Heb je daar deze bij gebruikt?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan 'Satellite' van Lena op de gitaar spelen.
Die is wel goed, hè?quote:
Ja heel goedquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:08 schreef APK het volgende:
[..]
Die is wel goed, hè?![]()
Ik had ze hier vandaan: http://www.1stchords.com/satellite-chords-lena/
Vroeger moest ik dat allemaal zelf uitzoeken, lang leve the interwebz
t klinkt als heel wat, maar als je tapt is er geen reet aan, iedereen haalt na vijf minuten oefenen die snelheid als je taptquote:
Klopt, dat is die 'oh oh', of hoe ze ook heet.quote:
Niet doorzichtig ook he, 2 minuten na jouw postquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?quote:
Ik had vanavond weer een date met die vrouw, maar ze heeft afgebeld.quote:
WHUT?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had vanavond weer een date met die vrouw, maar ze heeft afgebeld.
D'r partner werd achterdochtig.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:29 schreef tombolafan het volgende:
WHUT?
Waarom?
Wat zouden jullie gaan doen?
* avond nog vrij heeft*
Dat is volgens mij het eerste leuke nummer van Sting dat ik hoor.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:29 schreef Greys het volgende:
Stil.
Mooi.
Ja-ha, ik stop al met youtubejes, ik ben toch weg vanavond
Het is niet een *leuk* nummer.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:32 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is volgens mij het eerste leuke nummer van Sting dat ik hoor.
Denis Learyquote:'Sting singing about saving the fucking rainforest - he should save his fucking hair.'
Isnie moeilijk, maar wel werk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap echt niet wat er nou zo moeilijk is aan elke dag ff de afwas doen !
Oh, das lastig jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:31 schreef APK het volgende:
[..]
D'r partner werd achterdochtig.
Kan het nu wel zeggen, Qwea is toch weg dit weekend dus die kan mij niet uitlachen.
Zal wel niet, dan zou ze dat wel zeggen denk ikquote:
Wat mij betreft is heeft dat wereldwonder plaatsgevonden met dit nummerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:35 schreef oh-oh het volgende:
Sting en leuk, het lijkt mij haast een wereldwonder
Als het zo is wil ik het niet weten , ik ben tevreden met mijn visie op Sting als saaie jammerklootquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat mij betreft is heeft dat wereldwonder plaatsgevonden met dit nummer
Daar kom je snel genoeg achter.quote:
quote:We live in a country, where John Lennon takes six bullets in the chest, Yoko Ono was standing right next to him and not one fucking bullet! Explain that to me! Explain that to me, God! Explain it to me, God! I want it! God! Jesus! Now we've got twenty-five more years. Yeah, I'm real fucking happy now, God. I'm wearing a huge happy hat, Jesus Christ! I mean Stevie Ray Vaughan is dead, and we can't get Jon Bon Jovi in a helicopter. Come on, folks. "Get on that helicopter John. Shut the fuck up and get on that helicopter! There's a hair dresser in there. Yeah, go ahead in there, yeah yeah."
Ik ga denk ik maar even sms'en dat ik anyway niet op haar val.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:36 schreef tombolafan het volgende:
Zal wel niet, dan zou ze dat wel zeggen denk ik
Waarom?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:44 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga denk ik maar even sms'en dat ik anyway niet op haar val.
Ik zou sowieso wachten tot zijn weer initiatief neemtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar kom je snel genoeg achter.
Heeft ze een nieuwe datum voorgesteld? If so, dan was dat vast niet de reden.
Tot zijn... wát?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou sowieso wachten tot zijn weer initiatief neemt
Hoe los ik dit op met een meid die ik SMSte?quote:
Het is niet eerlijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:49 schreef Greys het volgende:
Blond en Huppelig!
Nee ik zou er maar niet teveel aan wennen idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |