Waarom mag jij 2 keer stemmen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:21 schreef Rave_NL het volgende:
Rave_NL (1) charmed_angel
SilentAlarm (2) Kalkmaar, Stijn
Wendy (2) Stijn, Rave
Charmed_Angel (1) Rave
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja ik zit ook nog op CA. En ik ws heel erg voor een kill op SA een paar kills terug, maar ben dat nu een beetje kwijt. Nahja, off we go,
dubbele lynch
Gefeliciteerd, het is maar een dood feestjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben nu jarig, mag ik nu weer leven dan?
Geniaal hè?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 02:36 schreef psaexorp het volgende:
Ik moet glimlachen om het feit dat de maffia elkaar probeert uit te moorden in de nacht en het dorp dat probeert te overtreffen met de lynches
Ook voor 't eerst!quote:
(1) Wedclub # 537 - Hasj, Coke & Pillen!quote:Het was een zonnige dag en dus liep Myraela lekker over straat. "Mooie cameltoe heb je daar!" riep een voorbijganger. Ja, Myraela hield er wat rare hobby's op na. Ze liep door en zag wat, of zag dat niet. Ze versnelde haar pas want ze had die (1) Ibuprofen hard nodig. Binnen een minuut stond ze al bij de kassa en had ze de Ibuprofen in haar zak. Ze kreeg nu ook zere voeten van haar schoeisel dus de Ibuprofen zou op meerdere manieren gaan helpen. How nice. Thuis aangekomen wilde ze er gelijk wat achterover gooien, maar op het moment dat ze een slok nam tikte een mob haar op (2) het achterhoofd met een pan. Myraela(dorpsbewoner) werd dood gevonden zonder medicijn in haar bloed.
Whut?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Tombo, je moet je naam bij C_A nog toevoegen en het nummer aanpassen volgens mij.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:24 schreef tombolafan het volgende:
#vote C_A
#vote SA
Rave_NL (1) charmed_angel
SilentAlarm (6) Kalkmaar, Stijn, EllaN, wendytje, Pheno, Tombo
Wendytje (5) Stijn, Rave, EllaN, Pheno, charmed_angel
Charmed_Angel (3) Rave, wendytje, Tombo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |