21 schreef Maanvis het volgende:
Wat een kut beslissing om dit topique in NWS door te laten lopen ipv het topique in RLS.. nu zit ik hier op mijn werk en had ik een hoop screenshots verwacht van elke miner, maar ik zie er maar 1.
Ik weet niet waar je die wijsheid vandaan hebt. Maar klopt niets van wat je zegt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:00 schreef Zemi77 het volgende:
Eerst gaan de behendigste om de buis te testen, dan komen de zwaksten en als laatste de sterksten. De voorman gaat als laatste.
Als je dit een RLS vindt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |