ja als je dit kijkt, vind ik zeker dat je ook vrijdag de VoH moet kijken hoorquote:
Jaquote:
Whatquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:51 schreef Kally het volgende:
@ crv, jij hebt liever een droogloopmat?
ja en vergeet van schrik het nummer aan te passenquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
crv gelijk de lapo
[..]
ja als je dit kijkt, vind ik zeker dat je ook vrijdag de VoH moet kijken hoor
Je houdt niet van kaalquote:
Pas op he konijn anders laat ik je zelfportret hier ook zienquote:
ow op die fiets,quote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:53 schreef crv het volgende:
[..]
Pas op he konijn anders laat ik je zelfportret hier ook zien![]()
Ok dan weet ik genoegquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
Wel geweest, maar niet in de SC geloof ik
nietusquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:52 schreef D. het volgende:
[..]
Geef die jongen ff een kans, het is zijn eerste keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Welke is dat?quote:
Ja erg he.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:58 schreef PierreBetfair het volgende:
Niveau bij VOH ligt een paar duizend keer hoger dat dat kattengejank wat ik hier voorbij hoor komen. Wat is dit voor een programma
Inderdaadquote:
nou ik weet niet wat ik erger vondquote:
Die kale die nog een beetje kan dansen op de maatquote:
Ah, die kale, ik vond hem wel goedquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Die kale die nog een beetje kan dansen op de maat
Doeiquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:58 schreef PierreBetfair het volgende:
Niveau bij VOH ligt een paar duizend keer hoger dan dat kattengejank wat ik hier voorbij hoor komen. Wat is dit voor een programma
Ja broertje van Ben bij VoHquote:
Dat heb ik nog nooit gezienquote:
wel Bellatrixquote:
Jimmy of Rob?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:03 schreef Stickertje het volgende:
hoe heet die ene met dat irritante gezicht met een geruit ding aan?
quote:
ja maar dan zou ik er een eigen draai aangeven hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:06 schreef Karina het volgende:
Oh nu begrijp ik wel een beetje waarom dat dansen zo slecht gaat, als je maar 20 minuten hebt om het in te studeren.
ja maar je kunt toch op zijn minst een beetje gevoel voor ritme hebben als je probeert een popstar te zijnquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:06 schreef Karina het volgende:
Oh nu begrijp ik wel een beetje waarom dat dansen zo slecht gaat, als je maar 20 minuten hebt om het in te studeren.
Datquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:07 schreef crv het volgende:
[..]
ja maar je kunt toch op zijn minst een beetje gevoel voor ritme hebben als je probeert een popstar te zijn
Dat dan weer wel ja.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar dan zou ik er een eigen draai aangeven hoor
volgens mij zijn ze allemaal gay.quote:
Ja echt vreselijkquote:
Van Shannon geloof ikquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:08 schreef Karina het volgende:
Let the music play is sample van vroeger toch?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:08 schreef Karina het volgende:
Let the music play is sample van vroeger toch?
Dit nummer kun je alleen maar slecht zingenquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:09 schreef Karina het volgende:
Wat hebben ze allemaal, dit is ook weer zo slecht.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
In de UK is het gaygehalte nog veel hoger
Ik vond Katie helemaal nietsquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb trouwens de liveshow gekeken... die Cher vind ik helemaal niksZe was echt niet goed.
Katie
Wordt dit ergens op een zender nog gedraaid? Ik snap niet dat ik dit nu voor het eerst hoor.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:12 schreef D. het volgende:
even nagekeken, maar had het bij het juiste eind
Da's wel een lekker nummer trouwens
Die ken ik nog wel.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:12 schreef D. het volgende:
even nagekeken, maar had het bij het juiste eind
Da's wel een lekker nummer trouwens
sowiesoquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
In de UK is het gaygehalte nog veel hoger
Wat precies? deze aflevering bedoel je?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wordt dit ergens op een zender nog gedraaid? Ik snap niet dat ik dit nu voor het eerst hoor.
quote:
Volgens mij was Jeroen eruit.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Broetjes van Nick Schilder en Jeroen Post, toch?
Hoeveel MP hadden we eigenlijk???quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Dat nummer.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Wat precies? deze aflevering bedoel je?
Er is toch nog wel wat anders op tv?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik heb nog zat films om te kijken gelukkig.
wie waren die andere dan?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoor het zelden voorbij komen, dus denk ik gewoon voor jouw tijd.quote:
*nadenktquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
D. wie was MP Rood met Carwash ???? in ronde 1?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |