abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 oktober 2010 @ 22:00:15 #1
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87399959
Stelling van sommige fokkers:

Negers in Nederland zijn meestal lui, crimineel, geven niet om meisjes en behandelen hen als vuil en niet te vertrouwen.

Mijn stelling:

De meerderheid van negers in Nederland zijn gewoon goed geintegreerd, werken, behandelen meisjes net zo goed als alle andere mannen en zijn wel te vertrouwen.[/quote]

Edit: Ja ik weet, fout in TT.

Edit 2: Vader heeft iets tegen 'buitenlanders' <--- Originele topic.

[ Bericht 16% gewijzigd door Keep_Walking op 11-10-2010 08:44:51 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_87400150
En wat is de stelling ?

[ Bericht % gewijzigd door Re op 11-10-2010 08:24:53 ]
pi_87400239
Ik vind dat een stukje nationale trots bijdraagt aan de individu. Door een interraciale relatie breek je je culturele erfgoed af, een onwenselijk bijverschijnsel. Vandaar dat ik er in principe tegen ben.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
-Albert Einstein
  zondag 10 oktober 2010 @ 22:05:56 #4
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87400246
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:04 schreef Monco10 het volgende:
En wat is de stelling ?
De meerderheid van negers in Nederland zijn gewoon goed geintegreerd, werken, behandelen meisjes net zo goed als alle andere mannen en zijn wel te vertrouwen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 10 oktober 2010 @ 22:07:00 #5
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87400300
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:05 schreef Observer86 het volgende:
Ik vind dat een stukje nationale trots bijdraagt aan de individu. Door een interraciale relatie breek je je culturele erfgoed af, een onwenselijk bijverschijnsel. Vandaar dat ik er in principe tegen ben.
In other words, you are a white nationalist.

Ja, daar heb ik geen argument op tegen. Dat mag je vinden.
pi_87400387
quote:
:r
pi_87400421
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:07 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

In other words, you are a white nationalist.

Ja, daar heb ik geen argument op tegen. Dat mag je vinden.
Hmm, ik was onder de indruk dat je hier een discussie op wilde starten. Maar uit je post blijkt dat je nog steeds, net als in de andere topic, niet serieus in kan gaan op andermans argumenten en oneliners blijft spuien.

Het lijkt me verstandiger als je helemaal niets meer post, je doet afbreuk aan je eigen zaak. :')
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
-Albert Einstein
pi_87400481
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:05 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

De meerderheid van negers in Nederland zijn gewoon goed geintegreerd, werken, behandelen meisjes net zo goed als alle andere mannen en zijn wel te vertrouwen.
Dat zou ik dan nog even in de OP zetten.

Punt is, mensen hebben vooroordelen omdat bepaalde bevolkingsgroepen eruit springen wat betreft overlast, criminaliteit, ongewenst gedrag tav vrouwen, etc.
Als er feiten zijn (op basis van onderzoek) dan is het logisch dat mensen iedereen uit zo'n groep over 1 kam gaan scheren, dat is een reactie die ik volledig kan begrijpen. Dat het onterecht is is weer een heel ander verhaal.

Zoals ik vaker zeg: als alle blonde meisjes met blauwe ogen alleen maar thuis op de bank zouden zitten met hun luie reet dan zouden ze ook met de nek worden aangekeken, of ze nu zwart, wit, geel of paars zouden zijn.
  zondag 10 oktober 2010 @ 22:10:32 #9
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_87400505
quote:
Dus jij vindt dat soort met soort moet gaan? Een interraciale relatie kan moeilijk zijn maar je kunt het ook anders bekijken: het beste van beide werelden. Je kunt echt heel erg veel van elkaar leren, vind ik.
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
  zondag 10 oktober 2010 @ 22:14:09 #10
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_87400696
Al zouden er 999.999 foute negers in Nederland wonen, die éne neger waarmee TS (van het vorige topic) thuiskomt heeft daarmee nog niet iets fout gedaan. En verdient daarmee in principe een kans.
The End Times are wild
pi_87400772
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:10 schreef raebyddet het volgende:

[..]

Dus jij vindt dat soort met soort moet gaan? Een interraciale relatie kan moeilijk zijn maar je kunt het ook anders bekijken: het beste van beide werelden. Je kunt echt heel erg veel van elkaar leren, vind ik.
Op zich mee eens, maar op de langere duur verkloot je daarmee wel de raciale diversiteit. Talen en culturen beschermen we onder de noemer "verscheidenheid van culturen, een groot goed", zelfde geldt natuurlijk voor rassen. Maar ik denk dat het onvermijdelijk is.

En evolutionair gezien is t ook al niet gunstig :D .
  zondag 10 oktober 2010 @ 22:16:46 #12
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87400821
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:09 schreef Observer86 het volgende:

[..]

Hmm, ik was onder de indruk dat je hier een discussie op wilde starten. Maar uit je post blijkt dat je nog steeds, net als in de andere topic, niet serieus in kan gaan op andermans argumenten en oneliners blijft spuien.

Het lijkt me verstandiger als je helemaal niets meer post, je doet afbreuk aan je eigen zaak. :')
Nee man, jij snapt het niet. In dit specifieke geval ben jij diegene die een fout maakt.

Hij vindt dat dat er geen interraciale menging moet zijn, omdat dat het een afbreuk is van zijn erfgoed of zoiets.

Zijn ideeen zijn gebaseerd op een ideologie. Op een gevoel. Er is geen logica in zijn manier van denken. Dat is het argument dat elke white nationalist heeft:

http://en.wikipedia.org/wiki/White_nationalism

Hier, lees er maar zelf over.

Ik kan daar niet in discussie op gaan, omdat ik niks erop tegen heb. Ik vind dat mensen het recht hebben om tegen bepaalde dingen te zijn. Hij mag best tegen interraciale menging zijn.

Het enige probleem dat ik heb is wanneer mensen allerlei pseudo--wetenschappelijke en pseudo-sociale argumenten gebruiken om hun ideologie goed te maken.
pi_87400825
All man are created equal.

Er is geen enkel aspect waarom ik tegen een relatie tussen andere rassen, etnische entiteiten of iets dergelijks zou zijn.
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_87400906
quote:
.. ehm ok...

waarom breek je cultureel erfgoed af? het lijkt mij dat je je cultureel erfgoed juist verbreed/verdiept.

wat als de liefde van je leven een vrouw met een kleurtje blijkt te zijn? dan ga je toch maar voor die Nederlandse vrouw? (ervan uitgaande dat je Nederlands bent)
"the future belongs to those who believe in the beauty of their dreams"
  zondag 10 oktober 2010 @ 22:19:47 #15
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87400963
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:10 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Dat zou ik dan nog even in de OP zetten.

Punt is, mensen hebben vooroordelen omdat bepaalde bevolkingsgroepen eruit springen wat betreft overlast, criminaliteit, ongewenst gedrag tav vrouwen, etc.
Als er feiten zijn (op basis van onderzoek) dan is het logisch dat mensen iedereen uit zo'n groep over 1 kam gaan scheren, dat is een reactie die ik volledig kan begrijpen. Dat het onterecht is is weer een heel ander verhaal.

Zoals ik vaker zeg: als alle blonde meisjes met blauwe ogen alleen maar thuis op de bank zouden zitten met hun luie reet dan zouden ze ook met de nek worden aangekeken, of ze nu zwart, wit, geel of paars zouden zijn.
Het is een feit dat bijvoorbeeld Antillianen in Nederland relatief gezien meer crimineel zijn. Maar hier is nog een feit:

7.2% van alle Antillianen zijn crimineel geweest of worden verdacht van criminaliteit. Hoeveel percentage blijft er dan over die niet crimineel zijn?
pi_87401036
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:15 schreef Westerling het volgende:

[..]

Op zich mee eens, maar op de langere duur verkloot je daarmee wel de raciale diversiteit. Talen en culturen beschermen we onder de noemer "verscheidenheid van culturen, een groot goed", zelfde geldt natuurlijk voor rassen. Maar ik denk dat het onvermijdelijk is.

En evolutionair gezien is t ook al niet gunstig :D .
Ik ben het er wel mee eens dat het een beetje saai als straks iedereeeeen gemixt is, en iedereen er dus uiteindelijk soort van hetzelfde uitziet :D
pi_87401126
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:19 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Het is een feit dat bijvoorbeeld Antillianen in Nederland relatief gezien meer crimineel zijn. Maar hier is nog een feit:

7.2% van alle Antillianen zijn crimineel geweest of worden verdacht van criminaliteit. Hoeveel percentage blijft er dan over die niet crimineel zijn?
Het gaat niet om het percentage, het gaat om die groep die er het meeste uitspringt.
  zondag 10 oktober 2010 @ 22:24:26 #18
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_87401209
quote:
Er is wetenschappelijk bewezen dat interraciale koppels vaak een "sterker" nageslacht hebben omdat de "genenpool" diverser is. Ik vind dat persoonlijk een sterker argument dan geblaat over chauvinistische trots :').
pi_87401394
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:21 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:

[..]

Ik ben het er wel mee eens dat het een beetje saai als straks iedereeeeen gemixt is, en iedereen er dus uiteindelijk soort van hetzelfde uitziet :D
Dat zeker, maar gelukkig gaan wij dat niet meemaken ;).
pi_87401471
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:22 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Het gaat niet om het percentage, het gaat om die groep die er het meeste uitspringt.
Fout.

JIj beweert dat er een grote kans is dat iemand thuiskomt met een 'foute neger'. Uit dit percentage blijkt dus dat er een grotere kans is dat dit niet gebeurd.

Jij zou nu eigenlijk heel blij moeten zijn.
pi_87401547
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:27 schreef Westerling het volgende:

[..]

Dat zeker, maar gelukkig gaan wij dat niet meemaken ;).
Wij niet nee
  zondag 10 oktober 2010 @ 22:32:01 #22
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_87401616
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:29 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Helaas kan ik en de meerderheid van negers niks daaraan doen. Ja, iedereen heeft wel verhalen over de Bijlmer gehoord.

Ja, er zijn sommige keiharde en slechte negers in Nederland. Er zijn ook keiharde Nederlanders in Nederland.

In absolute getallen zal jij en jouw eventuele dochter meer kans hebben op problemen met een blanke dan met een niet blanke.
Natuurlijk niet, want ze komt maar met één blanke thuis of één neger. Niet met alle blanken tezamen.
The End Times are wild
pi_87401721
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:29 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:

[..]

Fout.

JIj beweert dat er een grote kans is dat iemand thuiskomt met een 'foute neger'. Uit dit percentage blijkt dus dat er een grotere kans is dat dit niet gebeurd.

Jij zou nu eigenlijk heel blij moeten zijn.
Als je in Nederland 10 bevolkingsgroepen zou hebben en 1 bevolkingsgroep daarvan springt eruit wat betreft criminaliteit, dan is dat de gebeten hond. Of dat nou 10 mensen zijn uit die bevolkingsgroep of de hele club. Wat snap je daar niet aan?
pi_87401777
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:30 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:

[..]

Wij niet nee
Nee en wees eerlijk, als t erop aankomt laten wij ons ook echt niet leiden door zulk soort dingen :P .
  zondag 10 oktober 2010 @ 22:35:42 #25
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_87401786
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:29 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Helaas kan ik en de meerderheid van negers niks daaraan doen. Ja, iedereen heeft wel verhalen over de Bijlmer gehoord.

Ja, er zijn sommige keiharde en slechte negers in Nederland. Er zijn ook keiharde Nederlanders in Nederland.

In absolute getallen zal jij en jouw eventuele dochter meer kans hebben op problemen met een blanke dan met een niet blanke.
Absolute getallen gelden natuurlijk niet in dit geval. Tenzij je er vanuit gaat dat elk Nederlands meisje zich keihard laat nemen en versieren door alle 8,5 miljoen mannen/jongens die in Nederland wonen.

Zie je de rij al voor je?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_87401807
Goed topic trouwens :Z
pi_87401897
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:35 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Niet waar. Blanken hebben heel veel uitvindingen die belangrijk zijn geweest van andere culturen gestolen. Egypte, Mesopotamie, China, Nubia, enz. Natuurlijk hebben blanke mensen ook heel veel dingen uitgevonden die wel nuttig zijn. Vooral de laatste eeuw. Eigenlijk alleen de laatste twee eeuwen.

Maarre... so what? Wat heb jij tot nu toe uitgevonden die de mensheid helpt? Krijg je echt een stukje zelfvertrouwen omdat je weet dat Isaac Newton ook blank was?

En verder heeft dat niks te maken met dit topic.
Nou schrijf je hier toch heel wat onzin bij elkaar hoor.

Maargoed, de laatste twee alineas zijn wel waar.
  zondag 10 oktober 2010 @ 22:39:08 #28
286493 raebyddet
pi_87401918
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:25 schreef Observer86 het volgende:

[..]

Ja leuk voor de white nationalisten. Ik zou ook overeenkomsten tussen jouw punten en [insert name]-ideologie kunnen opneoemen. Dan ben ik geen meter verder.

Dat gevoel waarover jij praat is gebaseerd op mijn eigen lange-termijn visie, gecombineerd met een verbondenheid met mijn afkomst en persoonlijke trots/ego. Dat dat gevoel bij jou ontbeert is jammer. Iedereen mag trots zijn op zichzelf en eigen geschiedenis kennen zonder daarin te overdrijven natuurlijk.
[..]

Nog meer gelul... Lees mijn posts uit de vorige topic zou ik zeggen. c_/
Hier maak je een punt. Het is helemaal niet slecht om trots op je eigen afkomst te zijn en je kinderen zo "Nederlands" mogelijk op te willen voeden, dat mag natuurlijk. Maar jij ziet iemand van een ander afkomst dus sowieso niet als optie?
  zondag 10 oktober 2010 @ 22:39:26 #29
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87401931
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:25 schreef Observer86 het volgende:

[..]

1. Ja leuk voor de white nationalisten. Ik zou ook overeenkomsten tussen jouw punten en [insert name]-ideologie kunnen opneoemen. Dan ben ik geen meter verder.

Dat gevoel waarover jij praat is gebaseerd op mijn eigen lange-termijn visie, gecombineerd met een verbondenheid met mijn afkomst en persoonlijke trots/ego. Dat dat gevoel bij jou ontbeert is jammer. Iedereen mag trots zijn op zichzelf en eigen geschiedenis kennen zonder daarin te overdrijven natuurlijk.
[..]

2. Nog meer gelul... Lees mijn posts uit de vorige topic zou ik zeggen. c_/
Ja, maar dat gevoel die je hebt is een kwestie van ideologie. Het is jouw lange-termijn visie gecombineerd met je persoonlijke trots/ego. Tja, moet ik nou je gevoel gaan veranderen?

2. Nee man, tenzij jij mijn posts gaat lezen van een totaal andere topic waar ik heel diep ging op dat onderwerp.
pi_87402043
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:34 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Als je in Nederland 10 bevolkingsgroepen zou hebben en 1 bevolkingsgroep daarvan springt eruit wat betreft criminaliteit, dan is dat de gebeten hond. Of dat nou 10 mensen zijn uit die bevolkingsgroep of de hele club. Wat snap je daar niet aan?
Waar heb ik gezegd dat ik dat niet snap? Ga je me weer vertellen wat ik wel en niet zeg?

Maar ik neem aan dat je zelf ook kan nadenken? Ik neem aan dat je zelf ook wel begrijpt dat het belachelijk is om neer te kijken op een hele bevolkingsgroep omdat een klein groepje zich misdraagt?
  zondag 10 oktober 2010 @ 22:42:39 #31
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_87402055
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:18 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:

[..]

.. ehm ok...

waarom breek je cultureel erfgoed af? het lijkt mij dat je je cultureel erfgoed juist verbreed/verdiept.

wat als de liefde van je leven een vrouw met een kleurtje blijkt te zijn? dan ga je toch maar voor die Nederlandse vrouw? (ervan uitgaande dat je Nederlands bent)
Juist. Nog nooit een relatie gehad met een Nederlandse, enkele buitenlandse meiden voor mij!
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  zondag 10 oktober 2010 @ 22:43:35 #32
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87402102
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:38 schreef Westerling het volgende:

[..]

Nou schrijf je hier toch heel wat onzin bij elkaar hoor.

Maargoed, de laatste twee alineas zijn wel waar.
Kijk, dat is het dus. Als hij onzin gaat schrijven dan ga ik ook niet serieus mijn best doen. Het is gewoon niet waar dat blanke mensen, behalve ds buskruit, alle handige dingen hebben uitgevonden die de mensheid help.

Eigenlijk werd er overal op verschillende tijdperken belangrijke uitvindingen uitgevonden. Bijvoorbeeld in Afrika waren ze heel ver ontwikkeld in geneeskunde.

Maar het is wel zo dat vanwege de kolonialisatie, dus toen blanke mensen de hele wereld hebben veroverd, heel veel invloed hebben gehad op alles in de wereld. Maar als je mij vraagt hebben ze meer slecht gedaan dan goed.
pi_87402283
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:42 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:

[..]

Waar heb ik gezegd dat ik dat niet snap? Ga je me weer vertellen wat ik wel en niet zeg?

Maar ik neem aan dat je zelf ook kan nadenken? Ik neem aan dat je zelf ook wel begrijpt dat het belachelijk is om neer te kijken op een hele bevolkingsgroep omdat een klein groepje zich misdraagt?
Omdat je met een reply komt die totaal irrelevant is.

Als een klein groepje zich misdraagt dan kan ik heel goed begrijpen dat de hele bevolkingsgroep over 1 kam wordt geschoren. Daarvan heb ik al gezegd dat dat onterecht is, maar dat de reactie wel te begrijpen is.
  zondag 10 oktober 2010 @ 22:48:41 #34
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87402333
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:35 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Absolute getallen gelden natuurlijk niet in dit geval. Tenzij je er vanuit gaat dat elk Nederlands meisje zich keihard laat nemen en versieren door alle 8,5 miljoen mannen/jongens die in Nederland wonen.

Zie je de rij al voor je?
Ja maar nog steeds.

Als een blanke meisje een willekeurige neger uitkiest, heeft ze en veel grotere kans dat ze een goede normale neger uitkiest dan een slechte.

Snap je?
pi_87402334
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:43 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Kijk, dat is het dus. Als hij onzin gaat schrijven dan ga ik ook niet serieus mijn best doen. Het is gewoon niet waar dat blanke mensen, behalve ds buskruit, alle handige dingen hebben uitgevonden die de mensheid help.

Eigenlijk werd er overal op verschillende tijdperken belangrijke uitvindingen uitgevonden. Bijvoorbeeld in Afrika waren ze heel ver ontwikkeld in geneeskunde.

Maar het is wel zo dat vanwege de kolonialisatie, dus toen blanke mensen de hele wereld hebben veroverd, heel veel invloed hebben gehad op alles in de wereld. Maar als je mij vraagt hebben ze meer slecht gedaan dan goed.
Ze hebben zeker hun invloed gehad op de wereld, maar ik zou zo gauw niet noemenswaardige dingen kunnen noemen die ze gestolen hebben. Ik weet niet of ze meer slecht gedaan hebben dan goed. Daarvoor zou je een land als voorbeeld moeten hebben dat destijds in dezelfde situatie zat maar niet gekoloniseerd is. Maar de landen die niet gekoloniseerd zijn, zijn niet gekoloniseerd omdat die al weerbaarder waren. Geen vergelijking dus. Weinig zinnigs over te zeggen.
  zondag 10 oktober 2010 @ 22:50:57 #36
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87402427
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:48 schreef Westerling het volgende:

[..]

Ze hebben zeker hun invloed gehad op de wereld, maar ik zou zo gauw niet noemenswaardige dingen kunnen noemen die ze gestolen hebben. Ik weet niet of ze meer slecht gedaan hebben dan goed. Daarvoor zou je een land als voorbeeld moeten hebben dat destijds in dezelfde situatie zat maar niet gekoloniseerd is. Maar de landen die niet gekoloniseerd zijn, zijn niet gekoloniseerd omdat die al weerbaarder waren. Geen vergelijking dus. Weinig zinnigs over te zeggen.
De schrift, Ijzer, verschillende kleine dingen die we nu niet belangrijk vinden maar toen wel heel belangrijk waren.

Maar verder ben ik wel met je eens. Alleen ben ik wel van mening dat Europeanen meer schade hebben aangebracht aan de rest van de wereld, ondanks al de goede dingen die ze hebben gedaan.
  zondag 10 oktober 2010 @ 22:51:24 #37
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_87402442
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:48 schreef Westerling het volgende:

[..]

Beste vergelijking die ik kan bedenken is Japan vs China. Waar Japan niet gekoloniseerd is, en China deels. Klopt niet helemaal, maar iets beters vind je niet denk ik...
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_87402489
Hou er toch mee op, dit worden altijd zulke kuttopics waarin blanke mannelijke fokkers met een kleine piemel zichzelf op de borst kloppen en allerlei ongefundeerde kul posten. Ga er nou niet serieus op in, maar ga wat leuks met je tijd doen.

En natuurlijk een plaatje voor alle huilies

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
know'm sayin?
word? word.
pi_87402534
quote:
Hier maak je een punt. Het is helemaal niet slecht om trots op je eigen afkomst te zijn en je kinderen zo "Nederlands" mogelijk op te willen voeden, dat mag natuurlijk. Maar jij ziet iemand van een ander afkomst dus sowieso niet als optie?
Ik heb het niet over nederlands gehad. Ik ben zelf namelijk ook geen nederlander. Maar ik vind wel dat mensen trots mogen zijn op hun cultureel erfgoed. Gelukkig geldt dat ook voor de meeste landen. (om even voorbeelden te geven: zie heel mediterraan gebied om maar even iets te noemen)

Dat krampachtige gedoe is hier uit Amerika overgewaaid.

En ja, ik zie iemand van een totaal andere afkomst niet als een optie. Niet omdat ik beter of slechter ben dan de persoon in kwestie, maar omdat ik mijn kinderen hun eigen geschiedenis kan meegeven en niet dat van half-EU zeg maar.

quote:
Ja, maar dat gevoel die je hebt is een kwestie van ideologie. Het is jouw lange-termijn visie gecombineerd met je persoonlijke trots/ego. Tja, moet ik nou je gevoel gaan veranderen?

2. Nee man, tenzij jij mijn posts gaat lezen van een totaal andere topic waar ik heel diep ging op dat onderwerp.
1. Kick je erop om het woord ideologie te gebruiken?

2. Your loss.
-Albert Einstein
  zondag 10 oktober 2010 @ 22:55:58 #40
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87402648
quote:

2. Your loss.
Wat wil je dat ik verder doe, man? Je mag van mij geen niet blanke meisje daten. Je mag ook vinden dat anderen dat ook niet zouden moeten doen.
pi_87402739
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:47 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Omdat je met een reply komt die totaal irrelevant is.

Als een klein groepje zich misdraagt dan kan ik heel goed begrijpen dat de hele bevolkingsgroep over 1 kam wordt geschoren. Daarvan heb ik al gezegd dat dat onterecht is, maar dat de reactie wel te begrijpen is.
Je spreekt jezelf al de hele dag tegen, word je er zelf niet moe van?

Als jij vindt dat het onterecht is en als we ervan uitgaan dat de meeste mensen zelf kunnen nadenken en dus ook tot deze conclusie komen (dat het onterecht is) waarom moeten we de 'reactie' dan begrijpen? Daar schiet niemand toch iets mee op?

Waarom moeten we begrijpen dat de hele bevolkingsgroep over 1 kam wordt geschoren?
pi_87402892
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:55 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat wil je dat ik verder doe, man? Je mag van mij geen niet blanke meisje daten. Je mag ook vinden dat anderen dat ook niet zouden moeten doen.
Dan zijn we het met elkaar eens. Zou het nogal raar vinden als iemand voor andere mensen ging bepalen wat ze denken of doen.
-Albert Einstein
  zondag 10 oktober 2010 @ 23:05:14 #43
286493 raebyddet
pi_87403020
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:53 schreef Observer86 het volgende:

[..]

Ik heb het niet over nederlands gehad. Ik ben zelf namelijk ook geen nederlander. Maar ik vind wel dat mensen trots mogen zijn op hun cultureel erfgoed. Gelukkig geldt dat ook voor de meeste landen. (om even voorbeelden te geven: zie heel mediterraan gebied om maar even iets te noemen)

Dat krampachtige gedoe is hier uit Amerika overgewaaid.

En ja, ik zie iemand van een totaal andere afkomst niet als een optie. Niet omdat ik beter of slechter ben dan de persoon in kwestie, maar omdat ik mijn kinderen hun eigen geschiedenis kan meegeven en niet dat van half-EU zeg maar.
[..]

2. Your loss.
Ik veroordeel je ook niet en kan best begrijpen wáárom jij vindt dat iemand van een andere afkomst geen optie is. Ik ben het er ook mee eens dat mensen best trost mogen zijn op hun eigen cultuur/afkomst. Ik ben ook trots op m'n afkomst maar ik vraag me af of cultuur het wel of niet beginnen aan een relatie met iemand van een andere afkomst, wel mag/moet bepalen. Cultuur is sowieso niet bepalend voor mij. Iemand z'n persoonlijkheid weegt veel zwaarder want ik vind dat cultuur maar een klein deel is van iemand. (Hoewel dat ook heel erg afhangt van diegene zelf en z'n cultuur/afkomst.)
pi_87403110
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:58 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf al de hele dag tegen, word je er zelf niet moe van?

Als jij vindt dat het onterecht is en als we ervan uitgaan dat de meeste mensen zelf kunnen nadenken en dus ook tot deze conclusie komen (dat het onterecht is) waarom moeten we de 'reactie' dan begrijpen? Daar schiet niemand toch iets mee op?

Waarom moeten we begrijpen dat de hele bevolkingsgroep over 1 kam wordt geschoren?
Hoezo spreek ik mezelf tegen? Jij interpretreert mijn replies verkeerd moppie.

Ik geef gewoon de verklaring waarom men iedereen over 1 kam scheert. Het is niet mogelijk voor iemand om alle leden van de bevolkingsgroep te kennen. Daarom baseert men zich op een deel van de groep en trekt daaruit conclusies die gelden voor de hele groep.
  zondag 10 oktober 2010 @ 23:09:15 #45
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87403177
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 23:07 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Ik geef gewoon de verklaring waarom men iedereen over 1 kam scheert. Het is niet mogelijk voor iemand om alle leden van de bevolkingsgroep te kennen. Daarom baseert men zich op een deel van de groep en trekt daaruit conclusies die gelden voor de hele groep.
Dat doen vooral de minder intelligente mensen.
  zondag 10 oktober 2010 @ 23:12:04 #46
286493 raebyddet
pi_87403283
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 23:07 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Een verklaring is geen excuus natuurlijk. Mensen hebben altijd hun eigen verstand nog om anderen individueel te beoordelen op zijn of haar daden.
pi_87403400
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 23:09 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik zou niet half nederland minder inteligent willen noemen aangezien jouw landgenoten gekozen hebben voor een rechts kabinet.
  zondag 10 oktober 2010 @ 23:22:10 #48
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87403643
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 23:15 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Ik zou niet half nederland minder inteligent willen noemen aangezien jouw landgenoten gekozen hebben voor een rechts kabinet.
Bedoel je op Curacao?

Die zijn ook achterlijk.
pi_87403669
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 23:12 schreef raebyddet het volgende:

[..]

Een verklaring is geen excuus natuurlijk. Mensen hebben altijd hun eigen verstand nog om anderen individueel te beoordelen op zijn of haar daden.
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 23:09 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik sta niet meer alleen. O+
pi_87403694
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 23:15 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Dit raakt echt kant nog wal hoor.

Ten eerste is t redelijk apart om half Nederland zwaar bevooroordeeld te noemen omdat we een rechts kabinet krijgen. Rechts heeft in principe weinig met vooroordelen te maken. Bovendien heb ik (door VVD te stemmen) dit kabinet mede mogelijk gemaakt terwijl ik niet achter het genoemde sta.

Ten tweede is er geen enkel probleem half Nederland minder intelligent te noemen. Het is namelijk vrij logisch dat elk land een minder intelligente helft heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')