Dat eerste al gezegt, ze zeiden : ja van het een komt het ander blablabla.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:15 schreef 92Merel het volgende:
Zeg dat het een gewone vriend is, dat je niks in hem ziet, dat je niet snapt wat nou het verschil is tussen logeren met een vriend of met vriendinnen en wat je zegt, als jullie seks zouden willen hebben, dat dat ook overdag kan.
Dan het tweede nog even meldenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:16 schreef Blushed het volgende:
[..]
Dat eerste al gezegt, ze zeiden : ja van het een komt het ander blablabla.
Stel ze ff gerust dat ze de komende tijd geen opa en oma worden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:16 schreef Blushed het volgende:
[..]
Idd, zeg dat je voorlopig nog helemaal geen seks wil hebben.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Stel ze ff gerust dat ze de komende tijd geen opa en oma worden.
Dat is waarschijnlijk alles wat ze willen horen.
Wil ik zowieso niet, en allang gezegt. Hun : Ja, van het een komt het ander en voor je het weet loop je met een kind in je buik.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Idd, zeg dat je voorlopig nog helemaal geen seks wil hebben.
Heb je ze al uitgelegd dat je niet zomaar struikelt en op een piemel valt?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:21 schreef Blushed het volgende:
[..]
Wil ik zowieso niet, en allang gezegt. Hun : Ja, van het een komt het ander en voor je het weet loop je met een kind in je buik.
Ben je zo onverantwoordelijk geweest dan??quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:21 schreef Blushed het volgende:
[..]
Wil ik zowieso niet, en allang gezegt. Hun : Ja, van het een komt het ander en voor je het weet loop je met een kind in je buik.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke doei.
nee grapje, tsja ik mocht op mn 15e gewoon bij m'n vriendje blijven slapen dus idunno
moeilijke leeftijd, ook voor je ouders, je bent geen kind meer maar in hun ogen nog lang geen volwassene.quote:
Ja, hij is best vaak hier in huis geweest.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
moeilijke leeftijd, ook voor je ouders, je bent geen kind meer maar in hun ogen nog lang geen volwassene.
Kennen je ouders de jongen in kwestie? maakt het misschien makkelijker om ze te overtuigen
dan gaat het zo" welke vriendin dan?, mag ik haar moeder even spreken"quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:38 schreef 92Merel het volgende:
Liegen is altijd een optie, zeg dat een vriendin ook blijft logeren
Dr is zowieso bijna geen kans op zwangerschap als ik het ga doen, en ik ben nietteens vanplan om het te doen. c:quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:43 schreef aarsschimmel het volgende:
Zeg dat je het alleen anaal zal doen dus geen kans op zwangerschap!
Kom gelijk met het voorstel om aan de pil te gaan, dan word je sowieso niet zwangerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:44 schreef Blushed het volgende:
[..]
Dr is zowieso bijna geen kans op zwangerschap als ik het ga doen, en ik ben nietteens vanplan om het te doen. c:
Hij is een hele goede vriend, en we willen vanavond nog uit enzo, en hij woont dichterbij.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom wil je zo graag bij een jongen logeren als je niets met hem hebt of wilt hebben?
Gaan jullie in pyjama spannende verhaaltjes tegen elkaar vertellen?
of een lesboquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:48 schreef Disko.Krali het volgende:
Zeg dat je al zwanger bent dus dat het niks uitmaakt.
Kan hij anders niet eerst bij jou logeren? Dan wennen je ouders alvast.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:51 schreef Blushed het volgende:
[..]
Hij is een hele goede vriend, en we willen vanavond nog uit enzo, en hij woont dichterbij.
Je kan toch uitgaan zonder bij hem te logeren? Desnoods kunnen je ouders je ophalen aangezien ze kritisch zijn over het voorstel.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:51 schreef Blushed het volgende:
[..]
Hij is een hele goede vriend, en we willen vanavond nog uit enzo, en hij woont dichterbij.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:48 schreef Disko.Krali het volgende:
Zeg dat je al zwanger bent dus dat het niks uitmaakt.
wil je m neuken?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:16 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik ben géen slet, ik zoen niet met jan en alleman, ik vind niet jan en alleman leuk, ik kleed me niet als een slet. EN ik wil gewoon bij mn beste vriend slapen man. En ik heb het al met mn ouders besproken, volgende x als we uitgaan dan mag hij hier wel blijven slapen, dan halen ze ons op en mag hij op een andere kamer slapen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:20 schreef VersusPascal het volgende:
Ik snap je ouders en vind het erg slecht gedrag als je je ouders niet snapt, als je een echte slet wilt zijn slaap je bij elke jongen die je maar kent!
Succes in de toekomst!
Dat zegt elke slet over zichzelf! En komop die reactie al, je klinkt echt als een 12 jarige puber, had je als je mijn kind was niet eens nog een stap buiten straat laten lopen tot je een beetje volwassen bent!quote:
Ik heb al een afspraak, ga vanavond ook nietmeer uit. Volgende x wel, en dan mag hij op een andere kamer slapen. En wie zegt dat ik uberhaupt seks wil hebben, ik ben 15 en persoonlijk vind ik dat te jong om seks te hebben.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk dat het mag als je je ouders afspraken laat maken met de ouders van die vriend jou. Dus bijvoorbeeld dat de slaapkamerdeur open blijft.
Maar je moet niet naar je ouders gaan en rechtuit vragen: Mag ik bij die jongen logeren? Dan moet je vragen. Mag ik bij die jongen logeren, dan houden we de slaapkamerdeur de hele tijd open of dan slapen we in aparte kamers.
Elke ouder zou nee zeggen. Dat zou ik ook doen als ik een ouder was van een 15-jarig meisje. No way dat ik haar seks zou laten hebben.
Ik zou het bij strelen laten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:31 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik heb al een afspraak, ga vanavond ook nietmeer uit. Volgende x wel, en dan mag hij op een andere kamer slapen. En wie zegt dat ik uberhaupt seks wil hebben, ik ben 15 en persoonlijk vind ik dat te jong om seks te hebben.
Ja, ik ben maagd. En dat blijf ik ook nog wel even. Ik wil mijn 1e x niet verspillen aan iemand. Ik wil gewoon echt een leuk iemand vinden, waarmee ik mn 1ex wil beleven. Ook vind ik 15 persoonlijk te jong om seks te hebben.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:31 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Dat zegt elke slet over zichzelf! En komop die reactie al, je klinkt echt als een 12 jarige puber, had je als je mijn kind was niet eens nog een stap buiten straat laten lopen tot je een beetje volwassen bent!
Zeker nog maagd?
Post eens jouw hyves profiel, dan beoordelen wij wel of je oud genoeg bent om seks te hebben.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:31 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik heb al een afspraak, ga vanavond ook nietmeer uit. Volgende x wel, en dan mag hij op een andere kamer slapen. En wie zegt dat ik uberhaupt seks wil hebben, ik ben 15 en persoonlijk vind ik dat te jong om seks te hebben.
Waarom zou ik mijn profiel hier posten? Ik ben 15, en dat vind ik té jong om seks te hebben.. wat anderen daar van vinden dat maakt mij niks uit.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Post eens jouw hyves profiel, dan beoordelen wij wel of je oud genoeg bent om seks te hebben.
Haha, wordt volwassen meid, alle 15 jarige sletjes proberen volwassen te klinken maar falen eerder hard dan wat ze eigenlijk willen zijn. Als jij een vriend krijgt waar je stapel op bent, geef ik je nog 1 maand dat je nog maagd ben!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:33 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ja, ik ben maagd. En dat blijf ik ook nog wel even. Ik wil mijn 1e x niet verspillen aan iemand. Ik wil gewoon echt een leuk iemand vinden, waarmee ik mn 1ex wil beleven. Ook vind ik 15 persoonlijk te jong om seks te hebben.
Maar je probeert wel een indruk op andere te geven om te laten zien hoe je wel niet bent. Net als gothics, ze willen doen alsof het niks boeit wat iemand van ze vind, maar dat blijven ze 1000x herhalen waardoor het ze toch wat boeit!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:35 schreef Blushed het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn profiel hier posten? Ik ben 15, en dat vind ik té jong om seks te hebben.. wat anderen daar van vinden dat maakt mij niks uit.
Ookal heb ik een vriend waar ik stapel op ben, ik ga niet na 1 maand seks hebben?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:35 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Haha, wordt volwassen meid, alle 15 jarige sletjes proberen volwassen te klinken maar falen eerder hard dan wat ze eigenlijk willen zijn. Als jij een vriend krijgt waar je stapel op bent, geef ik je nog 1 maand dat je nog maagd ben!
Dan heb je een laag libidoquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:36 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ookal heb ik een vriend waar ik stapel op ben, ik ga niet na 1 maand seks hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |