Niets te klagen gehadquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:55 schreef Remco026 het volgende:
Maar het was wel leuk gisteravond maitje?
Dan moet je niet gaan zeggen dat je een keer niet uit was en er allemaal gevechten uitbraken.. bedoel, als je wel was uitgeweest in Leusden had je er ook niets van mee gekregenquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:33 schreef Vronsky het volgende:
[..]
..ik ga ook nooit uit in Amersfoort.![]()
Als ik hier lokaal blijf is het in de pub in Leusden.
Ja was zeker gezellig, volgende keer moet je ook komenquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:17 schreef Maitje het volgende:
Compliment Rave, eindelijk een keer een leuke TT
[..]
Niets te klagen gehad.
Jij ook leuk gehad bij Lotuss en ER?
Woehahaha nu je het zegt!!quote:
Fijn dat het gezellig was. Misschien komt het er wel een keer van, you never knowquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:57 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Ja was zeker gezellig, volgende keer moet je ook komen
Ik ook nietquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:56 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Helaas welGeen zin om morgen weer te werken...
Laatste stukje gezien... zal morgen ff kijken of ik het kan vinden bij uitzending gemist.quote:
Jongens/militairen die in afghanistan hebben gezeten en wat ze daar hebben meegemaakt met beelden die zijn opgenomen via amateur videocamera.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat was er op dan? Zit net Machete te kijken.
Hahaha, lekkere machofilmavondquote:Op maandag 11 oktober 2010 00:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Neuh, na Machete zit ik nu Predators te kijken...
Ik moet een soort onderzoeksvoorstel en een inleiding van het onderzoek zelf schrijven. Dus dat is literatuuronderzoek doen en schrijvenquote:Op maandag 11 oktober 2010 01:24 schreef m.k het volgende:
is dat echt zoals je het zegt, artikelen lezen en schrijven? moet je dat ook echt doen?
Balen!quote:Op maandag 11 oktober 2010 07:21 schreef demspec het volgende:
Sta al sinds de afrit in de file richting oirschot. Wat een doffe ellende.
Alleen nog maar reaguren in de foto-topics.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:27 schreef EllaN het volgende:
Mogen er dan geen vrouwen meer in DEF komen, tenzij ze jullie komen plezieren?
Heb tussen 7 en 8 moeten melden om daarna tot half 10 maar een beetje van die selecta rotzooi te zuipen omdat er geen lokaal vrij is.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:10 schreef m.k het volgende:
je moet ook geen hete koffie drinken tijdens het rijden
Integendeel..quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:27 schreef EllaN het volgende:
Mogen er dan geen vrouwen meer in DEF komen, tenzij ze jullie komen plezieren?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:23 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Integendeel..
Als mod ben ik politiek correct bezig dus zal er ruimte voor jou en alle andere (liefst vrouwelijke) burgers blijven!
Er komt juist meer ruimte bij wat betreft discussies omdat er dan een superaantrekkelijke mod is die bewezen heeft met fundamentele argumenten aan te kunnen komen in serieuze discussies (die ook nog eens lekker is).
Je zou natuurlijk ook gewoon even melding kunnen maken van je verzoek in de FB van DEF.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:20 schreef Rave_NL het volgende:
MODS VERANDER DE TT NAAR 42!!
Luie donders!
Alleen doordeweeks en in het weekend.quote:
Dat zou ik kunnen doen, maar dat zou betekenen dat ik lui moet gaan activeren om iets voor elkaar te krijgen, terwijl je op z'n minst mag verwachten dat een moderator de topics meeleest, of op z'n minst een keer in de zoveel tijd van zich laat horen..quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook gewoon even melding kunnen maken van je verzoek in de FB van DEF.
Eensch.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:36 schreef Rave_NL het volgende:
Dat zou ik kunnen doen, maar dat zou betekenen dat ik lui moet gaan activeren om iets voor elkaar te krijgen, terwijl je op z'n minst mag verwachten dat een moderator de topics meeleest, of op z'n minst een keer in de zoveel tijd van zich laat horen..
En als dat vanwege bepaalde verplichtingen, laten we zeggen de Frontpage, betekend dat je laatste post op jouw subforum alweer 2 maanden geleden is, dan mag je je wat mij betreft wel achter je oren krabben...
quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Alleen doordeweeks en in het weekend.
[..]
Had je nou een nieuwe Crib gevondenquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Gvd zeg, wel weer ff wennen aan dat Nederlandse weer. Het is fris!!!! Maar gelukkig schijnt de zon.
Hehehe ja, een studio in Breda, naast vlakbij club "de Reperbaan" whehehequote:Op maandag 11 oktober 2010 12:58 schreef EllaN het volgende:
[..]
Had je nou een nieuwe Crib gevonden? Dan woon je voortaan bij me in de buurt
.
quote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:39 schreef Vronsky het volgende:
[..]
![]()
Verhuis naar het noorden, hier is alles beter.
We moeten de maas en de waal gewoon weer lekker hun gang laten gaan, dan zijn we ook van deze discussie af.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
![]()
Alles boven Zuid-Holland, Utrecht, Noord Brabant en Gelderland moeten ze afsteken!!
* Vronsky woont in Utrechtquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
![]()
Alles boven Zuid-Holland, Utrecht, Noord Brabant en Gelderland moeten ze afsteken!!
Effe dimmen ja!quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:55 schreef Vronsky het volgende:
[..]
* Vronsky woont in Utrecht
Dat volk daar boven utrecht.. daar praat ik niet mee.
Oirschot de beste!quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:22 schreef Vortix het volgende:
[..]
Effe dimmen ja!
Hoewel ik over een paar maanden wel weer naar de diamant van zuiden ga verhuizen...
Verdomd dichtbij. Andere kant van Eindhoven zo'n beetje en dan lekker op en neer pendelen naar Bredaquote:
Oer de Tsjonger hâld de beskaving op!quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
![]()
Wel een leuk spel trouwensquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:11 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Leugens! Jij bent maffia, dat zijn de nieuwelingen altijd!
Ik heb geen tijd om actief mee te spelen..quote:
Boefje!quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd om actief mee te spelen..
Maar vooral nu het grote ontkennen en zwartmaken is begonnen is het leuk ja..
Vorig potje was ik langstlevende maffia met nog maar 4 dorp over...
quote:
Inloggen betekent natuurlijk nog meer spam op de deurmat.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:35 schreef Vronsky het volgende:
http://www.werkenbijdelan(...)php?paging=1#aid=651
Dat viva verhaal.
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |