Ja die bewaren ze voor het laatst natuurlijkquote:
Raar accent. Wel mooi meisjequote:
Vast de laatste want die zag je in de reclame steeds, zodat we nu blijven kijkenquote:
ik begin ook moe te worden...quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:03 schreef Karina het volgende:
Het duurt nog tot 11 uur zie ik net, ik weet niet of ik dat ga volhouden.
Ik heb hetzelfde. Het is een afzie-avond vanavond.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:03 schreef Karina het volgende:
Het duurt nog tot 11 uur zie ik net, ik weet niet of ik dat ga volhouden.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Vast de laatste want die zag je in de reclame steeds, zodat we nu blijven kijken
quote:
Fins.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:04 schreef D. het volgende:
Kan iemand dat meisje vertellen dat het in het Engels moet zijn
een beetjequote:
Hoe kom je daarbij, wat een zaadnummerquote:
waarom niet Helemaal nietquote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:05 schreef artelligence het volgende:
Maurice heeft zulke grote oren, maar kan er slecht mee horen
Nou ja hij kijkt lekker wegquote:
ja das persoonlijk he ik houd dan weer niet van marianne weberquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:05 schreef Avey het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij, wat een zaadnummer
Ik vind het programma wel leuk, met de jury en zo en de line-up, maar de kandidaten bakken er niets van vanavond.quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:06 schreef crv het volgende:
[..]
ja das persoonlijk he ik houd dan weer niet van marianne weber
dit dusquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het programma wel leuk, met de jury en zo en de line-up, maar de kandidaten bakken er niets van vanavond.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:05 schreef artelligence het volgende:
Maurice heeft zulke grote oren, maar kan er slecht mee horen
Het is al die weken (maanden) al slecht maar we wisten niet beterquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat Karina zegt. Met dit belabberde niveau vandaag is er niet zoveel aan.
je bedoelt zeker ga slapenquote:
Maar elke aflevering zijn er tot nu toe wel een paar 'hoogtepunten', nu niet.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is al die weken (maanden) al slecht maar we wisten niet beter![]()
Nu wel
valentijnsdagquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:09 schreef Karina het volgende:
Wat zal dat joch gepest worden met de naam Valentijn.
Vanavond is het inderdaad heel erg treurig. Ze hebben alle slechten in deze aflevering gestopt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar elke aflevering zijn er tot nu toe wel een paar 'hoogtepunten', nu niet.
Zo zeldzaam is die naam niet hoor.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:09 schreef Karina het volgende:
Wat zal dat joch gepest worden met de naam Valentijn.
En dan verplaatsen ze het weer naar vrijdag denk ik.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanavond is het inderdaad heel erg treurig. Ze hebben alle slechten in deze aflevering gestopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |