De meerderheid van negers in Nederland zijn gewoon goed geintegreerd, werken, behandelen meisjes net zo goed als alle andere mannen en zijn wel te vertrouwen.quote:
In other words, you are a white nationalist.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:05 schreef Observer86 het volgende:
Ik vind dat een stukje nationale trots bijdraagt aan de individu. Door een interraciale relatie breek je je culturele erfgoed af, een onwenselijk bijverschijnsel. Vandaar dat ik er in principe tegen ben.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:05 schreef Observer86 het volgende:
Ik vind dat een stukje nationale trots bijdraagt aan de individu. Door een interraciale relatie breek je je culturele erfgoed af, een onwenselijk bijverschijnsel. Vandaar dat ik er in principe tegen ben.
Hmm, ik was onder de indruk dat je hier een discussie op wilde starten. Maar uit je post blijkt dat je nog steeds, net als in de andere topic, niet serieus in kan gaan op andermans argumenten en oneliners blijft spuien.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:07 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
In other words, you are a white nationalist.
Ja, daar heb ik geen argument op tegen. Dat mag je vinden.
Dat zou ik dan nog even in de OP zetten.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:05 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
De meerderheid van negers in Nederland zijn gewoon goed geintegreerd, werken, behandelen meisjes net zo goed als alle andere mannen en zijn wel te vertrouwen.
Dus jij vindt dat soort met soort moet gaan? Een interraciale relatie kan moeilijk zijn maar je kunt het ook anders bekijken: het beste van beide werelden. Je kunt echt heel erg veel van elkaar leren, vind ik.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:05 schreef Observer86 het volgende:
Op zich mee eens, maar op de langere duur verkloot je daarmee wel de raciale diversiteit. Talen en culturen beschermen we onder de noemer "verscheidenheid van culturen, een groot goed", zelfde geldt natuurlijk voor rassen. Maar ik denk dat het onvermijdelijk is.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:10 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat soort met soort moet gaan? Een interraciale relatie kan moeilijk zijn maar je kunt het ook anders bekijken: het beste van beide werelden. Je kunt echt heel erg veel van elkaar leren, vind ik.
Nee man, jij snapt het niet. In dit specifieke geval ben jij diegene die een fout maakt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:09 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Hmm, ik was onder de indruk dat je hier een discussie op wilde starten. Maar uit je post blijkt dat je nog steeds, net als in de andere topic, niet serieus in kan gaan op andermans argumenten en oneliners blijft spuien.
Het lijkt me verstandiger als je helemaal niets meer post, je doet afbreuk aan je eigen zaak.
.. ehm ok...quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:05 schreef Observer86 het volgende:
Het is een feit dat bijvoorbeeld Antillianen in Nederland relatief gezien meer crimineel zijn. Maar hier is nog een feit:quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:10 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Dat zou ik dan nog even in de OP zetten.
Punt is, mensen hebben vooroordelen omdat bepaalde bevolkingsgroepen eruit springen wat betreft overlast, criminaliteit, ongewenst gedrag tav vrouwen, etc.
Als er feiten zijn (op basis van onderzoek) dan is het logisch dat mensen iedereen uit zo'n groep over 1 kam gaan scheren, dat is een reactie die ik volledig kan begrijpen. Dat het onterecht is is weer een heel ander verhaal.
Zoals ik vaker zeg: als alle blonde meisjes met blauwe ogen alleen maar thuis op de bank zouden zitten met hun luie reet dan zouden ze ook met de nek worden aangekeken, of ze nu zwart, wit, geel of paars zouden zijn.
Ik ben het er wel mee eens dat het een beetje saai als straks iedereeeeen gemixt is, en iedereen er dus uiteindelijk soort van hetzelfde uitzietquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:15 schreef Westerling het volgende:
[..]
Op zich mee eens, maar op de langere duur verkloot je daarmee wel de raciale diversiteit. Talen en culturen beschermen we onder de noemer "verscheidenheid van culturen, een groot goed", zelfde geldt natuurlijk voor rassen. Maar ik denk dat het onvermijdelijk is.
En evolutionair gezien is t ook al niet gunstig.
Het gaat niet om het percentage, het gaat om die groep die er het meeste uitspringt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:19 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Het is een feit dat bijvoorbeeld Antillianen in Nederland relatief gezien meer crimineel zijn. Maar hier is nog een feit:
7.2% van alle Antillianen zijn crimineel geweest of worden verdacht van criminaliteit. Hoeveel percentage blijft er dan over die niet crimineel zijn?
Er is wetenschappelijk bewezen dat interraciale koppels vaak een "sterker" nageslacht hebben omdat de "genenpool" diverser is. Ik vind dat persoonlijk een sterker argument dan geblaat over chauvinistische trotsquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:05 schreef Observer86 het volgende:
Dat zeker, maar gelukkig gaan wij dat niet meemakenquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:21 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens dat het een beetje saai als straks iedereeeeen gemixt is, en iedereen er dus uiteindelijk soort van hetzelfde uitziet
Fout.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:22 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het percentage, het gaat om die groep die er het meeste uitspringt.
Wij niet neequote:Op zondag 10 oktober 2010 22:27 schreef Westerling het volgende:
[..]
Dat zeker, maar gelukkig gaan wij dat niet meemaken.
Natuurlijk niet, want ze komt maar met één blanke thuis of één neger. Niet met alle blanken tezamen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:29 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Helaas kan ik en de meerderheid van negers niks daaraan doen. Ja, iedereen heeft wel verhalen over de Bijlmer gehoord.
Ja, er zijn sommige keiharde en slechte negers in Nederland. Er zijn ook keiharde Nederlanders in Nederland.
In absolute getallen zal jij en jouw eventuele dochter meer kans hebben op problemen met een blanke dan met een niet blanke.
Als je in Nederland 10 bevolkingsgroepen zou hebben en 1 bevolkingsgroep daarvan springt eruit wat betreft criminaliteit, dan is dat de gebeten hond. Of dat nou 10 mensen zijn uit die bevolkingsgroep of de hele club. Wat snap je daar niet aan?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:29 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
[..]
Fout.
JIj beweert dat er een grote kans is dat iemand thuiskomt met een 'foute neger'. Uit dit percentage blijkt dus dat er een grotere kans is dat dit niet gebeurd.
Jij zou nu eigenlijk heel blij moeten zijn.
Nee en wees eerlijk, als t erop aankomt laten wij ons ook echt niet leiden door zulk soort dingenquote:
Absolute getallen gelden natuurlijk niet in dit geval. Tenzij je er vanuit gaat dat elk Nederlands meisje zich keihard laat nemen en versieren door alle 8,5 miljoen mannen/jongens die in Nederland wonen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:29 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Helaas kan ik en de meerderheid van negers niks daaraan doen. Ja, iedereen heeft wel verhalen over de Bijlmer gehoord.
Ja, er zijn sommige keiharde en slechte negers in Nederland. Er zijn ook keiharde Nederlanders in Nederland.
In absolute getallen zal jij en jouw eventuele dochter meer kans hebben op problemen met een blanke dan met een niet blanke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |