Alexxxxxquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja ook zoietsquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kon beter, kon slechter. En met jou?
Ja, heerlijk he?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja ook zoietsMaar ik ben grotendeels wel tevreden
Hoe gaat het met de auto's en het fotograferen?
Okay.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:35 schreef DeZwabber het volgende:
stop eens met over mijn vlaggetje te zeiken
quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
stop eens met over mijn vlaggetje haar te zeiken
En een stuk duurder ook dan waarschijnlijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, heerlijk he?Ben de afgeloepn tijd bij een paar hele leuke evenemnten en plekken in binnen en buitenland geweest om autofoto's te maken
en mijn auto doet het weer een beetje nadat hij 10 weken kapot was
het nadeel van zeldzame auto's: de reserve onderdelen zijn nog zeldzamer
"bijzonder" of bijzonderquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:39 schreef senesta het volgende:
[..]
En een stuk duurder ook dan waarschijnlijk
10 weken zonder auto dus, dat lijkt me best een behoorlijk gemis![]()
Leuk dat je het fotograferen nog zoveel doet, ik vond je foto's altijd erg bijzonder
Ja en best lullig, heb 4 auto's maar geeneen die het doetquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:39 schreef senesta het volgende:
[..]
En een stuk duurder ook dan waarschijnlijk
10 weken zonder auto dus, dat lijkt me best een behoorlijk gemis![]()
Leuk dat je het fotograferen nog zoveel doet, ik vond je foto's altijd erg bijzonder
"bijzonder"quote:
Wat een raar woord eigenlijk, als je er lang naar kijkt.quote:
das met alle woorden wel zoquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:43 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een raar woord eigenlijk, als je er lang naar kijkt.
Zow.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:46 schreef Greys het volgende:
Allemachtig, wat kan deze chick goed met snaren overweg
nee joh, kan ik ookquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:46 schreef Greys het volgende:
Allemachtig, wat kan deze chick goed met snaren overweg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
nee, ik zie niet hoe handig dat isquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:46 schreef tombolafan het volgende:
Oh, trouwens enig idee hoe handig het is als je auto vol met fleecedekens en hoeslakens ligt en je thuiskomertje en krik onder de achterbank liggen?
ik keek eens naar de naam van mijn site, en geen een van mijn foto's is zonder bij, bedacht ik me ineensquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:43 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een raar woord eigenlijk, als je er lang naar kijkt.
ik ken hetquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:46 schreef tombolafan het volgende:
Oh, trouwens enig idee hoe handig het is als je auto vol met fleecedekens en hoeslakens ligt en je thuiskomertje en krik onder de achterbank liggen?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:48 schreef DeZwabber het volgende:
nee joh, kan ik ookIk kan 'Satellite' van Lena op de gitaar spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Oh vandaar!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
ik keek eens naar de naam van mijn site, en geen een van mijn foto's is zonder bij, bedacht ik me ineens![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik zit alleen maar op die gitaarbabe te lettenquote:
Geen idee, vertel!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:46 schreef tombolafan het volgende:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:53 schreef Greys het volgende:
Ik zit alleen maar op die gitaarbabe te lettenMooi
Hoewel die twee meisjes ook mooi zingen samen.
quote:"My computer crashed because it couldn't handle so much talent in only six minutes."
quote:"to the girl on the left
me, you, sex."
Nou, we hebben gelachenquote:
quote:
het snelste wat ik spelen kan is ditquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan 'Satellite' van Lena op de gitaar spelen.
uit de hand gelopen hobbyquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:00 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Doe je dat als hobby of voor werk, Alexxxxx?
Jammer, zou wel een coole baan zijn.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
uit de hand gelopen hobbyzou willen dat het mn werk was
Hé, doe eens niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het snelste wat ik spelen is dit
het nummer zuigt, de band zuigt, maar ik vond de solo wel geinig![]()
(naar 2:25 zappen)
Heb je daar deze bij gebruikt?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan 'Satellite' van Lena op de gitaar spelen.
Die is wel goed, hè?quote:
Ja heel goedquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:08 schreef APK het volgende:
[..]
Die is wel goed, hè?![]()
Ik had ze hier vandaan: http://www.1stchords.com/satellite-chords-lena/
Vroeger moest ik dat allemaal zelf uitzoeken, lang leve the interwebz
t klinkt als heel wat, maar als je tapt is er geen reet aan, iedereen haalt na vijf minuten oefenen die snelheid als je taptquote:
Klopt, dat is die 'oh oh', of hoe ze ook heet.quote:
Niet doorzichtig ook he, 2 minuten na jouw postquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?quote:
Ik had vanavond weer een date met die vrouw, maar ze heeft afgebeld.quote:
WHUT?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had vanavond weer een date met die vrouw, maar ze heeft afgebeld.
D'r partner werd achterdochtig.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:29 schreef tombolafan het volgende:
WHUT?
Waarom?
Wat zouden jullie gaan doen?
* avond nog vrij heeft*
Dat is volgens mij het eerste leuke nummer van Sting dat ik hoor.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:29 schreef Greys het volgende:
Stil.
Mooi.
Ja-ha, ik stop al met youtubejes, ik ben toch weg vanavond
Het is niet een *leuk* nummer.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:32 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is volgens mij het eerste leuke nummer van Sting dat ik hoor.
Denis Learyquote:'Sting singing about saving the fucking rainforest - he should save his fucking hair.'
Isnie moeilijk, maar wel werk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap echt niet wat er nou zo moeilijk is aan elke dag ff de afwas doen !
Oh, das lastig jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:31 schreef APK het volgende:
[..]
D'r partner werd achterdochtig.
Kan het nu wel zeggen, Qwea is toch weg dit weekend dus die kan mij niet uitlachen.
Zal wel niet, dan zou ze dat wel zeggen denk ikquote:
Wat mij betreft is heeft dat wereldwonder plaatsgevonden met dit nummerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:35 schreef oh-oh het volgende:
Sting en leuk, het lijkt mij haast een wereldwonder
Als het zo is wil ik het niet weten , ik ben tevreden met mijn visie op Sting als saaie jammerklootquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat mij betreft is heeft dat wereldwonder plaatsgevonden met dit nummer
Daar kom je snel genoeg achter.quote:
quote:We live in a country, where John Lennon takes six bullets in the chest, Yoko Ono was standing right next to him and not one fucking bullet! Explain that to me! Explain that to me, God! Explain it to me, God! I want it! God! Jesus! Now we've got twenty-five more years. Yeah, I'm real fucking happy now, God. I'm wearing a huge happy hat, Jesus Christ! I mean Stevie Ray Vaughan is dead, and we can't get Jon Bon Jovi in a helicopter. Come on, folks. "Get on that helicopter John. Shut the fuck up and get on that helicopter! There's a hair dresser in there. Yeah, go ahead in there, yeah yeah."
Ik ga denk ik maar even sms'en dat ik anyway niet op haar val.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:36 schreef tombolafan het volgende:
Zal wel niet, dan zou ze dat wel zeggen denk ik
Waarom?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:44 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga denk ik maar even sms'en dat ik anyway niet op haar val.
Ik zou sowieso wachten tot zijn weer initiatief neemtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar kom je snel genoeg achter.
Heeft ze een nieuwe datum voorgesteld? If so, dan was dat vast niet de reden.
Tot zijn... wát?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou sowieso wachten tot zijn weer initiatief neemt
Hoe los ik dit op met een meid die ik SMSte?quote:
Het is niet eerlijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:49 schreef Greys het volgende:
Blond en Huppelig!
Nee ik zou er maar niet teveel aan wennen idd
quote:
Daar ga ik dan mooi weer gebruik van makenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Morgen is het geloof ik ook nog lekker!
Huh?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:49 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe los ik dit op met een meid die ik SMSte?
Gewoon blond van mezelfquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:58 schreef APK het volgende:
Een jaar of twee geleden was dit het enige dat ik van Pepe and the Bottle Blondes kon vinden op youtube:
Huppelaar, ben jij echt blond of komt het ook uit een fles?
Dat is toch pas over 250 jaar?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gewoon blond van mezelfIk vind bruin haar eigenlijk mooier, maar ik ga wel verven als ik grijs word ofzo
Oh, okeequote:
Maar natuuuuuuurlijk!quote:
Ik heb echt al iets van vijf grijze haren ofzoquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar natuuuuuuurlijk!![]()
Nu scheelt het dat ik blond ben, dan valt het wel minder op!![]()
Kewl!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:56 schreef Barbaaf het volgende:
Even crossposten uit macrofototopic
[ afbeelding ]
slakje van 4 mm
Oh noquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb echt al iets van vijf grijze haren ofzo
En die vallen dus idd echt op
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:09 schreef APK het volgende:
Volgens mij ben op een leeftijd dat ik klaar voor mambo-les ofzo![]()
Oh dus gewoon er uit trekken helpt?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin is kapster en doet mijn haar altijd, 5 jaar geleden of zo vond ze er bij mij es 2 , maar sindsdien nooit meer een , en ze zoekt altijd heel goed want ze baalt als een stekker dat ze 9 jaar jonger is dan ik en al moet verven
FOK!ken, adressen voor de geboortekaartjes voor mn zusje op etiketten krijgen, het eea voor school opzoeken op internet, foto's bewerken en bestellen...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:08 schreef Greys het volgende:
Tombootje, wat ben je allemaal tegelijk aan het doen dan?
Zij heeft ze toen uitgetrokken en nooit meer iets gevondenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dus gewoon er uit trekken helpt?
Ik was bang dat er dan juist meer terug zouden komen
Ik had laatst een grijze schaamhaar.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
APK is er ook niet helemaal bijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had laatst een grijze schaamhaar.![]()
Volgens mij heeft de geest van Q mijn keyboard overgenomen.![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had laatst een grijze schaamhaar.![]()
Volgens mij heeft de geest van Q mijn keyboard overgenomen.![]()
Ben je weg?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
APK is er ook niet helemaal bij
op elkaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Nee, in augustus!quote:
jezus wat een tokkie, t kind moet wakker want pappie wil fikkie kijkuhquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:21 schreef oh-oh het volgende:
Vriend van me belt net, of ik ff op de kleine wil komen letten want die ligt al in bed en zn vrouw is niet thuis en dr is een grote fik daarachter, en hij wil gaan kijken.
Dus ik zeg dat ik zit te eten.
Gaat ie t kind uit bed plukken![]()
Mannen
Weer een spookschip.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:24 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Woensdag was er slecht weer
Ja psies, hoe kansloosquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jezus wat een tokkie, t kind moet wakker want pappie wil fikkie kijkuh
Dies heul geen 4 mmquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:56 schreef Barbaaf het volgende:
Even crossposten uit macrofototopic
[ afbeelding ]
slakje van 4 mm
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:28 schreef oh-oh het volgende:Ik vind de chicken saté reclame grappig!
Op tv, die reclame met al die chinezen, indo's en Molukkers, van McDonalds.quote:
Niet eens geposeerd, meneertje ligt altijd op tafel, en we waren de kaart aan het bekijken en toen wilde ie ook aandachtquote:
ja he, maar ook slecht, want zelfs ik als rasechte nederlander vind dat spul in de verste verte niet indoneesquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind de chicken saté reclame grappig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |