quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:32 schreef Albertoooo het volgende:
Daar ben ik wééééééérrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Alttijdquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:32 schreef tralalala het volgende:
Dat vingertje van Alberto als hij het zinnetje opleest.
Wat een heldquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:32 schreef tralalala het volgende:
Dat vingertje van Alberto als hij het zinnetje opleest.
Gewoon niet het allergoedkoopste boekenquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Als je mensen spreekt zijn ze altijd lovend over Turkije, maar door dit programma ben ik er niet zo zeker van..
Alberto is ook alleen in Turkije en Lloret de mar geweestquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:33 schreef teamlead het volgende:
Verrassend.... huilende hollanders in Turkije....
Dat geeft niet eens garantie volgens mij..quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:33 schreef TheKC het volgende:
[..]
Gewoon niet het allergoedkoopste boeken
Ja dacht ik ook..quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:33 schreef teamlead het volgende:ja.. zo'n kind van 9 maanden en een buggy zijn ook zó ongelofelijk zwaar......
dat jaquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
sowieso, ik begrijp het niet, met zo'n klein kind op vakantie naar zulke landen toe...![]()
Kies de eerste paar jaren toch iets dichter bij huis....
Hij draait een beetje door de laatste tijdquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:34 schreef Karina het volgende:
ALberto stookt de boel nog een beetje op.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:35 schreef teamlead het volgende:
ze hebben geen vakantiegevoel, omdat ze moeten nadenken over hoe ze hun kind van A naar B krijgen.... volgende keer toch maar een puppy nemen in plaats van een kind?
Sowieso Turkijequote:Op zondag 10 oktober 2010 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou, het zijn wel weer van die types die liever niets betalen.
En dat zeker ja. Ga lekker naar Belgie of zo met een klein kind, alsof dat kind er erg in heeft waar ze zijn.quote:
Kind lijkt het naar haar zin te hebbenquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:36 schreef teamlead het volgende:
domme.... alsof dat kind van 9 maanden ook maar iets registreert van de kindvriendelijkheid van het hotel...
Jep!quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dan maak je wel je punt duidelijk!
quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:36 schreef Albertoooo het volgende:
Heel jaar hard gewerkt voor een vakantie van ¤600
In Belgie op de camping?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
En dat zeker ja. Ga lekker naar Belgie of zo met een klein kind, alsof dat kind er erg in heeft waar ze zijn.
die onthoudt er sowieso toch niks vanquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:36 schreef teamlead het volgende:
domme.... alsof dat kind van 9 maanden ook maar iets registreert van de kindvriendelijkheid van het hotel...
Ik moest lachenquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:37 schreef Studiotje het volgende:
Dat kind zegt waar het op slaat: Bla bla bla bla..
Volgens ALberto werkt iedereen hard voor zijn vakantiequote:Op zondag 10 oktober 2010 21:36 schreef Albertoooo het volgende:
Heel jaar hard gewerkt voor een vakantie van ¤600
Brrrrrquote:
Idd.. dit vind ik het eerste overtrokken probleem bij RMV.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:38 schreef teamlead het volgende:
voor het eerst hoop ik dat de reisorganisatie Alberto en de betreffende paupers keihard uitlacht
Waarschijnlijk een verzameld bedrag van meerdere groepenquote:
dat gaat nogal, ga lekker naar Center Parcs met zo;n klein kindquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:40 schreef jeoff het volgende:
[..]
Idd.. dit vind ik het eerste overtrokken probleem bij RMV.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
groepen uit de rimboe terug
Mwoah ik heb er meer gezien hoor.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:40 schreef jeoff het volgende:
[..]
dan nog is het wel heel veel geld natuurlijk..quote:
Arrr ik was dat kutjong al vergeten bedanktquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:42 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Mwoah ik heb er meer gezien hoor.
Zoals dat ventje wat elke avond ging bidden of hij naar huis mag omdat er in zijn hotel geen animatie was
Die animatieproblemen gingen natuurlijk nergens over. Je moet niet zeiken als je zo'n goedkope vakantie boekt. Als ze iets bijbetalen hebben ze alsnog voor een schijntje een vakantie.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:40 schreef jeoff het volgende:
[..]
Shit die heb ik gemistquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:42 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Mwoah ik heb er meer gezien hoor.
Zoals dat ventje wat elke avond ging bidden of hij naar huis mag omdat er in zijn hotel geen animatie was
quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:44 schreef tralalala het volgende:
Denk niet dat Rob de laatste 2 afleveringen nog in het buitenland komt.
Ik krijg alleen maar irritante adsquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:43 schreef tralalala het volgende:
Voor de mensen die het vorige week niet gezien hadden, dit is Stressvakantie:
http://vtm.be/stressvakantie/vrouw-flipt-in-stressvakantie
En waarschijnlijk jankt dat kind nog in het vliegtuig ook.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:44 schreef Weriade het volgende:
Komop, een kindvriendelijk verblijf verlangen terwijl je op vakantie bent met een baby, heb je sowieso al geen ruk aan. Nog naast het feit dat, zoals hier al vermeld staat, het gewoon belachelijk is om met een baby zo ver weg te gaan op "vakantie" (en klagen dat ze niet kunnen ontspannen met een baby).
Werk jij toevallig bij D-Reizen?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:44 schreef Weriade het volgende:
Komop, een kindvriendelijk verblijf verlangen terwijl je op vakantie bent met een baby, heb je sowieso al geen ruk aan. Nog naast het feit dat, zoals hier al vermeld staat, het gewoon belachelijk is om met een baby zo ver weg te gaan op "vakantie" (en klagen dat ze niet kunnen ontspannen met een baby).
jammer, had graag nog een Engels sprekende Rob gezienquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:44 schreef tralalala het volgende:
Dat dikke kutkind met hemd aan ja.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat was toch die ADHD gozer in de schommel?
Nee, hij mag niet meer zekerquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:44 schreef tralalala het volgende:
Hij is tenminste 1x in Portugal geweestquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:44 schreef tralalala het volgende:
Hier werkt het primaquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar irritante ads
eenschquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:44 schreef Weriade het volgende:
Komop, een kindvriendelijk verblijf verlangen terwijl je op vakantie bent met een baby, heb je sowieso al geen ruk aan. Nog naast het feit dat, zoals hier al vermeld staat, het gewoon belachelijk is om met een baby zo ver weg te gaan op "vakantie" (en klagen dat ze niet kunnen ontspannen/genieten omdat ze met de baby bezig moeten zijn).
Ja dat verwende nest met die ouders die hem niet in de hand konden houden.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:45 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Dat dikke kutkind met hemd aan ja.
Zou Alberto toch ook moeten lukken.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:45 schreef dronkeykong het volgende:
Stressvakantie vind ik persoonlijk wel goed uit bedacht met verborgen camera etc.
wie wat waar?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:45 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Dat dikke kutkind met hemd aan ja.
Eensquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:44 schreef Weriade het volgende:
Komop, een kindvriendelijk verblijf verlangen terwijl je op vakantie bent met een baby, heb je sowieso al geen ruk aan. Nog naast het feit dat, zoals hier al vermeld staat, het gewoon belachelijk is om met een baby zo ver weg te gaan op "vakantie" (en klagen dat ze niet kunnen ontspannen/genieten omdat ze met de baby bezig moeten zijn).
quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ga er vantussen mensenFijne avond nog!
dat was brabo'squote:
heb die aflevering niet gezienquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die het nieuws mocht vertellen aan zijn ouders.
Nee want dan moet hij een zwarte knoopje hebben, en ik zie hem enkel met felle kleurtjes lopen, dus dan valt het meteen op hèquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zou Alberto toch ook moeten lukken.
wanneer uitgezonden? is weer een goed sog excuusquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Was een van de beter afleveringen.
Inderdaadquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:50 schreef Karina het volgende:
Kindvriendelijk heeft trouwens totaal niets met heuvels te maken, vraag dan om een invalidevriendelijk hotel.
En dit.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:50 schreef Karina het volgende:
Kindvriendelijk heeft trouwens totaal niets met heuvels te maken, vraag dan om een invalidevriendelijk hotel.
Een die niet zeikt om wat heuvelsquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:50 schreef dronkeykong het volgende:
Kindvriendelijk toch, laat de buggy los heb je een goede reden om een nieuw kind te maken
Dat is standaardquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:51 schreef tralalala het volgende:
[..]
En heel veel dubbele beelden. [ afbeelding ]
Inderdaad jaquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:51 schreef teamlead het volgende:
dat arme kind... heb je je tv-debuut, is het omdat je ouders een stel zeiksnorren zijn....
Wanneer maak je een fout in dit geval?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:52 schreef teamlead het volgende:
is toch een redelijk voorstel? Als zij zelf een fout hebben gemaakt, moeten ze het zelf betalen.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:52 schreef WcPot het volgende:
[TV SC #81][SBS] Alberto zoekt een kind vriendelijk hotel.
All inclusive natuurlijk...quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:52 schreef Karina het volgende:
Ze hebben geen euro meer! Kunnen ze ook niet meer eten dus.
Dat bedrijf wil nog ff 600 euro fiksenquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wanneer maak je een fout in dit geval?
Lijkt me ook.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat bedrijf wil nog ff 600 euro fiksen
als je denkt dat kindvriendelijk betekent dat het hotel geen trappen of hellingen heeft. Als blijkt uit de foto's in de folder dat dit hotel op een berg staatquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wanneer maak je een fout in dit geval?
Het wordt steeds ergerquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:54 schreef Cassius het volgende:
Nou slotje, klaar. Hoe hebben ze dit tot de helft van het programma weten op te rekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |