quote:
Daar ga ik dan mooi weer gebruik van makenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Morgen is het geloof ik ook nog lekker!
Huh?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:49 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe los ik dit op met een meid die ik SMSte?
Gewoon blond van mezelfquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:58 schreef APK het volgende:
Een jaar of twee geleden was dit het enige dat ik van Pepe and the Bottle Blondes kon vinden op youtube:
Huppelaar, ben jij echt blond of komt het ook uit een fles?
Dat is toch pas over 250 jaar?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gewoon blond van mezelfIk vind bruin haar eigenlijk mooier, maar ik ga wel verven als ik grijs word ofzo
Oh, okeequote:
Maar natuuuuuuurlijk!quote:
Ik heb echt al iets van vijf grijze haren ofzoquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar natuuuuuuurlijk!![]()
Nu scheelt het dat ik blond ben, dan valt het wel minder op!![]()
Kewl!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:56 schreef Barbaaf het volgende:
Even crossposten uit macrofototopic
[ afbeelding ]
slakje van 4 mm
Oh noquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb echt al iets van vijf grijze haren ofzo
En die vallen dus idd echt op
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:09 schreef APK het volgende:
Volgens mij ben op een leeftijd dat ik klaar voor mambo-les ofzo![]()
Oh dus gewoon er uit trekken helpt?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin is kapster en doet mijn haar altijd, 5 jaar geleden of zo vond ze er bij mij es 2 , maar sindsdien nooit meer een , en ze zoekt altijd heel goed want ze baalt als een stekker dat ze 9 jaar jonger is dan ik en al moet verven
FOK!ken, adressen voor de geboortekaartjes voor mn zusje op etiketten krijgen, het eea voor school opzoeken op internet, foto's bewerken en bestellen...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:08 schreef Greys het volgende:
Tombootje, wat ben je allemaal tegelijk aan het doen dan?
Zij heeft ze toen uitgetrokken en nooit meer iets gevondenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dus gewoon er uit trekken helpt?
Ik was bang dat er dan juist meer terug zouden komen
Ik had laatst een grijze schaamhaar.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
APK is er ook niet helemaal bijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had laatst een grijze schaamhaar.![]()
Volgens mij heeft de geest van Q mijn keyboard overgenomen.![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had laatst een grijze schaamhaar.![]()
Volgens mij heeft de geest van Q mijn keyboard overgenomen.![]()
Ben je weg?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
APK is er ook niet helemaal bij
op elkaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Nee, in augustus!quote:
jezus wat een tokkie, t kind moet wakker want pappie wil fikkie kijkuhquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:21 schreef oh-oh het volgende:
Vriend van me belt net, of ik ff op de kleine wil komen letten want die ligt al in bed en zn vrouw is niet thuis en dr is een grote fik daarachter, en hij wil gaan kijken.
Dus ik zeg dat ik zit te eten.
Gaat ie t kind uit bed plukken![]()
Mannen
Weer een spookschip.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:24 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Woensdag was er slecht weer
Ja psies, hoe kansloosquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jezus wat een tokkie, t kind moet wakker want pappie wil fikkie kijkuh
Dies heul geen 4 mmquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:56 schreef Barbaaf het volgende:
Even crossposten uit macrofototopic
[ afbeelding ]
slakje van 4 mm
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:28 schreef oh-oh het volgende:Ik vind de chicken saté reclame grappig!
Op tv, die reclame met al die chinezen, indo's en Molukkers, van McDonalds.quote:
Niet eens geposeerd, meneertje ligt altijd op tafel, en we waren de kaart aan het bekijken en toen wilde ie ook aandachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |