ja als je dit kijkt, vind ik zeker dat je ook vrijdag de VoH moet kijken hoorquote:
Jaquote:
Whatquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:51 schreef Kally het volgende:
@ crv, jij hebt liever een droogloopmat?
ja en vergeet van schrik het nummer aan te passenquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
crv gelijk de lapo
[..]
ja als je dit kijkt, vind ik zeker dat je ook vrijdag de VoH moet kijken hoor
Je houdt niet van kaalquote:
Pas op he konijn anders laat ik je zelfportret hier ook zienquote:
ow op die fiets,quote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:53 schreef crv het volgende:
[..]
Pas op he konijn anders laat ik je zelfportret hier ook zien![]()
Ok dan weet ik genoegquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
Wel geweest, maar niet in de SC geloof ik
nietusquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:52 schreef D. het volgende:
[..]
Geef die jongen ff een kans, het is zijn eerste keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Welke is dat?quote:
Ja erg he.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:58 schreef PierreBetfair het volgende:
Niveau bij VOH ligt een paar duizend keer hoger dat dat kattengejank wat ik hier voorbij hoor komen. Wat is dit voor een programma
Inderdaadquote:
nou ik weet niet wat ik erger vondquote:
Die kale die nog een beetje kan dansen op de maatquote:
Ah, die kale, ik vond hem wel goedquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Die kale die nog een beetje kan dansen op de maat
Doeiquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:58 schreef PierreBetfair het volgende:
Niveau bij VOH ligt een paar duizend keer hoger dan dat kattengejank wat ik hier voorbij hoor komen. Wat is dit voor een programma
Ja broertje van Ben bij VoHquote:
Dat heb ik nog nooit gezienquote:
wel Bellatrixquote:
Jimmy of Rob?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:03 schreef Stickertje het volgende:
hoe heet die ene met dat irritante gezicht met een geruit ding aan?
quote:
ja maar dan zou ik er een eigen draai aangeven hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:06 schreef Karina het volgende:
Oh nu begrijp ik wel een beetje waarom dat dansen zo slecht gaat, als je maar 20 minuten hebt om het in te studeren.
ja maar je kunt toch op zijn minst een beetje gevoel voor ritme hebben als je probeert een popstar te zijnquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:06 schreef Karina het volgende:
Oh nu begrijp ik wel een beetje waarom dat dansen zo slecht gaat, als je maar 20 minuten hebt om het in te studeren.
Datquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:07 schreef crv het volgende:
[..]
ja maar je kunt toch op zijn minst een beetje gevoel voor ritme hebben als je probeert een popstar te zijn
Dat dan weer wel ja.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar dan zou ik er een eigen draai aangeven hoor
volgens mij zijn ze allemaal gay.quote:
Ja echt vreselijkquote:
Van Shannon geloof ikquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:08 schreef Karina het volgende:
Let the music play is sample van vroeger toch?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:08 schreef Karina het volgende:
Let the music play is sample van vroeger toch?
Dit nummer kun je alleen maar slecht zingenquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:09 schreef Karina het volgende:
Wat hebben ze allemaal, dit is ook weer zo slecht.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
In de UK is het gaygehalte nog veel hoger
Ik vond Katie helemaal nietsquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb trouwens de liveshow gekeken... die Cher vind ik helemaal niksZe was echt niet goed.
Katie
Wordt dit ergens op een zender nog gedraaid? Ik snap niet dat ik dit nu voor het eerst hoor.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:12 schreef D. het volgende:
even nagekeken, maar had het bij het juiste eind
Da's wel een lekker nummer trouwens
Die ken ik nog wel.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:12 schreef D. het volgende:
even nagekeken, maar had het bij het juiste eind
Da's wel een lekker nummer trouwens
sowiesoquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
In de UK is het gaygehalte nog veel hoger
Wat precies? deze aflevering bedoel je?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wordt dit ergens op een zender nog gedraaid? Ik snap niet dat ik dit nu voor het eerst hoor.
quote:
Volgens mij was Jeroen eruit.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Broetjes van Nick Schilder en Jeroen Post, toch?
Hoeveel MP hadden we eigenlijk???quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Dat nummer.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Wat precies? deze aflevering bedoel je?
Er is toch nog wel wat anders op tv?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik heb nog zat films om te kijken gelukkig.
wie waren die andere dan?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoor het zelden voorbij komen, dus denk ik gewoon voor jouw tijd.quote:
*nadenktquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
D. wie was MP Rood met Carwash ???? in ronde 1?
Nou ja ik weet het ook niet, ik kijk nooit tvquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo te zien nietWel 90210 en House (maar niet op tv dan).
Volgens mij heeft die haar masker nog niet afgedaanquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kally??? Karina??? Weten jullie het?
ja klopt ik heb het teruggekekenquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die haar masker nog niet afgedaan
Niet echt heel slecht maar ook niet bijzonder neequote:Op maandag 11 oktober 2010 21:27 schreef Karina het volgende:
Soren is wel grappig, maar geen goede zanger denk ik.
Volgens mij hebben we nog niet gezien wie het is? Ik weet het niet meer, die audities duren ook zo lang.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kally??? Karina??? Weten jullie het?
Niet uit mijn hoofd en op mijn laptop weet ik al helemaal niet hoe dat moetquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Kent iemand de knopcombinatie voor een o met een streep er doorheen?
Nøquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar was ie volgens jou mee bezig?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:29 schreef Avey het volgende:
Ik heb nauwelijks gemerkt dat ie aan het zingen was
Alt 155quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee want je bent zo leukquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit moet je toch niet door willen laten gaan.
Ik kan hem niet vinden in de alt-codes lijst.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zat dus niet op te lettenquote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh vandaar dat ik hem niet vond, de lijst die ik vond ging maar tot alt 150.
Hoe oud is ze? Ik heb dat gemistquote:
quote:
Hij gaat vrij traag hier jaquote:
Oepsquote:
Die moet je eigenlijk op je telefoon hebben en laten horen als je iemand op z'n plek zet.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:35 schreef Avey het volgende:
Dat 'boem' ook op de achtergrond als het commentaar negatief is
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die moet je eigenlijk op je telefoon hebben en laten horen als je iemand op z'n plek zet.
Waarom?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die moet je eigenlijk op je telefoon hebben en laten horen als je iemand op z'n plek zet.
Dan wordt het snel wat draaglijkerquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:38 schreef Karina het volgende:
Ik vond het op vrijdag toch leuker, maar dat ik dan aan de wijn zat zal er wel iets mee te maken hebben denk ik.
Jaquote:
Berthaquote:
Nogalquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:39 schreef Avey het volgende:
Noemen ze dat muziek? Ik hoor alleen wat dof gedreun
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze loeit wel beter dan ik had verwacht.
quote:
Ja alhoewel het wel een schatje wasquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie Nance al zo die kinderen het podium opduwen. Voor het SBS-gevoel.
Of het podium af, voor de funniest home videos, of de 25 meest blablabla...quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie Nance al zo die kinderen het podium opduwen. Voor het SBS-gevoel.
Ik ookquote:
sorry maar dat was het eerste datz in me opkwamquote:
Die is kennelijk weg voor reparatiequote:Op maandag 11 oktober 2010 21:46 schreef Injetta het volgende:
Hebben ze hier geen rode knop? Of was dat bij een van die andere tig talentenjachten?
Jaquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:45 schreef Avey het volgende:
Ik kan verstaan wat ze zingtIs best een opgave met dit liedje
Het eerste wat in mij opkomt schrijf ik zeldenquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:46 schreef crv het volgende:
[..]
sorry maar dat was het eerste datz in me opkwam
hey je bent er weerquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:46 schreef crv het volgende:
[..]
sorry maar dat was het eerste datz in me opkwam
ja ik zeg/schrijf altijd wat ik denk. ben erg direct. waarschijnlijk ook de reden waarom ik ontslagen benquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Het eerste wat in mij opkomt schrijf ik zelden
Weet je tenminste wat je aan je hebtquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:47 schreef crv het volgende:
[..]
ja ik zeg/schrijf altijd wat ik denk. ben erg direct. waarschijnlijk ook de reden waarom ik ontslagen ben
Volgens mij is dat bijna altijd in talentenshows, misschien iets met rechten?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:49 schreef Avey het volgende:
Beetje stom dat de jury de liedjes aanwijst trouwens.
dat zeg ik ook altijd vooraf tegen mensen. maar mijn ex CEO was daar waarschijnlijk niet zo blij mee toen ik hem vertelde dat ie een nietsnut isquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je tenminste wat je aan je hebt
Ach als hij het isquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:50 schreef crv het volgende:
[..]
dat zeg ik ook altijd vooraf tegen mensen. maar mijn ex CEO was daar waarschijnlijk niet zo blij mee toen ik hem vertelde dat ie een nietsnut is
hij is het iedereen zegt het alleen ik hardopquote:
die was toch afgeschaftquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:51 schreef Injetta het volgende:
Ik vrees dat ik het niet ga redden om dit af te kijken.
Ik ga me straks maar even een tijdje ergeren aan de madiwodo vrijdag show..
Troost je, je bent niet de enige. Ik krijg tijdens reviews altijd het commentaar dat ik te direkt ben en dat sommige mensen (lees managers) daar niet zo goed tegen kunnen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:50 schreef crv het volgende:
[..]
dat zeg ik ook altijd vooraf tegen mensen. maar mijn ex CEO was daar waarschijnlijk niet zo blij mee toen ik hem vertelde dat ie een nietsnut is
sorry, de discussie hoort natuurlijk niet hier. Maar ik ben dus ontslagen. Het hele verhaal is al in TAL SC voorbij gekomen. Wij hebben frans management en dat zijn me een klaplopers. Iedereen wil weg, en ik ben weggestuurd omdat ik als Nederlander gewoon een te grote bek heb.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Troost je, je bent niet de enige. Ik krijg tijdens reviews altijd het commentaar dat ik te direkt ben en dat sommige mensen (lees managers) daar niet zo goed tegen kunnen.
Ik heb een keer tijdens een intake, toen er geen koffie meer was, geroepen "wat is dit voor een bedrijf, niet eens koffie". Mijn manager was "not amused" (maar ik werd er wel ingezet)
Nee, maar er was toch reclamequote:Op maandag 11 oktober 2010 21:58 schreef crv het volgende:
[..]
sorry, de discussie hoort natuurlijk niet hier. Maar ik ben dus ontslagen. Het hele verhaal is al in TAL SC voorbij gekomen. Wij hebben frans management en dat zijn me een klaplopers. Iedereen wil weg, en ik ben weggestuurd omdat ik als Nederlander gewoon een te grote bek heb.
Echt waar?? Niet op mijn TV..quote:
Ja die bewaren ze voor het laatst natuurlijkquote:
Raar accent. Wel mooi meisjequote:
Vast de laatste want die zag je in de reclame steeds, zodat we nu blijven kijkenquote:
ik begin ook moe te worden...quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:03 schreef Karina het volgende:
Het duurt nog tot 11 uur zie ik net, ik weet niet of ik dat ga volhouden.
Ik heb hetzelfde. Het is een afzie-avond vanavond.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:03 schreef Karina het volgende:
Het duurt nog tot 11 uur zie ik net, ik weet niet of ik dat ga volhouden.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Vast de laatste want die zag je in de reclame steeds, zodat we nu blijven kijken
quote:
Fins.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:04 schreef D. het volgende:
Kan iemand dat meisje vertellen dat het in het Engels moet zijn
een beetjequote:
Hoe kom je daarbij, wat een zaadnummerquote:
waarom niet Helemaal nietquote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:05 schreef artelligence het volgende:
Maurice heeft zulke grote oren, maar kan er slecht mee horen
Nou ja hij kijkt lekker wegquote:
ja das persoonlijk he ik houd dan weer niet van marianne weberquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:05 schreef Avey het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij, wat een zaadnummer
Ik vind het programma wel leuk, met de jury en zo en de line-up, maar de kandidaten bakken er niets van vanavond.quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:06 schreef crv het volgende:
[..]
ja das persoonlijk he ik houd dan weer niet van marianne weber
dit dusquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het programma wel leuk, met de jury en zo en de line-up, maar de kandidaten bakken er niets van vanavond.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:05 schreef artelligence het volgende:
Maurice heeft zulke grote oren, maar kan er slecht mee horen
Het is al die weken (maanden) al slecht maar we wisten niet beterquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat Karina zegt. Met dit belabberde niveau vandaag is er niet zoveel aan.
je bedoelt zeker ga slapenquote:
Maar elke aflevering zijn er tot nu toe wel een paar 'hoogtepunten', nu niet.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is al die weken (maanden) al slecht maar we wisten niet beter![]()
Nu wel
valentijnsdagquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:09 schreef Karina het volgende:
Wat zal dat joch gepest worden met de naam Valentijn.
Vanavond is het inderdaad heel erg treurig. Ze hebben alle slechten in deze aflevering gestopt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar elke aflevering zijn er tot nu toe wel een paar 'hoogtepunten', nu niet.
Zo zeldzaam is die naam niet hoor.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:09 schreef Karina het volgende:
Wat zal dat joch gepest worden met de naam Valentijn.
En dan verplaatsen ze het weer naar vrijdag denk ik.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanavond is het inderdaad heel erg treurig. Ze hebben alle slechten in deze aflevering gestopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |