Dat eerste al gezegt, ze zeiden : ja van het een komt het ander blablabla.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:15 schreef 92Merel het volgende:
Zeg dat het een gewone vriend is, dat je niks in hem ziet, dat je niet snapt wat nou het verschil is tussen logeren met een vriend of met vriendinnen en wat je zegt, als jullie seks zouden willen hebben, dat dat ook overdag kan.
Dan het tweede nog even meldenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:16 schreef Blushed het volgende:
[..]
Dat eerste al gezegt, ze zeiden : ja van het een komt het ander blablabla.
Stel ze ff gerust dat ze de komende tijd geen opa en oma worden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:16 schreef Blushed het volgende:
[..]
Dat eerste al gezegt, ze zeiden : ja van het een komt het ander blablabla.
Idd, zeg dat je voorlopig nog helemaal geen seks wil hebben.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Stel ze ff gerust dat ze de komende tijd geen opa en oma worden.
Dat is waarschijnlijk alles wat ze willen horen.
Wil ik zowieso niet, en allang gezegt. Hun : Ja, van het een komt het ander en voor je het weet loop je met een kind in je buik.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Idd, zeg dat je voorlopig nog helemaal geen seks wil hebben.
Heb je ze al uitgelegd dat je niet zomaar struikelt en op een piemel valt?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:21 schreef Blushed het volgende:
[..]
Wil ik zowieso niet, en allang gezegt. Hun : Ja, van het een komt het ander en voor je het weet loop je met een kind in je buik.
Ben je zo onverantwoordelijk geweest dan??quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:21 schreef Blushed het volgende:
[..]
Wil ik zowieso niet, en allang gezegt. Hun : Ja, van het een komt het ander en voor je het weet loop je met een kind in je buik.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke doei.
nee grapje, tsja ik mocht op mn 15e gewoon bij m'n vriendje blijven slapen dus idunno
moeilijke leeftijd, ook voor je ouders, je bent geen kind meer maar in hun ogen nog lang geen volwassene.quote:
Ja, hij is best vaak hier in huis geweest.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
moeilijke leeftijd, ook voor je ouders, je bent geen kind meer maar in hun ogen nog lang geen volwassene.
Kennen je ouders de jongen in kwestie? maakt het misschien makkelijker om ze te overtuigen
dan gaat het zo" welke vriendin dan?, mag ik haar moeder even spreken"quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:38 schreef 92Merel het volgende:
Liegen is altijd een optie, zeg dat een vriendin ook blijft logeren
Dr is zowieso bijna geen kans op zwangerschap als ik het ga doen, en ik ben nietteens vanplan om het te doen. c:quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:43 schreef aarsschimmel het volgende:
Zeg dat je het alleen anaal zal doen dus geen kans op zwangerschap!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |