Omdat hij een goede vriend is.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:03 schreef Panzermaus het volgende:
Ik snap hier niets meer van, Blushed. Waarom zou jij als 15-jarig meisje willen gaan slapen bij een jongen die niet eens je vriend is? Ik snap de bezorgdheid van je ouders heel goed.
Allang verteld, maar ze denken dat hij meer wilt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Maak dat ze op een andere manier duidelijk dan?
Dat wil hij ook en ik vind je behoorlijk naief nu.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:10 schreef Blushed het volgende:
[..]
Allang verteld, maar ze denken dat hij meer wilt.
En dan ruzie met m'n ma.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:29 schreef VersusPascal het volgende:
Laat een pakje condooms slingeren in je kamer.
Ik ben goedgelovig ja.. Maar hij is zo lief, en ik kan alles aan hem vertellen en hij verteld mij ook alles daarom vertrouw ik hem.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:34 schreef Panzermaus het volgende:
TS, wat ik er nog over kwijt wil is dat jij je meer zorgen moet maken over die 'vriend' van je, dan over je ouders.
Die vriend wil namelijk niets anders dan jouw op een subtiele manier raken, zodat hij achteraf kan zeggen dat het 'vanzelf' ging en hij niets gepland had. En jij bent naief genoeg om dat te geloven.
Ja, jongens luisteren altijd terwijl ze denken hoe diep hij je aan het nemen is in zijn gedachten.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:43 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik ben goedgelovig ja.. Maar hij is zo lief, en ik kan alles aan hem vertellen en hij verteld mij ook alles daarom vertrouw ik hem.
Snap ik, en dat je daarom toenadering tot hem wil zoeken is ook begrijpelijk. Maar ben je nu werkelijk zó goedgelovig, dat je niet inziet dat hij wil neuken nu? Ik bedoel, wat zou het anders voor meerwaarde voor hem hebben dat jij bij hem blijft slapen. In zijn eentje valt hij ook wel in slaap hoor, daar heeft hij geen gezelschap voor nodig.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:43 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik ben goedgelovig ja.. Maar hij is zo lief, en ik kan alles aan hem vertellen en hij verteld mij ook alles daarom vertrouw ik hem.
Dus eingelijk, kan ik beter helemaal geen jongens vertrouwen? Ja, alleen homo's.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:46 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Ja, jongens luisteren altijd terwijl ze denken hoe diep hij je aan het nemen is in zijn gedachten.
Jongens willen vaak maar 1 ding met een meisje, of zijn homo!
Jep!quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:47 schreef Blushed het volgende:
[..]
Dus eingelijk, kan ik beter helemaal geen jongens vertrouwen? Ja, alleen homo's.
What the fuck is dat nou voor een opmerking jongquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:46 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Ja, jongens luisteren altijd terwijl ze denken hoe diep hij je aan het nemen is in zijn gedachten.
Jongens willen vaak maar 1 ding met een meisje, of zijn homo!
Met een wat te maken?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:48 schreef zoalshetis het volgende:
waarom krijg ik het gevoel hier met een viswijfje adept te maken te hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |