quote:Op zondag 10 oktober 2010 09:57 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
[..]
![]()
Sorry, ik vind het lachwekkend.
Doe je dat niet dan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:26 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ja, ik mag dat dus niet.. Want ze zijn bang dat ik met jan en alleman naar bed ga ofzo.
overbezorgde ouders. it's a dissease!quote:
Aan de ene kant is 't wel fijn, beter dan ouders die nietteens een beetje bezorgd zijn.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:38 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
overbezorgde ouders. it's a dissease!
Het verhoogt je cute factor! als je de juiste type bent danquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:58 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik vind het een stom vestje met streepjes.
Zo'n ding staat mij gewoon niet, ik vind het een vreselijke vest. :quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Het verhoogt je cute factor! als je de juiste type bent dan
true true. maar ze moeten denk ik hun bezorgd/onbezorgdheids blans een beetje aanpassen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:39 schreef Blushed het volgende:
[..]
Aan de ene kant is 't wel fijn, beter dan ouders die nietteens een beetje bezorgd zijn.
Kan en niemand dwingt je. maar hoe zie je er eigenlijk uit?quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:42 schreef Blushed het volgende:
[..]
Zo'n ding staat mij gewoon niet, ik vind het een vreselijke vest. :
Mijn ouders hebben geen geloof.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
true true. maar ze moeten denk ik hun bezorgd/onbezorgdheids blans een beetje aanpassen.
trouwens, geef jij zelf op de een of andere manier aanleding dat je ouders zo bezorgd doen. of zijn zij zwaar christelijk?
M'n vriendinnen vinden hem raar, omdat hij van meiden dingen houd. En dan gaan ze hem daarmee pesten. (:quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:52 schreef YellowBlacks het volgende:
Vraag een vriendin mee, misschien dat het dan wel mag.
Nee precies, waarom zou je daar een maand mee wachten?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:36 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ookal heb ik een vriend waar ik stapel op ben, ik ga niet na 1 maand seks hebben?
Ik heb al een afspraak met mn moeder, volgende x mag hij hier slapen op een andere kamer. c:quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:07 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
Zijn al die adviezen die tot nu toe gegeven zijn niet gelukt?
Dan kan hij je alsnog niet neuken. Waarom slaap je niet bij hem?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:07 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik heb al een afspraak met mn moeder, volgende x mag hij hier slapen op een andere kamer. c:
Ik wil hem nietteens neuken, en ik slaap niet bij hem omdat mn ouders dat niet vertrouwenquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dan kan hij je alsnog niet neuken. Waarom slaap je niet bij hem?
Het is dus gewoon een homo ! vertel dat je ouders danquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:56 schreef Blushed het volgende:
[..]
M'n vriendinnen vinden hem raar, omdat hij van meiden dingen houd. En dan gaan ze hem daarmee pesten. (:
Ik had laatst met hem afgesproken, was mn vriendin niet blij mee. Nahja, ik weet dat het niks word tussen mij en hem, we verschillen best erg. Mischien blijven we wel vrienden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 01:22 schreef Floxcie het volgende:
Blushed, ik kan me herinneren dat ik drie weken geleden een meisje leuk vond en jij destijds een jongen. Hoe is het daarmee afgelopen of is dit dezelfde jongen?
Omdat hij een goede vriend is.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:03 schreef Panzermaus het volgende:
Ik snap hier niets meer van, Blushed. Waarom zou jij als 15-jarig meisje willen gaan slapen bij een jongen die niet eens je vriend is? Ik snap de bezorgdheid van je ouders heel goed.
Allang verteld, maar ze denken dat hij meer wilt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Maak dat ze op een andere manier duidelijk dan?
Dat wil hij ook en ik vind je behoorlijk naief nu.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:10 schreef Blushed het volgende:
[..]
Allang verteld, maar ze denken dat hij meer wilt.
En dan ruzie met m'n ma.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:29 schreef VersusPascal het volgende:
Laat een pakje condooms slingeren in je kamer.
Ik ben goedgelovig ja.. Maar hij is zo lief, en ik kan alles aan hem vertellen en hij verteld mij ook alles daarom vertrouw ik hem.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:34 schreef Panzermaus het volgende:
TS, wat ik er nog over kwijt wil is dat jij je meer zorgen moet maken over die 'vriend' van je, dan over je ouders.
Die vriend wil namelijk niets anders dan jouw op een subtiele manier raken, zodat hij achteraf kan zeggen dat het 'vanzelf' ging en hij niets gepland had. En jij bent naief genoeg om dat te geloven.
Ja, jongens luisteren altijd terwijl ze denken hoe diep hij je aan het nemen is in zijn gedachten.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:43 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik ben goedgelovig ja.. Maar hij is zo lief, en ik kan alles aan hem vertellen en hij verteld mij ook alles daarom vertrouw ik hem.
Snap ik, en dat je daarom toenadering tot hem wil zoeken is ook begrijpelijk. Maar ben je nu werkelijk zó goedgelovig, dat je niet inziet dat hij wil neuken nu? Ik bedoel, wat zou het anders voor meerwaarde voor hem hebben dat jij bij hem blijft slapen. In zijn eentje valt hij ook wel in slaap hoor, daar heeft hij geen gezelschap voor nodig.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:43 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik ben goedgelovig ja.. Maar hij is zo lief, en ik kan alles aan hem vertellen en hij verteld mij ook alles daarom vertrouw ik hem.
Dus eingelijk, kan ik beter helemaal geen jongens vertrouwen? Ja, alleen homo's.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:46 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Ja, jongens luisteren altijd terwijl ze denken hoe diep hij je aan het nemen is in zijn gedachten.
Jongens willen vaak maar 1 ding met een meisje, of zijn homo!
Jep!quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:47 schreef Blushed het volgende:
[..]
Dus eingelijk, kan ik beter helemaal geen jongens vertrouwen? Ja, alleen homo's.
What the fuck is dat nou voor een opmerking jongquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:46 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Ja, jongens luisteren altijd terwijl ze denken hoe diep hij je aan het nemen is in zijn gedachten.
Jongens willen vaak maar 1 ding met een meisje, of zijn homo!
Met een wat te maken?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:48 schreef zoalshetis het volgende:
waarom krijg ik het gevoel hier met een viswijfje adept te maken te hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |