Daniel Zuckerberg (Facebook) heeft het geluk dat ik momenteel Raymond Spanjar (Hyves) in de mangel heb. Laatstgenoemde is niets meer dan een levensgevaarlijke despoot...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:25 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb vorige week zowel mijn Hyves als mijn facebook account door de shredder gehaald.
Heerlijk om er vanaf te zijn, scheelt een bak mailtjes in de week ook
Kinderspeeltuin vind ik nog een understatement.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hyves is een kinderspeeltuin geworden, of misschien dat altijd al geweest. Met gekleurde achtergrondjes en betaald lidmaatschap om op voyeurs te kunnen spyen. Tevens teveel krabbelende kruidenvrouwtjes die Marjan heten en 15 vrienden hebben. Kinderen van 14 met 1000+ 'vrienden'. 'Respect'.
Facebook is volwassener en legt dan ook meer de nadruk op 'waar het echt om gaat'.
Hoe doe je zoiets, hoe verwijder je zoiets en kun je jezelf uitschrijven? Zoiets schijnt toch niet helemaal mogelijk te zijn?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:25 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb vorige week zowel mijn Hyves als mijn facebook account door de shredder gehaald.
Ik heb een "gemixte" vriendenkring, deels buitenlands en deels Nederlands. Het klopt dat de Nederlanders (nog steeds) minder actief zijn op Facebook, terwijl ik van mijn buitenlandse maatjes eigenlijk vrijwel meteen antwoord of contact heb. Maar dat moet nog groeien, want Hyves zal in de toekomst doodbloeden omdat steeds meer mensen naar Facebook gaan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:45 schreef Raccoon. het volgende:
Alhoewel er aardig mensen op Facebook overstappen, heb ik het idee dat er nauwelijks gereageerd wordt op FB en op Hyves volop.
Google ookquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Facebook doet hele enge dingen met je privacy.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:08 schreef von_Preussen het volgende:
En MaffiaWars is op Facebook, dat maakt het natuurlijk helemaal koning.
Eensquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hyves is net Myspace. Het is voor pubers met wansmaak (getuige de 'gepimpte' profielen), daarnaast is Hyves ook nog eens verschrikkelijk kut mbt gebruiksvriendelijkheid.
TS neemt zijn vriendenaantal op hyves serieusquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:43 schreef FOKkû het volgende:
TS zijn Hyves-vrienden lopen drastisch terug door de komst van Facebook.TS heeft zowel Hyves als Facebook, en kan er van beiden geen afstand van doen. Iedereen in de lijst van TS zou dezelfde mentaliteit moeten hebben.
Je hebt gewoon geen e-vrienden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:46 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Op Facebook is het saaier en stiller.
Lol je krijgt juist meer mailtjes als je zo'n account niet hebtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:25 schreef Symphonic het volgende:
Ik dacht dat sugababes.nl de nieuwe CU2 was..quote:
Mwah, daar ben ik het niet met je eens, ik zie het als een verlengstuk van je sociale leven.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:53 schreef mitchelll0181 het volgende:
achterlijke community's... Stelletje kudde dieren die tekort schieten in hun sociale leven
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daniel Zuckerberg (Facebook) heeft het geluk dat ik momenteel Raymond Spanjar (Hyves) in de mangel heb. Laatstgenoemde is niets meer dan een levensgevaarlijke despoot...
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:53 schreef mitchelll0181 het volgende:
achterlijke community's... Stelletje kudde dieren die tekort schieten in hun sociale leven
Dat is ook de no. 1 reden om hyves te hebbenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:32 schreef RickoKun het volgende:
Heb nu ook facebookVind ik wel chiller, had mijn hyves opgezegd vorige maand, maar nu wil ik een naam weten van een bepaalde chick die ik gisteren ontmoette, maar die kan ik nu dus niet vinden aangezien ik geen account meer heb (moet dat via vrienden vinden denk ik)
Had kort geleden eigenlijk precies dezelfde situatie...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:32 schreef RickoKun het volgende:
Heb nu ook facebookVind ik wel chiller, had mijn hyves opgezegd vorige maand, maar nu wil ik een naam weten van een bepaalde chick die ik gisteren ontmoette, maar die kan ik nu dus niet vinden aangezien ik geen account meer heb (moet dat via vrienden vinden denk ik)
Klopt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Facebook doet hele enge dingen met je privacy.
Jij laat je liever van achteren nemen door beide heren?quote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt.
Zelfs uitschrijven is een hel: als je je Facebook-profiel weggooit komt er een 'bedenktijd' van twee weken overheen. Meld je je weer aan, dan maak je je verwijderingsactie ongedaan...
Mwah, ik ben het er wel mee eens dat FB een kriem is wat privacy aangaat. Maar voor alles op het internet geld dat als je niet wil dat anderen het zien je het bijvoorbaat niet online moet gooien. Ook niet als het toch "verborgen" is voor specifieke groepen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:41 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Hoezo?Je schrijft je toch uit, en doet toch gewoon niks meer met het profiel?
Wat maakt het uit dat de bedenktijd 2 weken is, je schrijft je toch niet uit om daarna weer in te loggen?
Ja klopt, daar ben ik het ook mee eens hoor.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:43 schreef Netherlander het volgende:
[..]
Mwah, ik ben het er wel mee eens dat FB een kriem is wat privacy aangaat. Maar voor alles op het internet geld dat als je niet wil dat anderen het zien je het bijvoorbaat niet online moet gooien. Ook niet als het toch "verborgen" is voor specifieke groepen.
Probleem met Hyves is dat er teveel paupervolk of van die kids opzitten (net zoals MySpace trouwens). Het trekt een ander publiek aan. Dit heb je met Facebook dus (nog) niet, FB is veel serieuzer en internationaler. Vind ik veel prettiger, jammer alleen dat dit in een snel tempo dreigt te veranderen. Het paupervolk/mooiboy/breezervolk ondekt nu ook FBquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:04 schreef TeaserRay het volgende:
[..]
Had kort geleden eigenlijk precies dezelfde situatie...
Ik wilde die meid vinden op Hyves. Ging NIET. Ik check even op FB... En ja hoor, daar was ze!!! En exact dat merk ik de laatste paar weken / maanden steeds vaker. Mensen zijn nog wel te vinden op FB, maar Hyves kwijnt weg. Ik lieg niet: 1/3 van al mijn Hyves vrienden hebben hun account óf geschrapt, óf min of meer op non-actief staan. Als ik dadelijk 1/2 van de vrienden kwijt ben... dan gooi ik serieus de deur uit.
Overigens is Hyves onoverzichtelijk, onpraktisch, niet bijzonder fraai of gestyleerd, de interface zonder opsmuk van de persoon die je bezoekt is wollig en lelijjk, met de opsmuk is het beter... maar de opsmuk zelf is vaak bagger ...... stomme foto's van poezen, foto's met dezelfde kleuren als de tekst, onnozele blogs.... BAH![]()
Ik heb nu net FB en al jaaaaaren Hyves... FB is prachtig. IK denk er serieus over na om Hyves te schrappen.
Traag en rommelig?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:46 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Probleem met Hyves is dat er teveel paupervolk of van die kids opzitten (net zoals MySpace trouwens). Het trekt een ander publiek aan. Dit heb je met Facebook dus (nog) niet, FB is veel serieuzer en internationaler. Vind ik veel prettiger, jammer alleen dat dit in een snel tempo dreigt te veranderen. Het paupervolk/mooiboy/breezervolk ondekt nu ook FB![]()
Een serieuze probleem wat ik wel met FB heb, zijn de privacy issues en dat het traag en rommelig is.
Fixed.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:10 schreef grindfreakje het volgende:
Door Hyves en Facebook internet is "Vriend" een woord zonder betekenis geworden.
Ik vind je cool.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:33 schreef Skylark. het volgende:
Facebook: 127 vrienden (ik log 1x per maand in om te accepteren).
Hyves: 469 mattieswie vind me cool.
Zit wat in, maar op internet noem ik mensen lang niet allemaal vriend, dat zijn er maar ene paar maar die heb ik inmiddels ook al meerdere irl meegemaakt (weekje logeren e.d.) Op facebook moet je mensen wel vriend noemen om ze tot je pagina toe te laten. (of alle privacy laten gaan) Dus vandaar dat ik doelde op facebook en hyves in het bijzonder.quote:
Dat snap ik nou niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:46 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Probleem met Hyves is dat er teveel paupervolk of van die kids opzitten (net zoals MySpace trouwens). Het trekt een ander publiek aan. Dit heb je met Facebook dus (nog) niet, FB is veel serieuzer en internationaler. Vind ik veel prettiger, jammer alleen dat dit in een snel tempo dreigt te veranderen. Het paupervolk/mooiboy/breezervolk ondekt nu ook FB![]()
Een serieuze probleem wat ik wel met FB heb, zijn de privacy issues en dat het traag en rommelig is.
ikquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:33 schreef Skylark. het volgende:
Facebook: 127 vrienden (ik log 1x per maand in om te accepteren).
Hyves: 469 mattieswie vind me cool.
quote:
Okay allebei R&R en 2 ik vind leuk's gegeven. :$quote:
15 jarige chimi'squote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:43 schreef Lakitu het volgende:
Dit topic_ alsof ook maar 1 geefbare 15-jarige chimi FB heeft.
Antiklacht: lachen om vuilniszakjassenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:43 schreef Lakitu het volgende:
Dit topic_ alsof ook maar 1 geefbare 15-jarige chimi FB heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |