Klopt, elke loc heeft wel last van kinderziektes, maar bij de 13 duurde het toch wel lang..quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:18 schreef Duvel het volgende:
Alstom heeft trouwens ook een partij gezeik gehad met de Reeks 13.
preciesquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:31 schreef Duvel het volgende:
Gelukkig was ik ff niet in de buurt van een spoorlijn vandaag.
Ik vind het sowieso een hele prestatie dat Stadler, door het ontwikkelen van een goed doordacht en goed uitgevoerd LightRail-concept, als relatief kleine fabrikant nu blijkbaar tot de 'big 5' gerekend wordt. Ik mag dat altijd wel.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:03 schreef James1988 het volgende:
Het lijkt er haast op dat van de 'big 5' alleen Alstom en Stadler nog redelijk goede performance opleveren...
idd, dik pak sneeuw hier in de regioquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:21 schreef dennistd het volgende:
Vandaag nog even een aantal foto's gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tijd voor 12V "sigarettenaansteker" aansluitingen op treinen en fietsen?quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh trouwens, ik heb dus vanochtend om half tien de HTC van de lader af gehaald, helemaal vol, en ik heb nog geen 4 uur dat MyTracks aan gehad. Ik kom net rond half zeven thuis en de accu is dus SCHOON leeg
Er zijn al stopcontacten in ICMm, ICRm en V-IRM 95xx (de nieuwst gebouwde viertjes).quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Tijd voor 12V "sigarettenaansteker" aansluitingen op treinen en fietsen?
Extra accu bestellen. Of een extra grote capacitieit nemen. Al hebben die het nadeel ook extra volume te hebben. Voor mijn G1 is er zoiers beschikbaar, wordt geleverd met een extra achterkantje want je foon wordt er een cm dikker van.quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:42 schreef JDude het volgende:
[..]
quote:Geen treinverkeer mogelijk tussen Amsterdam C-Schiphol
Oorzaak
Tussen Amsterdam C en Leiden C rijden geen treinen door een brandmelding.
Verwachting
De verstoring is naar verwachting rond 10:00 uur verholpen.
De extra reistijd is meer dan 60 min.
Reisadvies
Wat feestelijk! Maak eens foto's?quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Hee, perror 8 en 9 in Arnhem is weg! Zijn ze de nieuwe overkapping aan het maken
Ja, wat een mooi gat is het geworden hè?quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Hee, perror 8 en 9 in Arnhem is weg! Zijn ze de nieuwe overkapping aan het maken
De DE-II 186 van Historisch Streekvervoer Achterhoek heeft gisteren roestgereden op Ede-Barneveld.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik zag gister een BK 186 rijden tussen Zevenaar en Doetinchem.![]()
Er zat niemand in, dus het was waarschijnlijk gewoon een showritje ofzo.
Dat bracht me wel op het idee dat ze die misschien kunnen inzetten om het tekort aan treinstellen op dat traject in te zetten.
Maar toen bedacht ik me dat dat vast niet mag omdat je de deuren tijdens het rijden open kunt maken.
Dat waren deze treinen toch? Weet iemand dat?
Ik had best een hoop 220V stopcontacten. Want 1e klas. Toch maar de lader mee volgende keer?quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Ah, dus hij was weer op weg naar de stal.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:20 schreef dennistd het volgende:
[..]
De DE-II 186 van Historisch Streekvervoer Achterhoek heeft gisteren roestgereden op Ede-Barneveld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |