ik niet en welquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:48 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb Lady Million. En ik ruik sexy nu.
dat is wel coolquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:51 schreef Lakitu het volgende:
volgens mij betekent dat dat ik een super saiyan ben
Welkom in de SCquote:
Ik weet zeker dat je Grote Leider niet blij mee is met dit soort uitspraken.quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:55 schreef afcajos het volgende:
Hebben jullie nog minderjarige kuikens geregeld de laatste tijd?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:46 schreef MYV het volgende:
[..]
15 jarige chimi's? Heb je je pedopas bij de hand?
Nee, het is 18-jarigenseizoen. Minderjarig is pas weer in de lente.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:55 schreef afcajos het volgende:
Hebben jullie nog minderjarige kuikens geregeld de laatste tijd?
Nee want ik woon niet in Noord Koreaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja omdat je je vermomt met make-up.
Elke dag is het lente bij mijquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, het is 18-jarigenseizoen. Minderjarig is pas weer in de lente.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, het is 18-jarigenseizoen. Minderjarig is pas weer in de lente.
Niet op jouw platte tieten iig.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:00 schreef MYV het volgende:
En jullie drang naar minderjarige is gebasseerd op?
Op dat deze 14 isquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:00 schreef MYV het volgende:
En jullie drang naar minderjarige is gebasseerd op?
Godverdomme dat meen je niet. Die andere pics van haarquote:
ik heb geen verschil tussen mijn 15 jarige count en m'n algemene countquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
mijn 15 jarige count sinds ik 20 ben staat al op 8.
Inb4 allebei op 0quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik heb geen verschil tussen mijn 15 jarige count en m'n algemene count
wtfquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
mijn 15 jarige count sinds ik 20 ben staat al op 8.
Hoezo niet aan mag zitten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:06 schreef afcajos het volgende:
Wat zal die pa een zwaar leven hebben. De hele dag dartelt er zo'n lekker snoepje om je heen terwijl je er niet aan mag zitten.
[ afbeelding ]
Ik steek zo een kaarsje voor 'm aan. =$ Wat een leven.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:06 schreef afcajos het volgende:
Wat zal die pa een zwaar leven hebben. De hele dag dartelt er zo'n lekker snoepje om je heen terwijl je er niet aan mag zitten.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:06 schreef max_payne4 het volgende:
Waar gaat dit topic over? Wat is een laki en wat is een lapo?
Ja man ik weet precies wat ik doequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
wtf
Jij hosselt ze ook bewust dus?![]()
Sinds mijn 20e heb ik 2 15-jarigen gehad waarvan ik het er bij 1 niet wist.
Dat dit mag in Nederland.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik steek zo een kaarsje voor 'm aan. =$ Wat een leven.
En even serieus, check even haar fotoalbums![]()
![]()
Dat zei Chrisquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:10 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat dit mag in Nederland.![]()
Hoe kom je erbij dat ze 14 is trouwens. Ik zie dat nergens staan,
een galajurk. hoezo?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:12 schreef ynuhh het volgende:
MYV, in wat voor kleding ga jij naar een gala?
Ik wel, met bijpassende sieraden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:19 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik vind het nou niet echt een galajurk.
die andere pics zijn minderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |