Alexxxxxquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja ook zoietsquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kon beter, kon slechter. En met jou?
Ja, heerlijk he?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja ook zoietsMaar ik ben grotendeels wel tevreden
Hoe gaat het met de auto's en het fotograferen?
Okay.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:35 schreef DeZwabber het volgende:
stop eens met over mijn vlaggetje te zeiken
quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
stop eens met over mijn vlaggetje haar te zeiken
En een stuk duurder ook dan waarschijnlijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, heerlijk he?Ben de afgeloepn tijd bij een paar hele leuke evenemnten en plekken in binnen en buitenland geweest om autofoto's te maken
en mijn auto doet het weer een beetje nadat hij 10 weken kapot was
het nadeel van zeldzame auto's: de reserve onderdelen zijn nog zeldzamer
"bijzonder" of bijzonderquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:39 schreef senesta het volgende:
[..]
En een stuk duurder ook dan waarschijnlijk
10 weken zonder auto dus, dat lijkt me best een behoorlijk gemis![]()
Leuk dat je het fotograferen nog zoveel doet, ik vond je foto's altijd erg bijzonder
Ja en best lullig, heb 4 auto's maar geeneen die het doetquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:39 schreef senesta het volgende:
[..]
En een stuk duurder ook dan waarschijnlijk
10 weken zonder auto dus, dat lijkt me best een behoorlijk gemis![]()
Leuk dat je het fotograferen nog zoveel doet, ik vond je foto's altijd erg bijzonder
"bijzonder"quote:
Wat een raar woord eigenlijk, als je er lang naar kijkt.quote:
das met alle woorden wel zoquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:43 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een raar woord eigenlijk, als je er lang naar kijkt.
Zow.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:46 schreef Greys het volgende:
Allemachtig, wat kan deze chick goed met snaren overweg
nee joh, kan ik ookquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:46 schreef Greys het volgende:
Allemachtig, wat kan deze chick goed met snaren overweg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
nee, ik zie niet hoe handig dat isquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:46 schreef tombolafan het volgende:
Oh, trouwens enig idee hoe handig het is als je auto vol met fleecedekens en hoeslakens ligt en je thuiskomertje en krik onder de achterbank liggen?
ik keek eens naar de naam van mijn site, en geen een van mijn foto's is zonder bij, bedacht ik me ineensquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:43 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een raar woord eigenlijk, als je er lang naar kijkt.
ik ken hetquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:46 schreef tombolafan het volgende:
Oh, trouwens enig idee hoe handig het is als je auto vol met fleecedekens en hoeslakens ligt en je thuiskomertje en krik onder de achterbank liggen?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:48 schreef DeZwabber het volgende:
nee joh, kan ik ookIk kan 'Satellite' van Lena op de gitaar spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Oh vandaar!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
ik keek eens naar de naam van mijn site, en geen een van mijn foto's is zonder bij, bedacht ik me ineens![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik zit alleen maar op die gitaarbabe te lettenquote:
Geen idee, vertel!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:46 schreef tombolafan het volgende:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:53 schreef Greys het volgende:
Ik zit alleen maar op die gitaarbabe te lettenMooi
Hoewel die twee meisjes ook mooi zingen samen.
quote:"My computer crashed because it couldn't handle so much talent in only six minutes."
quote:"to the girl on the left
me, you, sex."
Nou, we hebben gelachenquote:
quote:
het snelste wat ik spelen kan is ditquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan 'Satellite' van Lena op de gitaar spelen.
uit de hand gelopen hobbyquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:00 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Doe je dat als hobby of voor werk, Alexxxxx?
Jammer, zou wel een coole baan zijn.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
uit de hand gelopen hobbyzou willen dat het mn werk was
Hé, doe eens niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het snelste wat ik spelen is dit
het nummer zuigt, de band zuigt, maar ik vond de solo wel geinig![]()
(naar 2:25 zappen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |