Yepquote:
quote:
Ik precies 1:30:00quote:
Nog klein half uurtjequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:40 schreef Karina het volgende:
Net op tijd terug, al moet ik eigenlijk nog wel naar de wc
25 minutjes ophoudenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:40 schreef Karina het volgende:
Net op tijd terug, al moet ik eigenlijk nog wel naar de wc
quote:
kort, omdat hij voor de band uit ging (volgens HJ)quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee zeker niet slecht.
Wel kort, of leek dat maar zo.
10 minuten van de internet klok af halenquote:
Dan heb ik ongeveer goed gegokt! Ik zie nu het hijgmeisjequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:43 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
minuten van de stream = minuten van de internetklok -10
Wij ookquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan heb ik ongeveer goed gegokt! Ik zie nu het hijgmeisje
1:35:00 nuquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan heb ik ongeveer goed gegokt! Ik zie nu het hijgmeisje
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:46 schreef Kally het volgende:
Wat een kinderstemmetje![]()
En ze mag 's morgens best die bos kammen, zou veel mooier staan
Haar lippen zijn bijna dezelfde kleur als haar gezicht, ik denk dat, dat het is.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:46 schreef Koen66 het volgende:
Oja dat kalekontengezicht
wat mist er nu aan haar gezicht? Kan het niet benoemen....
Wimpersquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:46 schreef Koen66 het volgende:
Ze heeft gewoon veel haar.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:46 schreef Kally het volgende:
Wat een kinderstemmetje![]()
En ze mag 's morgens best die bos kammen, zou veel mooier staan
Een snorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:46 schreef Koen66 het volgende:
Jawel maar het zit vol met klitten, als ze die kamt is het volgens mij prachtig die bosquote:
Dat dusquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:48 schreef MissJ het volgende:
een spannend optreden?
HJ je pikkie gaat gewoon omhoog als je naar haar kijkt, dat is het
Ohw ja... die kwam ookquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:49 schreef PatriQue89 het volgende:
zou zij degene zijn die boos op het publiek word/
quote:
Het is niet mijn cup of teaquote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:53 schreef MissJ het volgende:
aah Ken is 18, dan is het in ieder geval legaal
Ja dat dus, lopen we binnen een dag overheenquote:
Dat heeft ze al sinds 1970 denk ikquote:
Was dat verleden week ook niet aan het eind?quote:
dat dan weer wel jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat dus, lopen we binnen een dag overheen
Yep, die banden ...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Was dat verleden week ook niet aan het eind?
daateem dus!quote:
Ik zie ze niet hoorquote:
Ben blij dat je je kaperssetje erbij noemt want eroverheenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
daateem dus!
Vandaag al veel figuren gezien daar, dat ik denk van, goh daar moet ik ff doorheen met mn kapperssetje..
Ik zou niet weten wie ik heb gemist eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:55 schreef editoor het volgende:
Even een quote van vorige week:
Is het jullie niet opgevallen dat er veel mensen zijn, die niet live hebben opgetreden? Hoe zit het daarmee?
[..]
Ik zie ze niet hoor
Nee je hebt gelijk, we zien ze niet allemaalquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:55 schreef editoor het volgende:
Even een quote van vorige week:
Is het jullie niet opgevallen dat er veel mensen zijn, die niet live hebben opgetreden? Hoe zit het daarmee?
[..]
Ik zie ze niet hoor
Dit is het laatste optredenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:58 schreef Karina het volgende:
Zometeen komt bij ons in de PC, dan ga ik maar 2 programma's tegelijkertijd kijken heel even ,dit is toch bijna afgelopen.
er zijn denk ik wel een stuk of 20 die niet hebben opgetreden, uit de afgelopen 3 afleveringen. Dus behoorlijk wat. Ben benieuwd wat er met hun gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie ik heb gemist eigenlijk.
Patje zijn quote ging fout en daardoor de mijne ookquote:
Dit dus... vond die ene beterquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:00 schreef Kally het volgende:
Niet echt slecht, maar zo goed vind ik het ook niet
Wanneer?quote:
die komt nog geloof ikquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:01 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht trouwens dat die broer van Ben Saunders ook in deze aflevering zou zitten
Zou de uitzending gemist ingekort worden dan?quote:
Laatste stukje had ik gisteren toch al gezienquote:
Denk het ookquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:03 schreef MissJ het volgende:
HJ gaat zometeen eens even flink zitten fappen geloof ik
Ohw, volgende week dusquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:01 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht trouwens dat die broer van Ben Saunders ook in deze aflevering zou zitten
Die gaan gewoon allebei winnenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:05 schreef Kally het volgende:
Hij doet het ook goed![]()
Leuk broertjes allebei verder
Tot volgende weekquote:
neuh, snel / traag als altijdquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:06 schreef Joooo-pi het volgende:
Hebben jullie geen last van traag reagerende fok! site?
Dean is very cute ja, had ik al gezien, maar zijn broertje die en met POP en met VOH meedeed is de leukste, alleen Ben heeft de beste stem denk ik,quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:07 schreef editoor het volgende:
Als het afgelopen is hebben ze nog het lef om een relcame filmpje uit zenden bespottelijk
Gefeliciteerd alvast maar danquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:06 schreef MissJ het volgende:
Volgende week ben ik er niet bij, want dan ben ik jarig
Ook leukquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:06 schreef MissJ het volgende:
Gefeliciteerd alvastquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:06 schreef MissJ het volgende:
Kan ik ook eens fappenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Best raar, straks staan en dean, en ben in de live shows van pop/voh
Ja belachelijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:07 schreef editoor het volgende:
Als het afgelopen is hebben ze nog het lef om een relcame filmpje uit zenden bespottelijk
Zondag kijken?quote:
Doei Joooopiquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:08 schreef Joooo-pi het volgende:
Hmm, verbinding is weer goed
Ga nu maar ff de hond uitlaten.
Tot volgende week allemaal![]()
![]()
![]()
Kally![]()
want hoe gaat het dan met de uitzendingen op tv?quote:
Dan hebben we een TAL meetquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:09 schreef MissJ het volgende:
[..]
want hoe gaat het dan met de uitzendingen op tv?
dan nog steeds.. jeetjjequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zijn we dan niet druk met nababbelen?
En anders zien we dat dan wel
Byeee Joooo-Piiiiiquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:08 schreef Joooo-pi het volgende:
Hmm, verbinding is weer goed
Ga nu maar ff de hond uitlaten.
Tot volgende week allemaal![]()
![]()
![]()
Kally![]()
aaah ok dat dusquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan hebben we een TAL meet
[TAL Meet]16 oktober in The Guardian(Utrecht)
Ik niet ik ben de hele zondag bezig 3 mensen de deur uit te werken en wil dan 's avonds wat andersquote:
Je wilt geen psychische hulp door er over te praten?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik niet ik ben de hele zondag bezig 3 mensen de deur uit te werken en wil dan 's avonds wat anders
O ja Bella slaapt bij mijquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je wilt geen psychische hulp door er over te praten?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja Bella slaapt bij mij![]()
Dan is het wel nodig
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja Bella slaapt bij mij![]()
Dan is het wel nodig
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
http://www.televizier.nl/(...)g/list_messages/9610
Joah, das wel jammerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:32 schreef Joooo-pi het volgende:
No more zaterdagavond gezamenlijk streamen, wat behoorlijk uniek was
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:56 schreef iBenny het volgende:
Gaan we nu ook weer juichen als het maandag is?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:31 schreef Karina het volgende:
Ik kijk toch maar mee, BNTM is toch geen moer aan eigenlijk.
Daarom kom ik jou gezelschap houdenquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
D.
Ik dacht dat ik alleen was
Haha ik heb alleen Desperate Housewives alvast gekeken toenstraks.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Speciaal mijn sportprogramma omgegooid
Brittain Needs Table Manners?quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:31 schreef Karina het volgende:
Ik kijk toch maar mee, BNTM is toch geen moer aan eigenlijk. Alleen geen wijn dan vandaag![]()
Ik weet niet hoe dit heet, maar ze zingen op een rijtje in ieder geval en dan vallen er een paar weer af.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
is dit de eerste theaterronde?
Of weet ik veel hoe deze ronde heet
Nee, dit is de laatstequote:Op maandag 11 oktober 2010 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
is dit de eerste theaterronde?
Of weet ik veel hoe deze ronde heet
en dit is de eerste aflevering daarvan? of is er al zo'n aflevering geweest?quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dit heet, maar ze zingen op een rijtje in ieder geval en dan vallen er een paar weer af.
Goeie! Nee Benelux Next Top Model, beetje pauper in vergelijking met de Amerikaanse versie... ik bedoel, 1 minuut shoppen bij het Kruidvatquote:
Nee hoor, geen herhaling.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:35 schreef Stickertje het volgende:
s dit een herhaling? ik dacht dat ik toch wel een aflevering met publiek heb gezien toen ik een keer rond zapte toen er bij VOH reklame was
Heb je nog niet teruggekeken dan?quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow
Ik heb niks meer gezien na mijn vakantie ;')
Ow dat, dat soort programma's kijk ik nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Goeie! Nee Benelux Next Top Model, beetje pauper in vergelijking met de Amerikaanse versie... ik bedoel, 1 minuut shoppen bij het Kruidvat![]()
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:36 schreef Karina het volgende:
Lijkt wel een travo die ene en ze zingen allemaal vals tot nu toe.
Nou ja, het is OOK een talentenjachtquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ow dat, dat soort programma's kijk ik niet
dansen is niet veel beterquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Blij dat ze nu mogen dansen. Wat een niveau.
Nou, wees blijquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Blij dat ze nu mogen dansen. Wat een niveau.
Nee, heeft niets met talent te makenquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja, het is OOK een talentenjacht
Nouquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
ik moet even inkomen hoorJezus wat slecht
Wij staan je wel bij hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
ik moet even inkomen hoorJezus wat slecht
quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Stuur gelijk de swifferploeg het podium op zeg.
Van vandaag in ieder geval jaquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:41 schreef Karina het volgende:
Dit was wel de slechtste line-up tot nu toe volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:43 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ] DAAR IS TIE DAN,
voor het eerst in popstars
.............................SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat vind je ervan![]()
.............................Zit je je te vervelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
moet nog even wennenquote:
.............................Je ontmaagding?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet er even een koesmiley in gooien voor Bertaquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:44 schreef crv het volgende:
[..]
moet nog even wennen![]()
sta met knikkende knieeen
.............................Het gaat snel hier hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ja in de SC hang ik ook maar in mijn eentjequote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je moet er even een koesmiley in gooien voor Berta
quote:
Dat zei ikquote:
ik ga een poging doenquote:
Hier staat zoveel talent!quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:48 schreef crv het volgende:
zingen ze nu allemaal vals of lijkt dat maar zo
Alleen Dean zingt goed, hij leek wel een beetje Johnny Logan qua zang net.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:48 schreef crv het volgende:
zingen ze nu allemaal vals of lijkt dat maar zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |